Pierde Curent, Si Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Tocmai am verificat:
    Redresorul e usor calai, caldut, arata tot 10 A. Bateria e rece, s-a amplificat putin zgomotul de bule, ochiul magic a inceput sa se inverzeasca, e verde inchis, are 15,31 V.
    Redresorul e acesta: http://www.rogroup.ro/ro/catalogue/details/323/253

    Am incercat si functiunea baterie plina(neagra), nu stiu cum se cheama, e butonul din mijloc. Am observat ca s-a amplificat zgomotul in redresor, tensiunea a crescut la 15,50V si redresorul arata 11A. Am comutat inapoi pe baterie descarcata (alba) sau ce o insemna.

    Am lasat geamurile larg deschise, probabil frigul va incetini procesul de incarcare.

    Comment


    • #62
      Cam asta are redresorul ăla în el. E în comutație.

      În josul pozei sunt butoanele și pe stânga pozei ar fi radiatorul.
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #63
        Multumesc pentru raspuns.
        Azi la ora 7.00, dupa 18 ore, dupa ce toata noaptea geamurile au fost larg deschise, bateria era rece, ochiul magic verde, nu verde deschis ca inainte, avea 15,5 V si se auzea un zgomot usor de bule. Redresorul era rece, arata 10 A.
        L-am oprit, o voi monta pe masina chiar daca e partial incarcata, se va mai incarca si pe masina. Cand va stationa mult masina voi scoate fisele de la baterie ca sa previn o descarcare accidentala.
        Daca e cazul mai pun diseara bateria la redresor.

        Comment


        • #64
          Originally posted by t0rquemada View Post
          Cam asta are redresorul ăla în el. E în comutație.

          În josul pozei sunt butoanele și pe stânga pozei ar fi radiatorul.
          Pacat ca nu poti regla curentul, 10A este mult pt baterie de 60Ah. Sigur, se poate modifica de cineva priceput. Eu prefer o inacarcare mai lenta, pt menajarea bateriei.
          PS
          Sa nu te bucuri daca merge acum bateria pe masina, dupa ce trece vreo 2 ani, poti sa zici ok, dupa cate a suferit.

          Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment


          • #65
            Daca a ajuns la 15,5 volti tare am un sentiment ca bateria e in scurt pe undeva.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #66
              Conform precizarilor(contract de garantie) Rombat: "Spre finalul incarcarii tensiunea la bornele bateriei atinge valoarea de 15,8....16,5v la temperatura de 25 gradeC (atentie! in regim de functionare redresor)"

              Comment


              • #67
                Dupa ce am deconectat-o de la redresor arata 12,9 V. Am pus-o pe masina, am pornit motorul, fara consumatori, arata 14,65 V. Am plecat am mers circa 40 de minute, am oprit motorul, am scos fisele, arata 12,9 V. A stat 5 ore fara fise, de teama sa nu se descarce accidental. Am masurat tensiunea inainta sa pun din nou fisele: 13,1 V. Am pus fisele: 12,89 V.
                Ochiul magic e de un verde intens acum.

                Se strica ceva daca tensiunea e 12,9 V in loc de 12,6 V ?!
                Parca nu imi vine sa o descarc intentionat acum, dar daca trebuie...

                Comment


                • #68
                  Incarcare 100%=12,8V ; 60%=12,6V ; 0%=12,1V .
                  E bine asa dar vezi sa nu ai mai mult de 50-60 mA in repaus.

                  Comment


                  • #69
                    Eu cred ca si aparatul de masura are o eroare, depinde si de scala. Am patit-o, cu ap de masura, e in regula valoarea de 12,9V, masoara crt de st-by, sa nu depaseasca 50mA, ideal ar fi 20mA.

                    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #70
                      Multumesc pentru raspunsuri.
                      Voi face testul pentru curentul de standby, cel mai tarziu maine.
                      Voi cauta sa vad pe unde pierde curent, daca nu imi dau seama merg la service. Dupa ce mi-au vandut o baterie de duzina, fara certificat de garantie, cu 420 lei, nu mai am incredere in ei. E vorba de service AMAT Pitesti. Voi cauta in alta parte daca va fi cazul.

                      Aseara dupa un drum de 2 ore tensiunea era 12,8 V cu motorul oprit. Nu am mai scos fisele. Azi dimineata era 12,6 V. Apoi dupa 2 drumuri foarte scurte era 12,8 V.

                      Ochiul magic e verde deschis intens.

                      Comment


                      • #71
                        Eu zic ca e bine, daca mp3 este scos, nu cred ca ai alte pierderi, masoara dupa 2-3 zile tensiunea, daca ramane in intervalul 12,4-12,7V este ok!

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google