Originally posted by MARIO13
View Post
Fum Alb De Sub Capota
Collapse
X
-
Să mergi mai turat cu maşina. Câţi km are?
La a mea pot să stau cu nasul la ţeava de eşapament, respir fără probleme.
P.S. Ce de habarnişti pe-aici... Auzi, fum alb = ulei ars. Fumul albastru de la ce mai e, atunci?! Fraţilor, când nu sunteţi siguri de ceva, mai bine tăceţi!Last edited by MyKe; 5 April 2009, 23:14.
Comment
-
Eu cand am luat masina (dec.2007) alimentam de la Petrom si Rompetrol dar in scurt timp am observat ca motorul mergea cu trepidatii si am trecut pe Carera 95 de la OMV ( la recomandarea unui prieten care lucreaza in service) asta fiind in urma cu un an si de atunci motorul merge struna ,asa ca incercati sa folositi benzina cat de cat de calitate (nu va zgarciti la 10-15 bani ) si o sa vedeti ca nu o sa va mai apara astfel de probleme, mai ales ca la noi benzina are cifra octanica mai mica decat cea afisata in statiile de benzina .Last edited by Robert Stefan; 8 April 2009, 08:21.
Comment
-
da, aceeasi provenienta, dar difera aditivarea, care o face fiecare statie in parte. omv folosesc alti aditivi decat petrom. desi in principiu se porneste de la aceeasi zeama, produsele finale sunt usor diferite. nu mult, foarte usor, dar diferite...
apropo, myke, fumul ars in motor e albastru, mai ales la dizale, dar uleiul incins care nu e ars de o flacara deschisa, de ex o pata de ulei pe galeria de evacuare incinsa, va fumega alb. fumul de care zici tu iese prin esapament. daca iese de sub capota, motorul ala bate ca un clopot in cazul in care nu i-au iesit deja bielele prin injectioare
google e fain si are multa informatie, dar nu-ti da toate variantele posibile; asta ca sa-i inseninez ziua lui crisx
sper ca nu va apucati sa va certati acum...mai si glumim, mai picam cate unul pe-o dungaLast edited by Seba; 8 April 2009, 15:32.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Şi cine insinuezi că ar folosi google, că asta n-am înţeles?
De acord, dar aici nu vorbim de Dacii vechi, care aveau mereu ulei pe galeria de evacuare... Şi singurul fum alb care putea să iasă în situaţia dată era cel de ambreiaj patinat, din punctul meu de vedere. Mai ales că s-a şi zis că puţea (şi e o diferenţă ..mare.. între mirosul de ambreiaj şi cel de ulei "prăjit" pe galeria încinsă).
Comment
-
Sunt nedumerit. Fumul la un trabant prost reglat nu-i alb? Eu stiu doar ca atunci cand masina-i data pe ulei(nu numai trabi) fumul e alb.Si nu stiu ca mi-a spus cineva ci pentru ca am vazut. Daca fumul alburiu nu e de la ulei atunci de la ce este? Sa nu-mi spuneti ca-i de la carburant ca nu cred(ala-i negru la orice tip de carburant). Daca nu consuma mult ulei fumul este albastrui de acord. Oricum cand fumul este alb nu prea mai exista segmenti pe pistoane(exagerez evident) sau is pusi invers aia de ungere.
Cand este fum de antigel(abur toata ziua nu fum ) stiu ca se simte un miros "dulceag" dar nu bag mana-n foc ca asa-i la toate antigelurile.Last edited by Cristi_LCD; 8 April 2009, 16:51.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Am dat 2 examene la mecanică, pt cat. C;CE şi am reţinut aşa:
fum albastru = mănâncă ulei
fum alb = amestec prea bogat în carburant / condens
fum negru = insuficient aer în amestecul carburant, filtru aer îmbâcsit.
Fumul Trabantului, dacă nu era albăstrui (cum ar trebui să fie, datorită amestecului benzină-ulei), atunci era doar condens.
Comment
-
trabantul are motor in doi timpi, adica ulei in benzina, ca la motocositoare. fumul normal la trabant e un pic albastrui. fumul alb in general e cu antigel (dar atunci miroase a zahar ars) sau avans din pompa aiurea la dizalele vechi; fumul negru e amestec bogat.
tre sa-i dau dreptate la blond, stie el ce stie blondu'=myke
oricum, in situatia data de initiatorul topicului, inclin sa cred ca e vorba de ambreiaj. cred ca am zis de la inceput, dar na, ma repet...varsta, ce sa fac? ma mai lasa memoriaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment