Logan VAN 1.4 (75 CP).... Se Merita?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan VAN 1.4 (75 CP).... Se Merita?

    Am un prieten care ar vrea sa isi cumpere un Logan VAN de 1.4, dupa cum am mentionat si in titlu.

    Eu detin o berlina Logan de 1.4 si nu are cine stie ce putere, mai ales daca urci cu ea si mai este si incarcata! Acum ma gandesc la faptul ca un Logan VAN cu aceeasi motorizare cantereste mai mult, doar e mai mare si caroseria, deci intrebarea mea este daca are rost sa il cumpere sau care ar fi alternativa? Am auzit ca Diesel-urile nu sunt foarte fiabile si apar probleme destul de des.. (ma refer strict la motoare diesel de Logan, nu in general, evident).

    Orice raspuns este bine venit, dar as dori sa raspunda cei care au condus Van de 1.4 si stiu cum este.

    Va multumesc!
    33
    DA!
    36.36%
    12
    Nu
    63.64%
    21

    The poll is expired.

    Last edited by AdrianMPI; 26 January 2012, 00:09.

  • #2
    am eu un prieten cu van de 1.4 , e praf , te rogi de el , consum mare , mai ales cand e incarcata.
    Dizelul se preteaza la van

    Comment


    • #3
      1) iti iei de care ai bani ...
      2) daca nu vrei diesel, ia-ti 1.6 16V , remapreaza-l si gata e ca un diesel (aproximativ)

      Comment


      • #4
        Decat van-ul ala benzinar mai bine un papuc 1310 pe diesel si mai ales tractiune spate. Nu inteleg de ce sa faci papuc sau van cu tractiune fata cand toata greutatea va fi pe spate

        Comment


        • #5
          diferentialul costa mult .

          Comment


          • #6
            Sincer eu nu mi-as cumpara niciodata o utilitara fara tractiune spate, pe benzina si fara arcuri foi cum sunt pe vechiul papuc

            Comment


            • #7
              utilitara fara tractiune pe spate?? ce sa zic de peugeot boxer,citroen jumper, fiat ducato care in ciuda greutatii mai mari pe care o pot transporta au totusi tractiune pe fata.. si se descurca destul de bine!

              Comment


              • #8
                Greutate sau volum....?

                Persoana care doreste acel VAN de 1,4 sa se gandeasca si la ce marfuri va transporta cu masina: exista situatii in care e nevoie de VOLUM si nu e atat de importanta GREUTATEA marfii.....un exemplu ar fi daca vra sa transporte saci de ciment sau bax-uri de hartie igienica.
                Exista multe marfuri care ocupa mult loc dar cantaresc putin...

                Comment


                • #9
                  it spun din propria experienta sunt sofer pe un van de 1.4 chel nu are nimik pe el,la depasiri ma rog de ea,mai ales cand sunt incarcat nici nu ma bag in depasiri,deci spunei lu colegul tau sa uite de motorizarea 1,4,daca tot vrea sa ia de 1,6 atunci.

                  Comment


                  • #10
                    1.6 l sau oricare dintre dci-uri.daca duci greutati mari si voluminoase se recomanda pickup carosat.cu tractiunea spate e problematic pe vremea asta.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cosmin83 View Post
                      it spun din propria experienta sunt sofer pe un van de 1.4 chel nu are nimik pe el,la depasiri ma rog de ea,mai ales cand sunt incarcat nici nu ma bag in depasiri,deci spunei lu colegul tau sa uite de motorizarea 1,4,daca tot vrea sa ia de 1,6 atunci.
                      Te cred fiindca la fel mi se intampla si mie la sedan, chiar daca e putin incarcat, de-abia urca la deal!

                      Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by user2000 View Post
                        1) iti iei de care ai bani ...
                        2) daca nu vrei diesel, ia-ti 1.6 16V , remapreaza-l si gata e ca un diesel (aproximativ)
                        Poti sa-l remapezi de 5 ori si tot nu e ca un dizal.
                        Plus consuma cat o vita.
                        Plus ca pe VAN nu stiu sa fie 1.6 16V.


                        1.4 sh banuiesc. Cu 500 kg in carca e MORT, mai bine se comporta un ''Papuc'' dizal (1.9 62 cp?).
                        Si diferenta de consum n-are rost s-o mai pomenesc.

                        Comment


                        • #13
                          1.4 si asa e mort nu-i mai trebuie 500kg , de ce sa-mi iau un diesel ? ca sa se buleasca dupa 100k ? sa se infunde injectoarele ?

                          Comment


                          • #14
                            ar fii ceva sa puna motor de 1.2 75cp pe logan van :P.

                            Comment


                            • #15
                              Greseala (parerea mea) e ca la van-urile benzinare, rapoartele sau grupul conic nu este facut pt tractiune, adica masina sa nu fuga mai tare de ~140/h, trebe rapoarte scurte sa scoata cuplu bun la roata.

                              D-aia dizalu face regula la tractat rulote, remorcutze, betoniere, etc ))

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google