Pierde Curent, Si Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vezi ca nu ai contact bun la borna de (-) pe caroserie!

    Comment


    • #17
      incearca cu alta baterie ... si pune si bateria ta pe alta masina
      Its just a car ...

      Comment


      • #18
        Bateria e problema , s-a intamplat ceva inauntrul ei la conexiunile dintre elementi.Un amic a patit la fel ca tine , cand punea contactul si invartea cheia incepeau sa clampane toate releele de la motor si bordul clipocea ca pomul de iarna. Cum am pus baterie buna a pornit la sfert.
        Captain of the black pearl

        Comment


        • #19
          Costelish, acelasi lucru l-am patit si eu. Dadeam la automat si se stingea tot. Am masurat bateria si avea 12,4 V. Am fost cu ea la un service la verificat si avea 2 elementi intrerupti. Am luat alta baterie si merge super.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Azi am incercat sa iau curent de la alta masina, nici asa nu a luat-o, dar nici clestii aia nu erau de calitate. Am sa incerc sa bag o baterie buna sa vad cum face. Va tin la curent.
            Last edited by costelish; 4 March 2009, 21:17. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Cred ca s-a rezolvat!

              Am incercat cu o baterie de la un prieten si a pornit.
              Sper ca bateria sa fi fost cauza.
              Numai bine si multumesc de sfaturi.

              Comment


              • #22
                Baterie aproape noua, nu porneste, stinge bordul,reseteaza ceasul

                In urma cu 2 luni, cand sa plec, am dat la demaror, s-a auzit un clic, s-a stins bordul, s-a resetat ceasul la 0:00, a scos singura CDul din CDplayer (fatada nu era pusa!) si nu a pornit. Am incercat de mai multe ori degeaba, martorii de bord erau tot mai slabi. Am pornit-o impinsa, am dus-o la service, au schimbat bateria (veche de 3 ani), a mers normal apoi.

                *****
                In urma cu 1 luna am folosit putin radioul (de obicei nu-l folosesc), am pus CDul invers (cu fata in jos) de cateva ori si mi-a dat"CD ERROR" bineinteles, apoi pe radio a mers de cateva ori. Apoi la o noua incercare nu a mai mers deloc, nu se mai aprindea ecranul, parca nu mai intra curent in el. Am verificat siguranta, era buna. Am pus fatada in alt CDplayer identic pe alt Logan, si mergea. Am pus alta fatada pe CD playerul meu si nu mergea. Am crezut ca s-a stricat de tot si ma gandeam sa merg la service intr-o zi sa il schimbe eventual, dar nu m-am grabit pentru ca nu il folosesc prea des.

                *****
                Acum, problema recenta.
                Azi, dupa ce nu am pornit masina 3 zile, cand am dat la demarou, s-a stins bordul, s-a reaprins, s-a resetat ceasul la 0:00, CDplayerul a vrut sa ejecteze un CD, dar nu era nici un CD in el, s-a auzit doar zgomotul de ejectare (fatada nu era pusa), acele vitezometrului si turometrului au miscat putin in sus, cateva unitati, s-au mai auzit cateva pacanituri ritmice in zona bordului sau a capotei, nu stiu sigur, motorul nu s-a invartit deloc si nu pornit, s-a mai auzit ceva ca un motoras electric, poate pompa de benzina, dar parca era din bord.
                Am incercat de cateva ori, la fel. Nu a pornit. Am pus fatada la radio, pe care il credeam mort de tot si, surpriza, merge. M-am gandit ca poate e vreo legatura intre problema de pornire si reinvierea radioului si am decis sa il elimin din circuit scotindu-i siguranta respectiva. A doua surpriza, merge si cu siguranta scoasa.

                Bateria are doua luni. Bujiile au 48.000 km. In ultima vreme pornea la rece dupa cateva rotiri sau la a doua cheie si chiar cu sprit, uneori.

                Ce sa fie?!

                Am verificat ochiul magic al bateriei, este negru - baterie descarcata.

                Am desfacut fisele, am frecat cu o perie de sarma si smirghel bornele bateriei si fisele, le-am uns cu putina vaselina le-am strans bine la loc.

                Am verificat firele care pleaca de la borna minus a bateriei si sunt bine legate de caroserie si cutia de viteze, nu le-am desfacut.

                Am pus contactul din nou, dat la demarou, aceleasi simptome, inclusiv martorul de ABS care se aprinde si ramane aprins, la fel martorul de dezactivare airbag pasager.

                CD playerul nu mai merge acum deloc, cu/fara cheie sau contact.

                Am verificat traseele firelor de sub capota si din cutia cu relee si sigurante, nu sunt roase sau smulse.


                Ce sa fac mai departe?
                Last edited by Gabi Diaconu; 3 November 2015, 13:02. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Am verificat ochiul magic al bateriei, este negru - baterie descarcata.
                  Am desfacut fisele, am frecat cu o perie de sarma si smirghel bornele bateriei si fisele, le-am uns cu putina vaselina le-am strans bine la loc.

