valve blow off

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valve blow off

    salut
    care stie cite valve blow off ar trebui puse pe turbina?(mentionez ca am un dci)
    si cam la ce pret ar costa
    sigpic

  • #2
    da de ce?vrei sa faca ca renou lu Ema ?)
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      cute ;)

      da da da da da da da da da im place la nebunie cum scoate sunetu ala dar e motoru mic sau ce motor avea ala si cite valve?;-)
      sigpic

      Comment


      • #4
        ala e benzinar,nu merge sa faci la diesel asa ceva...eventual sa omori turbina
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Cristi_Xp
          ala e benzinar,nu merge sa faci la diesel asa ceva...eventual sa omori turbina
          azi am fost sa intreb la auto europa de faza cu valvele
          si o inceput sa im explice de turbine...
          ca la a mea e intercooler nu variabila gen subaru etc.
          miai naruit visele baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
          sigpic

          Comment


          • #6
            daca afli un raspuns si un pret sunt si eu interesat .

            Comment


            • #7
              pt logan diesel trebuie ,,Dump valve" si costa km 500 de euro..

              Comment


              • #8
                Mai baieti.. Blow off valve se pune doar pe motoare cu turbina.... Stiti macar ce face.... Asta ajuta turbina foart mult.... Si ajuta si motorul si foarte mult ajuta la accelerari mai puternice prin mentinerea turbine la o turatie ridicata


                ADICA procesul este urmator..... Accelerezi -> iei piciorul de pe acceleratie cand schimbi viteza. In momentul acela creste mai mult presiunea de alimentare cu aer deoarece turbina are o inertie si sa zicem ca inca cateva momente lucreaza in regim de putere. In acest moment se creste foarte mult presiunea si turbina se decelereaza puternic---- chiar poate sa ajunga chiar sa se invarta invers..... Ei bine sistemul aceste blow off aici intervine si da drumul la aceasta suprapresiune si astfel turbina isi va mentine turatia destul timp cat sa schimbi viteza iar cand accelerezi iar deja e turbina e pusa pe treaba- elimininad astfel si intarzierea acesteia. Pe de alta parte turbina este protejata prin faptul ca cu sufera modificari ale turatie bruste si nici diferente de presiuni pe fetele palelor prea mari in timp scurt.

                Cristi - te inseli amarnic. tocamia pe benzinarele nu prea osa gasesti pt ca sunt rare motarele cu turbina.

                boris - nu are nici o treaba cu turbina ca e variabila sau ca nu sau ca are sau nu are intercooler. cu atat mai mult e mai necesar pe ceva fara intercooler.





                daca voi credeti caaia e pentru sunet atunci cred ca eu am gresit forumul.


                si inca o chestie acest sistem nu se poate pune pe motoarele fara turbina.... Sunt niste fake-uri care doar simuleaza sunetul doar de dragul sunetului fara a face nimic altceva si care se paote pune si pe scuter daca vreti


                Cred ca am fost destul de explicit
                Last edited by mae; 30 May 2008, 10:17.
                1.5 dc

                Comment


                • #9
                  Aha..Ne-ai lumiat....De unde procuram si noi o minunatie dinasta?

                  Comment


                  • #10
                    Cristi - te inseli amarnic. tocamia pe benzinarele nu prea osa gasesti pt ca sunt rare motarele cu turbina.
                    ia lumineaza-ma si pe mine un pic aici ?
                    adica EVO si subaru nu au bov ?)
                    Last edited by Cristi_Xp; 1 June 2008, 04:59.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Cristi. Nu am azi acest lucru. Din ce mai stiu eu subaru si evo au turbina. Si atunci aproape sigur au si acest sistem. Cum am zis mai sus. In general la benzina nu se gaseste asa ceva pentru ca nu prea sunt motoare care au ca accesoriu o turbina.

                      deci. Acelea au. Daca tu gasesti vro masina in toata lumea asta care sa aiba blow off reala (nu fake) fara sa aiba turbina eu dau o lada de bere.
                      1.5 dc

                      Comment


                      • #12
                        Da unde am scris eu ca se pune bov la motoare non turbo,am specificat doar ca r5 turbo ala pe care a auzit boris bov-ul este benzinar,nu diesel...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Uite aici unu cu Bov functional,not fake , fara Turbina...Dai lada de bere

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Eu eram interesat pt dCi nu benzinar
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              http://piese-auto.anunturi-auto.****...et-172915.html

                              da un telefon

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google