valve blow off

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    silicon de exterior, pus intre teava si un manson de cauciuc, prins cu coliere. ma gandesc ca vrei sa etansezi o fisura intr-o teava de plastic, nu? daca da, inainte sa faci lipitura, da doua gauri mici de 1-2mm diametru la capetele crapaturii, sa detensionezi materialul, apoi lipesti.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #92
      ma gindesc sa tai conducta(care e de plastic) ca sa pot monta adaptorul pentru blow off.
      adaptorul este din PPR(un T modificat sa se potriveasca).
      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

      Comment


      • #93
        ok, atunci mergi la imbinari cu "teava-n-teava", adica fa rost de o bucata de 10cm de teava cu interior cat exteriorul astora ale tale, le pui ca manson peste imbinare. ideea e sa nu ai sectiune lipita neacoperita de teava/furtun/colier, cumva sa protejezi lipitura de forta generata de presiunea din conducte.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #94
          acu sa se mai incalzeasca un pic afara si apoi taiem, lipim,imbinam....toata tigania
          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

          Comment


          • #95
            momentan montajul e gata insa arcul e prea puternic si nu deschide cum vreau eu....
            aici ...un mic filmulet insa e filmat cu telefonul si sunetul e cam de**** .
            in realitate se aude mult mai ok.

            si vreo 2 poze cu cealalta valva
            Attached Files
            Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

            Comment


            • #96
              varianta finla
              Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

              Comment


              • #97
                suna bine , dar nu se descarca in acceleratie ?
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #98
                  nu
                  se descarca dupa ce iei piciorul.si scade aprox 0.5bar din valoarea maxima(0.9>0.4) ,spre diferenta de benzina unde scade la 0 bar,si imi deschide de la 0.4-0.5bar fiinca i-am scimbat arcul.
                  valva asta lucreaza(dupa ce scriau astia)intre 11 si 18PSI(cam 1.6 bar)
                  Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                  Comment


                  • #99
                    pai aia te-am intrebat,daca nu descarca inainte sa iei piciorul de pe gaz din cauza ca ar fi arcul setat aiurea.
                    La benzinar scade la 0 din cauza ca are clapeta de acceleratie si asta de fapt e rostul blowoffului, sa nu mearga aerul inapoi sa loveasca palele turbinei,d-aia se scoate pe la blowoff.La diesel nefiind clapeta nu ajuta cu nimic,decat ca mai scapa din presiune degeaba.
                    Ma gandesc ca vacuumul de la blowoff e actionat in momentul in care pozitia pedalei e sus,asa se comanda deschiderea blowoffului .
                    Eventual pune ceva detalii cu instalatia , in caz ca mai sunt doritori pe aici.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • am intilnit faza cu deschiderea supapei in momentul accelerarii insa de vina ,banui ca a fost electrovalva care e cam de 3lei maciuca.
                      modulul respectiv s-a prajit si asteapta service.
                      eu am folosit un alt tip de electrovalva si mere ok.
                      ei si "degeaba" nu scapaazi am avut destule "interviuri"....un logan care face psstssssssssssss
                      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                      Comment


                      • si eu am inceput un proiect am comandat un dump valve de pe ebay.. urmeaza sa primesc comanda,pina atunci se lucreaza la teava de plastic care va fi inlocuita cu una de inox...revin cand am noutati...
                        sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                        Comment


                        • deocamdata asa arata doar heftuit teava...
                          Attached Files
                          sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                          Comment


                          • Asta dste conducta dintre turbina si intrarea in motor?
                            Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                            Comment


                            • da.. Dar mai trebe putin modificat si finisat
                              sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                              Comment


                              • am revenit cu proiectu..este terminat 100% si functioneaza foarte bine sunt foarte multumit...va urma si un video
                                Attached Files
                                sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google