                  Am verificat firele care pleaca de la borna minus a bateriei si sunt bine legate de caroserie si cutia de viteze, nu le-am desfacut.
                  Am pus contactul din nou, dat la demarou, aceleasi simptome, inclusiv martorul de ABS care se aprinde si ramane aprins, la fel martorul de dezactivare airbag pasager.
                  CD playerul nu mai merge acum deloc, cu/fara cheie sau contact.
                  Am verificat traseele firelor de sub capota si din cutia cu relee si sigurante, nu sunt roase sau smulse.
                  Ce sa fac mai departe?
                  Ai incarcat bateria pe redresor? Pana cand ochiul magic devine verde. Refa legaturile la casetofon , de data asta corect. Apeleaza la un specialist.
                  Last edited by Oti; 3 November 2015, 13:32.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc pentru raspuns.

                    Nu ma asteptam sa porneasca cu bateria descarcata, am scris asta mai sus ca sa subliniez ca martorii de bord de ABS si airbag ramaneau aprinsi, daca asta are vreo importanta, daca asta semnifica cumva ca problema cu pierderea de curent e de la aceste dispozitive.

                    Bateria e aprope noua, nu are cum sa fie stricata, pierde curent pe undeva sistemul electric, adica este un consumator ascuns care dreneaza curent din baterie, cred, altfel nu imi explic.

                    Insa ieri cand nu a pornit prima data era verde ochiul magic, asa ma si asteptam sa fie doar e aproape noua. Si nu am insistat cu pornirea sau alti consumatori. Si iata ca pana azi s-a descarcat pana s-a facut negru.

                    Bineinteles ca o voi incarca, dar azi chiar nu am avut timp si la ora asta toate magazinele sunt inchise, dar maine la prima ora imi cumpar cabluri si o sa o incarc de la masina unui vecin.

                    Apoi o sa masor curentul cu testerul, sper sa gasesc sa il cumpar.

                    Problema e cum imi dau seama pe unde se pierde curent?! Scot sigurantele pe rand? Alta metoda? Banuiesc ca trebuie eliminati pe rand posibilii consumatori, dar cum?

                    Radio-CDul e cel montat din fabrica, Blaupunkt, nu l-am desfacut niciodata. Probabil vreun fir s-a degradat, dar cum pot sa aflu asta?

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Gabi Diaconu View Post
                      In urma cu 2 luni, cand sa plec, am dat la demaror, s-a auzit un clic, s-a stins bordul, s-a resetat ceasul la 0:00, a scos singura CDul din CDplayer,........Am incercat de cateva ori, la fel. Nu a pornit. Am pus fatada la radio, pe care il credeam mort de tot si, surpriza, merge. M-am gandit ca poate e vreo legatura intre problema de pornire si reinvierea radioului si am decis sa il elimin din circuit scotindu-i siguranta respectiva. A doua surpriza, merge si cu siguranta scoasa.
                      Imprumuta un redresor si incarca bateria, nu umbla cu cabluri pornire....etc. Nu cumva CDplayerul fura curentul?
                      PS
                      Montezi un ampermetru inseriat la baterie, sa ai cheia scoasa din contact, toate usile inchise, UCH taie curentul dupa 30s. Scoti pe rand sigurantele, exista tabel cu rolul fiecareia. Pe clubsandero myride am niste masuratori cu ap de masura, la baterie, acolo te poti orienta cu val curentilor, faci comparatie.
                      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                      Last edited by Oti; 3 November 2015, 21:53.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc pentru raspuns, voi incerca maine.

                        Comment


                        • #27
                          Stie cineva ce consum de curent maxim admis,permite Rombat in stand-by,deoarece in contractul de garantie,nu este stipulat.Nu doresc pareri,e mai bine cu argumente documentate... Eu,din auzi-te,stiu de 50mA,posibil sa fie gresit...
                          Last edited by lenush64; 3 November 2015, 23:31. Reason: x

                          Comment


                          • #28
                            Eu acum, fara mp3 conectat, cu alarma, inchidere, in st-by (masina ACCES), am aprox. 14mA, curent masurat dupa 3min (atentie, UCH taie curentul dupa 3min!). In intervalul (0-3min) curentul variaza in trepte, de la 0,6A>0,4A>0,14mA.
                            PS
                            Obligatoriu:usile inchise, sa nu fie actionati contactii, si cheia scoasa din contact. Am uitat....se fura curent cand bateria are suprafata murdara, uda.
                            Bafta!
                            Last edited by Oti; 4 November 2015, 00:00.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • #29
                              Maxim 20 mA este normal sa ai in standby, acum depinde cate accesorii ai pe masina.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic
                              The MVP

                              Comment


                              • #30
                                Dupa ce reuseste sa o porneasca sa verifice si incarcarea in mers. Posibil alternatorul sa faca probleme si asa se poate explica de ce se descarca o baterie noua.

                                PS: de la 0,6A>0,4A>0,14mA = 600mA, 400mA, 140mA.
                                Curentul de standby la Logan dupa incuierea din telecomanda originala si fara alti consumatori adaugati este de 80mA. Cu alarma ajunge la 100 - 120mA maxim.
                                Last edited by danielliviu; 4 November 2015, 07:23.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google