Pierde Curent, Si Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La Rombat dar și Caranda pentru baterie încărcată la 20 gradeC
    100%=12,8V / 80%=12,7V / 60%=12,6V / 40%=12,4V / 20%=12,3V / 0%=12,1V

    Am resuscitat cu succes baterii cu 0,6V, cei drept era prima comă, orice descărcare sub 20% scade durata de viață.

    SLA-urile clasice(electrolit lichid) duc cam 1000 de cicluri (descărcare de la 100 la 80%) și maxim 10 - 15 cicluri (de la 100% la 20% sau 0%) fiecare ciclu profund fură din cele 1000 cam 10-15 unități.

    AGM-urile(electrolit gel) duc cam 1500 cicluri dar pot fi descărcate de la 100% la 20% fără probleme, dezavantaje preț și greutate duble față de un SLA normal.
    Last edited by t0rquemada; 5 November 2015, 13:13.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #47
      F. buna completarea, nu stiam.

      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • #48
        Multumesc pentru raspunsuri.
        Mi-am cumparat redresor de 10 A, cu 125 lei de la Auchan, la ora 13 cand am pus-o la incarcat tensiunea era 12,6 V inainte sa il bag in priza, dupa ce l-am bagat in priza, redresorul arata 15 A.
        Acum la ora 20 arata 10 A si tensiunea la borne e de 15 V - e prea mare ca tensiune de incarcare?!
        Magicul ochi e inca negru, il mai controlez maine dimineata.
        Bateria are 2 luni.

        Comment


        • #49
          Redresor de 10A, care arata 15A; cum dreaq vine asta?

          Ce posibilitati de reglaj ai la el?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            Eu ti-am zis sa iei redresor cu μProcesor, era totul automat, asa ca tot bajbai, avea 4A incarcare, uitai de el in priza, se aprindea un LED la sf incarcarii. Vezi ca este pericol de explozie, sa fie loc ventilat. Cine stie ce prostii mai faci, esti total pe dinafara cu problemele astea. La un atelier, cand a explodat o baterie, a sarit o usa metalica din balamale, a zburat prin aer vreo 3m! Noroc ca nu era cineva pe acolo, acidul......

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            Last edited by Oti; 5 November 2015, 22:31.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • #51
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Redresor de 10A, care arata 15A; cum dreaq vine asta?

              Ce posibilitati de reglaj ai la el?
              Pe cutie scrie 10 A.
              Are un ampermetru care imi arata mai devreme 15 A.
              Are 3 butoane doar:
              pornit/oprit
              6V/12V
              baterie descarcata/baterie plina (prezinta un desen cu o baterie alba cu o dunga neagra pe ea jos/un desen cu o baterie complet neagra - am dedus eu ca inseamna descarcata/incarcata)

              L-am pus pe 12V, baterie descarcata si l-am pornit.
              Oare al treilea buton regleaza intensitatea? Daca il schimb acum in timp ce functioneaza se strica ceva?

              Originally posted by Oti View Post
              Eu ti-am zis sa iei redresor cu μProcesor, era totul automat, asa ca tot bajbai, avea 4A incarcare, uitai de el in priza, se aprindea un LED la sf incarcarii. Vezi ca este pericol de explozie, sa fie loc ventilat. Cine stie ce prostii mai faci, esti total pe dinafara cu problemele astea. La un atelier, cand a explodat o baterie, a sarit o usa metalica din balamale, a zburat prin aer vreo 3m! Noroc ca nu era cineva pe acolo, acidul......

              Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
              Ce prostii am facut pana cum?
              Last edited by Gabi Diaconu; 5 November 2015, 22:38. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Curentul de incarcare trebuie sa fie 1/10 din curentul nominal, exemplu: bat de 40 A/h, curent de incarcare 4A, invarti de buton pana cand curentul indicat de ampermetru este de 4A, timp de incarcare aprox. 10h, sf incarcarii este semnalat de degajari intense de gaze (hidrogen - face POC!!!!!!), tens pe baterie poate sa ajunga si la 16V (depinde de redresor!), normal ar fi de 14.4V. Bateria fiind foarte descarcata eu as incepe procesul de incarcare cu un curent mai mic, 1A, o tin 3-4 ore, urmarind tens pe baterie, cand ajunge pe la 13V, trec pe crt de incarcare de 4A ( cazul exemplului cu bat de 40Ah).

