valve blow off

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Nu pot inca sa-mi dau seama la ce vrei sa ajungi cu instalatia asta, nu cred ca ar avea sunet de blow-off dar suna interesant conceptul, iti las intr-un PM nr de tel la un prieten care te-ar putea ajuta, tipu e f bun. Nu a mai facut asa ceva dar in max o saptamana ar trebui sa primesti ce ti-ai dorit.

    Comment


    • #77
      partea electronica s-a rezolvat...........blow off-ul la diesel este actionat prin intermediul acestui modul electronic(care actioneaza o electrovalva) si la ridicarea piciorului de pe aceleratie valva se deschide eliberind presiune de aer.
      sunetul la blow off este in functie de tipul de constructie al piesei ,iar partea electronica+electrovalva inlocuiesc clapeta de acceleratie de la benzinare.
      nu stiu cit de adevarata e faza cu stricatul turbinei,insa cunosc un diesel cu BOV montat de 4 anisi n-are nimic.
      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

      Comment


      • #78
        Aceasta valva nu se pune pe masini doar pentru acel sunet ci chiar sa protejeze turbina. Nu mai impinge in ceva inchis facand presiune mare si elibereza presiunea.

        Comment


        • #79
          mersi de completari.....insa multi o pun pentru sunet uitind functionalitatea ei
          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

          Comment


          • #80
            Dupa ceva cautari personale, inteleg ca nu prea renteaza turbina la motor pe benzina si blow-off n-are rost fara turbina. Cat pot castiga cu remapare? (sunt constient ca nu e tocmai topicu potrivit)

            Comment


            • #81
              cine ti-o zis ca nu renteaza turbina,sau din ce punct de vedere ?al banilor ? eu zic ca renteaza ,daca te uiti la performanta , ori ce compari tu , chiptuning cu turbina nu prea are nicio treaba, mai ales ca poti scoate 200 cai dintr-un motor pe turbo...
              Last edited by Cristi_Xp; 2 January 2012, 19:38.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #82
                Castigi intradevar 100-200 CP cu turbo DAR nu renteaza la bani si mai ales la motor de 1.2 16V. iar la turbina nu te poti baga in hora fara marea majoritate a pieselor schimbate. Pentru inceput mi-au spus cativa sa merg pe remapare inainte de turbina.

                Comment


                • #83
                  pai nici eu nu ii vad rostu la un motor de 1.2 , ca nu de aia l-ai luat .Daca voiai ceva care sa poata , luai macar un motor mai mare .Daca nu esti pasionat , nu are niciun rost ,daca esti pasionat nu conteaza cati bani intra
                  Last edited by Cristi_Xp; 2 January 2012, 22:56.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #84
                    Cristi, "pofta vine mincind" imi spuneau bunicii cind eram mic si nu vroiam la masa.............e greu pina schimbi ceva la masina,daca apoi nu te maninca.....
                    LoganRacer am vazut pe felicia (1.3) si pe polo(1.4) montate turbine de logan
                    Last edited by boly76; 3 January 2012, 00:37.
                    Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                    Comment


                    • #85
                      daca e vorba de bani , niciodata n-o sa renteze sa bagi bani in masina nici macar faptul ca iti cumperi o masina doar sa te cari cu ea nu renteaza , pentru ca isi pierd imediat din valoare.Punctul de vedere al castigului de putere,turbina e ce trebe doar ca putini sunt in stare sa inceapa un astfel de proiect si mai putini sa il termine.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #86
                        o intrebare.........poate cineva(care are furtunul sectionat) sa-mi spuna ce grosime are peretele conductei(furtunului) de plastic care este montat intre intercooler si motor?
                        trebuie sa fac o sectiune si nu vreau sa dau banii aiurea pe vreo 3-4 adaptoare.
                        momentan pretul unui traseu nou imi cam depaseste cu mult bugetul si ramin la ideea unei mufari.
                        multumesc!
                        Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                        Comment


                        • #87
                          ala nu e plastic, e silicon pe structura de panza, iar grosimea, daca am vazut eu bine la mesterul streulea, e de vreo 4mm.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            asta nu prea pare a fi silicon.
                            siliconul nu piriie cind il stingi cu mina
                            Attached Files
                            Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                            Comment


                            • #89
                              mea culpa eu le-am vazut pe alea schimbate, dupa ce le-a puscat cristi pe alea originale, umbland prea mult la presiunea din turbo
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #90
                                se iarta..............
                                stie cineva un adeziv bun pentru material plastic ,sa nu devina casant ,sa reziste la schimbari de temperaturi sau sa topeasca plasticul?
                                Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google