logan laureate 1.4 , problema ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • logan laureate 1.4 , problema ?

    Sa ma lamureasca si pe mine cineva in urmatoarea problema : am intrat de 3 zile in posasia unui logan de 1.4 laureate second hand 19 000 km reali , problema mea tine de puterea motorului care se pare ca e mai mica decit motorul tot de 1,4 dar de ambience {fara ac si servo } , cred dupa mine ca diferenta de putere , oricum mica la 1,4 , intre cele doua consta in faptul ca laureatul foloseste din putera motorului sa invirta servodirectia . Daca am dreptate si daca a mai observat cineva diferenta asta ?

  • #2
    Normal ca se mai duce o parte din putere si pe acolo...mai ales la AC! Da' asta este...acasa nu platesti curent mai mult daca dai drumu' la AC?
    Si sa fii fericit ca ai AC...iti spune unu' care n-am avut prea multa minte cand si-a luat masina...

    Comment


    • #3
      Da... are dreptate Cata... orice dotare in plus, mai vrea cere putin din ce poate da motorul, desigur, nu oglinzile electrice, sau geamurile .
      si cand apesi frana, tot motorul actioneaza servo frana... dar acolo numa de putere nu mai ai nevoie... mai bine e sa reusesti sa o opresti :P
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #4
        motorul de 1,4 pe ambiance nu invirte decit un alternator de 70 de A,cel de pe laureate invirte un alternetor de 100 A + directia asistata in permanenta si daca bagi si AC maninca bine din putere.

        Comment


        • #5
          Da, si cu cat e mai cald afara cu atat mananca mai mult AC-u
          Don't touch! Never ever steal
          Unless you're in for the kill

          Comment


          • #6
            teo,cat ai dat pe masina?si ce an este?

            Comment


            • #7
              Originally posted by gabriel
              motorul de 1,4 pe ambiance nu invirte decit un alternator de 70 de A,cel de pe laureate invirte un alternetor de 100 A + directia asistata.
              O mica corectura: exista alternator de 70A si 110A. Iar directia asistata, asa e mai mananca putin din putere, numai la benzinare.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Cum adica numai la benzinare? poate ca nu se simte la dci-uri, dar de mancat tot o mananca, ca doar nu o fi perpetuum mobile
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #9
                  diesel-ul are servodirectie cu pompa electrica nu este actionata de curea de transmisie.

                  Comment


                  • #10
                    La DCI pompa de servo nu mai este pe cureaua de accesorii a motorului, ci este actionata electric, separat de motor. Adica servo-directie electro-hidraulica.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      nu la toate DCI-urile este popa electrica , sunt si pompe mecanice pe variantele DCI fara AC
                      la motoarele DCI cu aer conditionat nu au mai avut unde sa monteze pompa mecanica , alaturi de compresorul aerului conditionat si s-a optat pentru pompa electrica

                      Comment


                      • #12
                        La variantele pre-2006 sunt montate pompe mecanice si la cele fara AC cum ai spus si tu.

                        Si threadul asta se muta la Probleme Tehnice.
                        Last edited by andrei; 17 October 2007, 22:39.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Ce parere aveti? Sa-mi iau 1.6 MPI cu ABS sau fara?

                          Comment


                          • #14
                            Cu ABS. Este mai sigur.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #15
                              Toate sunt dotate cu ABS -este o norma europeana si toate masinile au ABS obligatoriu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google