valve blow off

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Inca nu am ajuns sa vad filumetul sau ce e acolo norby89 pentru ca la munca stau pe un calculator care are sistem de operare unix solaris si asta nu prea vede nimic. Abia merge forumul. Iar acasa nu prea mai am chef de pc ca imi ajunge 8-9 ore de calculatoare la scarbici.
    1.5 dc

    Comment


    • #17
      Vad ca s-au lasat multi pagubasi nu si-a montat nimeni pe diesel? Sunetul ma intereseaza;
      "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

      Comment


      • #18
        Sunt prea scumpe alea pt diesel,sar de 3-4 sute oiro...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Da; cam asa e; am mai citit intre timp si vad ca nu prea e recomandat pe diesel; se poate strica turbina in timp; in fine cu banii aia mai bine imi pun o evacuare sport;
          cred ca aici se epuizeaza acest topic
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • #20
            Pt logan diesel iti trebuie dump valve...Care costa in jur de 500 de euro..

            Comment


            • #21
              Originally posted by AG 27 JBL View Post
              Pt logan diesel iti trebuie dump valve...Care costa in jur de 500 de euro..
              dump valve ...Este supapa de recirculare,aerul este reintrodus in admisie.
              blowofful face acelasi lucru....Si nici nu fac prea frumos
              Pop offul este acela care face zgomotul frumos,este supapa atmosferica turbina se descarca in aer...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Originally posted by anca16v
                Daca tu ai ales sa iti pui o evacuare sport in loc de bov, de ce sa se epuizeze topicul?...Poate isi pune cineva bov si ne impartaseste si noua idei
                sa fie asa cum zici tu nu ma supar daca isi pune cineva pe diesel si e multumit imi pun si eu
                "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                Comment


                • #23
                  La diesel e altfel... Dieselul nu are senzor pentru clapeta de acceleratie .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Daca dci are acceleratie electronica, nu cumva tocmai are senzor de clapeta?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Ideea e ca toate turbinele au dracovenia asta doar ca nu e de show sa fasaie in halu ala. Seba dak gresesc corecteaza-ma.

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu daca au toate blow-off sau pop-off, sau dump-valve sau cum dracu i-o mai zice, dar trebuie sa aiba un sistem care limiteaza presiunea in turbo (by-pass) si unul care elibereaza aerul sau il recircula in caz de decelerare brusca (inchiderera rapida a clapetei de aer). Ca fasaie smecher sau nu, asta e alta discutie, dar sistemul ar trebui sa fie acolo...nu cred ca e vreun producator de turbine care sa nu-si protejeze palele compresorului numai de dragul de-a renunta la o supapa de cativa euro...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Toate turbinele au asa ceva...La diesel este o valva care deschide evacuarea - schimba traseul gazelor si este ocolita turbina...
                          e mult de explicat...Cand se ia piciorul din gaz viteza gazelor in evacuare scade...Bla-bla de unde si sunetul produs de turbia de diesel care suiera in deceleratie

                          Comment


                          • #28
                            Exact. Aia-i bypass valve la turbinele de diesel.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Bun atunci, eu chiar sunt hotarat sa-mi fac ceva la motor, sa obtin acel sunet. Daca vreti sa ma ajutati cu sfaturi, ca nu mi-am dat seama din ce-am citit, va rog sa o faceti.

                              Comment


                              • #30
                                Sunetul se poate obtine si dintr-un simplu FAKE montat pe toba!
                                Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google