Cap De Bara Stanga LEMFORDER

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Revin cu pozele puse corect.
    Atentie la ce puneti pe masina.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Foarte grav,du-te la ANPC si fa reclamatie. Nu uita sa iei factura de la AutoKarma si un proces verbal (sau ce se da in cazul asta) de la unitatea service agreata RAR unde ai efectuat reparatia.

      Comment


      • #18
        Nu neg aceasta problema pe care ai avut-o, dar in zona ruperii vad ceva ce pare a fi filetul stricat, o "intindere" a matreialului, cumva strangerea, manevrarea s-a produs defectuos? Intreb nu acuz.
        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

        Comment


        • #19
          Filetul a mers ok pana la jumatate,nu a fost fortat de la inceput, la un momentat a inceput sa meraga in gol, iar cand am vrut sa-l desfac, am tinut contra cu torx, si cand am tras sa slabesc a facut poc.
          N-am garantie ca montajul s-a facut in regim propriu, cu tata langa mine care e mai mecanic ca jumatate din personalul din service-urile patriei.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Seba View Post
            rulmentii de origine sunt snr, franta, daca nu ma insel. skf nu stiu sa fie producator oem, face doar aftermarket. pana si sachs ofera in kiturile de ambreiaje placi valeo, de care fug toti...
            la mine lemfoerder=trw, adica piesele de lemfoerder au tinut la fel de mult, in conditiile in care trw erau cu 20% mai ieftine.
            Am cumparat de la firma de distributie rulment de origine Dacia. Pentru dreapta fata. La montaj ma uit sa vad si eu ce scrie pe el. SKF. Il sun pe cumnatul meu. Lucreaza acolo. Mi-a zis sa il montez fara probleme si apoi sa vin pe la el. Dupa montaj il vizitez. Imi arata cutii, vreo 5 cu rulmenti de origine. Toti produsi de SKF. Imi arata cutii de SKF. Aceeasi rulmenti. Pret rulment origine 256 lei. Pret SKF 140 lei. Asa ca..

            Comment


            • #21
              Nu va mai imbatati cu apa calda.
              Piesele OM indeplinesc anumite specificatii impuse de producatorul auto, in caietul de sarcini; tolerante, ore de functionare in cazul rulmentilor. Piesele OM nu sunt similare, din punct devedere calitativ cu aceleasi piese ale aceluiasi producator. De aceea costa mai mult.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                costa mai mult pentru ca platesti reambalarea/Brandul. calitatea e aceeasi , un producator mare de piese nu-si terfeleste numele cu niste piese slab calitativ , mai simplu e sa inventeze o noua marca (low cost) si sa vanda piesele mai putin calitative prin aia sau sa le dea cu discount mare unei firme de desfacere care le vinde sub nume propriu. de QVP , Starline , etc ati auzit ?
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #23
                  Eu zic sa te mai documentezi.
                  Piesele alea, fabricate pe baza unui contract special, exclusiv as spune, sunt ambalate direct in ambalajul producatorului auto; nu se iau la angro si le ambaleaza niste femei de la reno intr-o hala. Acele piese au coduri diferite si nu le stanteaza cei de la reno, ci producatorul.
                  Cu alte cuvinte nu sunt productie de serie; ele trebuie sa respecte conditiile impuse de constructor, care nu intotdeauna sunt aceleasi cu productia de serie.
                  Pana una, luati rulmenti skf pentru logan, de la magazinele specializate si ma anuntati si pe mine daca tin peste 100 de mii precum aia de origine; tot de la skf.
                  Dupa 30 de ani in domeniul mentenantei, cu sute de relatii de colaborare in domeniul productiei si desfacerii pieselor de schimb, cred ca stiu exact fenomenul.
                  Last edited by IancuMIC; 15 September 2017, 21:46.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    si eu lucrez in domeniu auto si zi de zi iau contact cu furnizorii de piese auto. de cateva ori chiar am fost in fabrici in tara si peste hotare. partial aveti dreptate. dar marii producatori (in speta SNR , Lemforder) produc cu aceleasi materiale, in aceeasi fabrica cu aceeasi angajati. difera doar ambalajul . cand sunt serii cu defecte sau de calitate mai scazuta nici nu-si murdaresc numele lor. de aceea exista QWP si Starline si altele.

                    defapt eu am pus SNR cu ABS pe vechiul logan si m-a tinut cat un rulment de origine dacia , tot snr , peste 100k km.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #25
                      Cu ata mai bine, atunci amandoi stim cum stau lucrurile. Erau cateva lucruri eronate, pe care am tinut sa le corectez, altfel lumea chiar crede ca ceii de la reno ambaleaza piesele cumparate de la vreun producator.
                      Evident ca mari producatori, care nu fac rabat la calitate se incadreaza in normele impuse de constructor; unii in schimb trebuie sa-si ajusteze productia: nu toti producatorii de piese de origine sunt firme consacrate.
                      ele trebuie sa respecte conditiile impuse de constructor, care nu intotdeauna sunt aceleasi cu productia de serie.
                      Au fost destule cazuri, cum banuiesc ca stii, cand dacia a renuntat la anumiti producatori de piese; unul din cazuri este cel al firmei care producea elemente de
                      directie; despre casetele de directie era vorba mai precis, cand in in 2007-2008, acestea picau pe capete.
                      Dupa ce au schimbat producatorul, cazurile cu intrari in service pentru inlocuire s-au rarit.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Am schimbat astazi bieleta si capat de bara dreapta. Lemforder. Made in turkey. Sper sa tina. Cu rotile drepte volanul imi sta cu vreo 3-5 grade spre dreapta. Maine dim ma duc la geometrie/bracaj.
                        E normal sa stea volanul spre dreapta dupa inlocuire? Se va rezolva la geometrie?

                        Comment


                        • #27
                          Eu cu capetele de bara lemforder tot made in turcia ma apropii de la 40000km si sunt ca noi, nici o problema. Si mers in bucuresti, drumuri de tara...

                          Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Archangel80 View Post
                            Maine dim ma duc la geometrie/bracaj.
                            E normal sa stea volanul spre dreapta dupa inlocuire? Se va rezolva la geometrie?
                            Orice service care face reparatii la sistemul de directie, are si stand de geometrie; vorbesc de service nu ateliere.
                            Da, se poate regla pozitia volanului la geometrie.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              Mersi Iancu. Mecanicul nu reuseste sa descopere de unde provine un scartait. Am detaliat la probleme tehnice.
                              Poate dispare dupa geometrie. Ma indoiesc totusi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google