Pierde Curent, Si Nu Porneste!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde Curent, Si Nu Porneste!

    Am mers cam 10 km cu masina, am oprit pentru 10 minute si cand am vrut sa o pornesc si sa plec, a avut o tentativa de a porni pentru o secunda apoi s-a resetat ceasul si nu a pornit. Ca si cum pierdea curent, se stingeau toatate indicatiile din bord. La fel si celellalte incercari. Am scos clema de la acumulator de la (-) si am curatat bine, ca erau saruri, pe cea de la (+) nu am puptut sa o scot, neavand cheie. Nu a pornit, aceleasi simptome. Pana nu am impins-o nu a luat-o. La baterie "ochiul ala magic" este verde.
    Credeti ca e de la contactele oxidate de la baterie sau poate fi altceva? A mai patit careva din astea?

  • #2
    posibil
    de ex eu daca nu o pornesc odata pe saptamana nu mai porneste .. se reseteaza tot la CB .. doar impinsa si bateria are doar un an .. cealalta baterie m-a tinut vreo 3 ani jumate..aproape 4 ani
    Its just a car ...

    Comment


    • #3
      Ai grija cu impinsu...cunosc pe cineva..care o pornit-o asa,si-o dat drumul de pe un deal..si pana jos tot nu o pornit..si o plecat spre Bulgaria in excursie..si prin Brasov o fatat distributia.
      Cumpar volan de Duster

      Comment


      • #4
        poate e semn ca te lasa bateria. de cand ai bateria pe masina?
        sigpic

        Comment


        • #5
          De cand e masina cred, caci nu am de noua, o am cam de un an. Dar "ochiul ala magic" de la baterie e verde, deci inseamna ca bateria e OK!

          Comment


          • #6
            @costelish: daca ai curent pe masina si ti se stinge bordu' cand actionexi demarorul probabil nu face contact calumea la borne, daca tu ai putut sa iei borna jos fara chei nu e bine deloc.

            @raduprov: nu e normal ce ti se intampla, asa pateam si eu, i-mi era legat cd-ul pe direct (fara contact) si manca tot curentul. L-am legat normal si de atunci nu se mai descarca bateria.
            Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

            Comment


            • #7
              Originally posted by loganar View Post
              @raduprov: nu e normal ce ti se intampla, asa pateam si eu, i-mi era legat cd-ul pe direct (fara contact) si manca tot curentul. L-am legat normal si de atunci nu se mai descarca bateria.
              eu zic ca nu are nimic ca este pe direct, atata timp cat nu se asculta muzica cu motorul oprit
              sigpic

              Comment


              • #8
                ba are! bine, depinde si de cass cat consuma in stand-by, al meu (pioneer nu stiu modelu' exact) consuma de 5 ori mai mult curent decat masina in stand-by, nu vorbesc din auzite ca am masurat.

                cand am folosi masina zilnic, luni de zile nu am observat.

                @raduprov: scoate siguranta de la cass si las-o asa o vreme vezi daca e de-acolo sau masoara consumul cu un multimetru. citeste aici pentru valori: http://www.loganclub.ro/forum/cat_ti...n-t6148p6.html
                Last edited by loganar; 1 March 2009, 19:25.
                Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

                Comment


                • #9
                  costelish in profil are trecut Dacia 1300 deci treaba cu impinsul cade.
                  Desfa si borna de + si curat-o si vezi daca se intampla la fel.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Nu, deci masina este Logan era o greseala profilul meu. Vina mea.
                    Cand am scos borna de la (-) mi-a trebuit o cheie de 10, pe care am avut-o, pe cand la + am avut nevoie de una de 8 si nu am avut., de asta nu am mai desfacut-o. Dar dupa asta am dat la (+) cu un spray degripant, am zis ca sa se duca sarurile ce se vedeau pe borna.
                    Sper ca nu am facut nimic rau!
                    Last edited by costelish; 1 March 2009, 20:13. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Daca tot asa face dupa curatarea bornelor, e vina bateriei. Chiar daca ochiul magic e verde, se mai intampla sa ramana asa.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by loganar View Post
                        ba are! bine, depinde si de cass cat consuma in stand-by, al meu (pioneer nu stiu modelu' exact) consuma de 5 ori mai mult curent decat masina in stand-by, nu vorbesc din auzite ca am masurat.

                        cand am folosi masina zilnic, luni de zile nu am observat.

                        @raduprov: scoate siguranta de la cass si las-o asa o vreme vezi daca e de-acolo sau masoara consumul cu un multimetru. citeste aici pentru valori: http://www.loganclub.ro/forum/cat_ti...n-t6148p6.html
                        da , de anul trecut din vara casetofonul e pe direct ..la fel si aeroterma aia ..pot sa o pornesc si fara contact
                        la casetofon cand e oprit imi arata doar ceasul..probabil ca ala consuma ..trebuie sa il fac sa nu mai fie pe direct ...dar atunci nu imi mai raman memorate posturile de radio
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu daca am inteles eu bine, dar pierderea asta de curent se intampla doar cand incerci sa pornesti masina ? Atunci parerea mea este ca ai demarorul in scurt .
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • #14
                            Cateva zile a mers OK!

                            Cateva zile a fost ok, adica a pornit normal.
                            Acuma seara cand am incercat din nou sa o pornesc a avut aceleasi simptome.
                            Adica iar cand dau "clicul" are o tentativa foarte mica de a roti, apoi se resetaza ceasul, toate luminile in bord se stig si daca nu mai incerc, se aprind din nou. Bateria este OK cred, pentru ca daca ar fi ea obosita, dupa aia as avea tensiunea pe ea foarte mica(am masurat-o, are 12V si ceva). Si am si incercat de mai multe ori sa pornesc masina, deci trebuia sa fie terminata de tot.
                            Nu stiu ce poate sa aiba si nici nu stiu cu ce sa incep, pentru ca e in parcare.
                            Pls Help.

                            Comment


                            • #15
                              Ia de la un prieten o baterie si vezi daca face la fel. Poate sa aiba tensiune dar sa nu aiba amperaj.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google