ai putea sa schimbi cutia numai ca depinde ce pret ia masina si daca se merita sa se complice asa .. avand in vedere problemele dci-ului...desi daca tii dci`ul in "puf" gen sa faci rezivii mai repede, sa cureti turbina,egr etc la fiecar revizie nu cred ca ai avea probleme la 100 k km ..
Logan VAN 1.4 (75 CP).... Se Merita?
Collapse
X
-
mai degraba alta marca de utilitare.lasati Dacia in pace.la sh gasesti o gasca de utilitare cu volum mult mai mare si chiar mai ieftine decat un van.eu nu as mai cumpara niciodata dacie utilitara.mi-a ajuns cat mau chinuit cei 5 papuci.eu am un prieten care a luat un boxer cu motor 2,8 aspirat.nu e ruginit ,nu nimic.avea 325 mii km la bord. a mai facut 70 mii cu ea si merge.o tine din scurt cu reviziile.noi avem la firma tot un boxer si a trecut de 300 mii si inca merge.pretul la tigaile astea se cam invarte in jur de 5-6 mii euro.nu mai zic ca daca mergi in germania o iei la 2 mii asa cum a facut prietenul asta.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Imi place ca aici toata lumea isi da cu parerea,chiar daca au vazut un van doar de afara.Eu am un van de 1,4 de trei ani si este chiar destul de uparat,fara sa umblu la motor au la soft,si chiar stie sa urce si Feleacul cu 90 la ora.Totul depinde pentru ce iti trebuie.Daca ai o mica afacere iti este de ajuns.Daca transporti ciment si materiale de constructii ia-ti camion.
Comment
-
Loganul VAN pe care in conduc are motorizare 1,4 Mpi ,dar cutia de viteze este de 1,5 Dci E4 . Se comporta foarte bine ca tinuta de drum, consum de 8,6% GPL in mixt pe sistem distributie marfa[o cam fugaresc!] si cam 2L de benzina la 1500Km [consuma la pornire dupa care trece pe GPL].
Cam la 120000 Km necesita un reglaj de culbutori [daca sti sa o exploatezi ].
Comment
-
spunei prietenului tau sa isi ia un papuc din 2005 1.9D tranctiune pe fata!!ca doar nu o sa care lemne cu el din padure..am avut papuc 3 ani de zile pana sa imi iau vito si am fost super multumit de el..iar motorul de 1.9D este mai mult de cat fiabil,sa nu mai zic ca ai consum si de 4% incarcat..cari cu el lejer 800,900 kg..sunt acealeasi motoare ca pe solenza..Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
Cine este interesat ma poate contacta pe privat
sigpic
Comment
-
Originally posted by iulius s.p. View PostLoganul VAN pe care in conduc are motorizare 1,4 Mpi ,dar cutia de viteze este de 1,5 Dci E4 . Se comporta foarte bine ca tinuta de drum, consum de 8,6% GPL in mixt pe sistem distributie marfa[o cam fugaresc!] si cam 2L de benzina la 1500Km [consuma la pornire dupa care trece pe GPL].
Cam la 120000 Km necesita un reglaj de culbutori [daca sti sa o exploatezi ].sigpic
Comment
-
Eu sunt putin surprins pentru ca nu imi pot imagina in practica ceea ce spui tu. Cum arata un rulment intermediar pe planetara din dreapta? In legatura cu distributia ce poate sa difere? Nu inteleg. Adica ce poate sa difere ca sa schimbe performantele motorului si ale cutiei, ale masinii in ansamblu.Last edited by MihaiiahiM; 28 April 2013, 15:02.sigpic
Comment
-
Deoarece planetara din dreapta este mai lunga a necesitat montarea unui rulment pe aceasta care se prinde pe lonjeron cu un suport din aluminiu.La cutia de 1,5 difera raportul de transmisie si de asemenea am uitat sa mentionez ca ambreiajul este hidraulic. Cat despre distributie nu stiu cat de mult ajuta dar rola intinzatoare este de 2 ori mai mare decat la modelul anterior.LG KIT DISTRIBUTIE V2 130C17480R
Cod de planetara:6001548720
Comment
-
Originally posted by iulius s.p. View PostDeoarece planetara din dreapta este mai lunga a necesitat montarea unui rulment pe aceasta care se prinde pe lonjeron cu un suport din aluminiu.La cutia de 1,5 difera raportul de transmisie si de asemenea am uitat sa mentionez ca ambreiajul este hidraulic. Cat despre distributie nu stiu cat de mult ajuta dar rola intinzatoare este de 2 ori mai mare decat la modelul anterior.LG KIT DISTRIBUTIE V2 130C17480R
Cod de planetara:6001548720
Ce ai vrut sa spui probabil este ca ,exista un ax intermediar prins pe blocul motor
printr-un rulment care face legatura intre cutia de viteze si planetara.Acesta intr-adevar este fix,iar la capatul dinspre roata este introdusa pe nuturi planetara.Asa este la aproape toate masinile cu motor transversal.In plus planetarele pot fi identice ca lungime stanga cu dreapta,datorita acelui arbore intermediar.
Comment
Comment