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

                Citeste totul de la inceput, ce indicatii ai primit si ce ai facut. Eu ti-am recomandat sa apelezi la un specialist, ca nu stii cu ce se " mananca" toate astea. Daca erai un pic curios si te documentai pe internet rezolvai.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                Last edited by Oti; 5 November 2015, 23:01. Reason: Automerged Doublepost
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #53
                  Multumesc pentru raspuns. Acum am inteles.Ce sa fac acum: sa o las la incarcat pana maine dimineata sau sa o opresc si sa ii dau drumul din nou maine dimineata?

                  La Lidl nu avea redresor.
                  La Auchan avea de 10 A sau de 5 A, am intrebat omul de pe raion si a zis ca cel de 10 A e mai bun.
                  In instructiuni scrie ca intensitatea curentul in timpul incarcarii va scadea treptat pana la 0.
                  Daca in 8 ore a scazut de la 15 la 10 A, probabil in urmatoarele 8 ore va scadea pana la 5 A.
                  Bateria nu s-a incalzit, se aude un zgomot usor de bule si se simte un miros chimic, geamul e deschis, bineinteles, bateria e pe gresie, nu i-am scos doapele.
                  Bateria e Dacia, produsa de Rombat, 60 Ah, 12 V, 510 A (EN). Pe eticheta mai scrie: SF2/2012 certifcat RAR nr. 700, EN 50342/2006, cod intern 560.150.051, reper PS 6001547710.
                  Am sunat la Rombat si a zis ca daca nu are + pe doape nu trebuie desfacute, se pot desface numai in service. Bateria are numai 2 luni de cand am cumparat-o si a zis ca nu crede ca ar trebui completat electrolitul.

                  Din ce cauza a explodat bateria la atelier?
                  Last edited by Gabi Diaconu; 5 November 2015, 23:11.

                  Comment


                  • #54
                    Nu au scos dopurile si era dupa usa. A pus-o la incarcat si au plecat acasa. A doua zi au vazut isprava. Nu stiu ce baterie era, aveau parc auto cu camioane.

                    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                    Last edited by Oti; 5 November 2015, 23:11.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #55
                      Depinde.
                      99% din redresoarele inteligente, fac un test la cuplarea bateriei și dacă bateria e considerată moartă (10v sau mai puțin) nu încarca. În acest caz un redresor old school te scoate din necaz.

                      Supraveghează temperatura redresorului și a bateriei(cel mult călâie = 30grade C), dacă se încălzesc le deconectezi și faci o pauză.

                      Cel puțin la prima încărcare recomand supravegherea, nu știi cum e construit redresorul(calitate) și nici cum reacționează bateria.
                      Last edited by t0rquemada; 5 November 2015, 23:19.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #56
                        Bateria mea are gauri in dopuri, pe acolo au iesit gazele pana acum. Am incercat sa le scot dar nu ies. Trebuie neaparat scoase?

                        Comment


                        • #57
                          Lași dopurile în pace, dacă e vreo problemă te duci la garanție, dacă umbli la dopuri pa pa garanție.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #58
                            Am scris si nu m-am incadrat in timp, completez la cea scris t0rque, las-o la incarcat pana maine dimineata, nu scoate dopurile, are aerisire, suprav tens pe baterie, o sa ramana la 14,4-15V, crt de incarcare va scadea treptat pana la 0, atunci este gata incarcarea. Cam mare crt de incarcare 10A, mergi asa inainte.

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

                            Originally posted by t0rquemada View Post
                            Depinde.
                            99% din redresoarele inteligente, fac un test la cuplarea bateriei și dacă bateria e considerată moartă (10v sau mai puțin) nu încarca. În acest caz un redresor old school te scoate din ..........
                            In instructiuni scrie ca treci pe programul pt bat de 6V, unde o ia de la 0, dupa treci pe prog normal pt bat de 12V, ai si posibilit de a forta startul, cei drept nu am testat incarcarea pe o baterie "moarta".
                            Pt situatii exceptionale am sursa de PC modificata, 14.4V/5A crt const.
                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                            Last edited by Oti; 5 November 2015, 23:31. Reason: Automerged Doublepost
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • #59
                              Pe modelul vechi și pe modelul nou(display) faza nu merge, testat pe numeroase baterii de UPS și auto moarte sau în comă. Există un truc pui redresorul inteligent pe baterie, și simulezi tensiunea pe baterie cu al2 lea redresor, pornești inteligentul și îl deconectezi pe al 2 lea.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #60
                                Aha...merci, deci trebuie pacalit, nu stiam.

                                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google