silicon de exterior, pus intre teava si un manson de cauciuc, prins cu coliere. ma gandesc ca vrei sa etansezi o fisura intr-o teava de plastic, nu? daca da, inainte sa faci lipitura, da doua gauri mici de 1-2mm diametru la capetele crapaturii, sa detensionezi materialul, apoi lipesti.
valve blow off
Collapse
X
-
ok, atunci mergi la imbinari cu "teava-n-teava", adica fa rost de o bucata de 10cm de teava cu interior cat exteriorul astora ale tale, le pui ca manson peste imbinare. ideea e sa nu ai sectiune lipita neacoperita de teava/furtun/colier, cumva sa protejezi lipitura de forta generata de presiunea din conducte.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
momentan montajul e gata insa arcul e prea puternic si nu deschide cum vreau eu....
aici ...un mic filmulet insa e filmat cu telefonul si sunetul e cam de**** .
in realitate se aude mult mai ok.
si vreo 2 poze cu cealalta valvaNe plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]
Comment
-
-
nu
se descarca dupa ce iei piciorul.si scade aprox 0.5bar din valoarea maxima(0.9>0.4) ,spre diferenta de benzina unde scade la 0 bar,si imi deschide de la 0.4-0.5bar fiinca i-am scimbat arcul.
valva asta lucreaza(dupa ce scriau astia)intre 11 si 18PSI(cam 1.6 bar)Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]
Comment
-
pai aia te-am intrebat,daca nu descarca inainte sa iei piciorul de pe gaz din cauza ca ar fi arcul setat aiurea.
La benzinar scade la 0 din cauza ca are clapeta de acceleratie si asta de fapt e rostul blowoffului, sa nu mearga aerul inapoi sa loveasca palele turbinei,d-aia se scoate pe la blowoff.La diesel nefiind clapeta nu ajuta cu nimic,decat ca mai scapa din presiune degeaba.
Ma gandesc ca vacuumul de la blowoff e actionat in momentul in care pozitia pedalei e sus,asa se comanda deschiderea blowoffului .
Eventual pune ceva detalii cu instalatia , in caz ca mai sunt doritori pe aici.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
am intilnit faza cu deschiderea supapei in momentul accelerarii insa de vina ,banui ca a fost electrovalva care e cam de 3lei maciuca.
modulul respectiv s-a prajit si asteapta service.
eu am folosit un alt tip de electrovalva si mere ok.
ei si "degeaba" nu scapaazi am avut destule "interviuri"....un logan care face psstssssssssssssNe plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]
Comment
Comment