valve blow off

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu pe toba tati...Trebuie toba stock sa-ti pui fluier din ala...Iar eu nu am tocmai toba stock ;))

    Comment


    • #32
      Exista niste fake-uri ce suna in boxele de la cd-player. Dar auzi numai tu in masina
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Iar faci misto de mine? Gata nu mai zic nimic.

        Comment


        • #34
          Man, nu fac misto. Cei de la logtuning au de vanzare. Ma rog, aveau...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Doar ca si pretul e undeva la 3-4 sute de euro... Problema la diesel e ca nu se stie cand se lasa piciorul de pe acceleratie...dieselul nu are clapeta de acceleratie...
            Last edited by Cristi_Xp; 6 September 2008, 13:01.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Ca sa inteleaga toata lumea ce inseamna :
              I did not make this BOV, I don't know how it's made, I don't know where you can get/buy it, and this is not my car.I do know that a BOV does not make sense o...
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #37
                E un drac in roman care are Subaru Imprezza si doar la masinuta aia am auzit un zgomot de pufait parca dupa ce lua piciorul de pe acceleratie in rest zgomotul ala de care cred ca vorbiti l-am mai auzit pe la jocuri.Poate ma insel.din cate se vede in film nu pare nimic electronic ,e doar o supapa.
                Last edited by margelatu; 6 September 2008, 07:39.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #38
                  It does not work at 90% of the DIESEL TURBO engines.At benzine turbo engines it works at all.Like I wrote before it does not work because diesel turbo engines do not have a throttle.Take a look at this picture of how a blow off valve works at a benzine turbo engine when your foot is on the gas pedal.The air pumped by the turbo goes into the engine

                  When you take away your foot from the gas pedal the throttle closes and the pressure between turbo and throttle raises.When the pressure achieves a fixed value the blow off valve opens and lets the air out by making the lovely noise.

                  Because diesel turbo engines do not have a throttle the situation is always like on the first picture and there is no high pressure when stepping off the gas pedal that can be let out by a blow off valve."
                  Am incheiat citatul
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    Ba imi pare rau pentru autorul articolului de unde sunt luate cele de mai sus dar e cam in urma cu noutatile...Dieselul are clapeta actionata electronic de cele mai multe ori, in mod sigur la motoarele de pe masinile dotate cu ESP (prezinta functia de control al cuplului motor, pozitiv sau negativ). Nu stiu pe K9K dar am vaga impresie ca fie nu este, fie este cu cablu si potentiometru...Ma interesez si in curand spun sigur

                    Comment


                    • #40
                      Vezi ca la diesel injectia de motorina controleaza turatia, nu cantitatea de aer, ca la benzinare, deoarece dieselul n-are evoie de un anumit raport de aer/carburant ca sa functioneze.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Salutare tuturor pasionatilor ! Eu am ambiance 1,4 mpi Vreau si eu sa continui aceasta discutie si sa primesc si un raspuns daca se poate ....vreau blow off pe logan 1,4 ....Cat costa si de unde il iau .. ca maine fac comanda!!! Multumesc .
                        Last edited by Cristi_Xp; 8 September 2008, 21:21.

                        Comment


                        • #42
                          1.Nu mai scrie mirc
                          2.Blow off se pune pe motoarele turbo,1.4 este aspirat.Deci tre sa pui turbina,kompressor...Se monteaza la elia 3500-4000 euro.
                          3.Blow off valve costa 150 de euro pentru benzinare turbo..
                          Last edited by Cristi_Xp; 8 September 2008, 21:26.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            @BAMBOCHEA


                            Frate, lasa-ma sa rid, apoi sa-mi revin si apoi sa rid iarasi....

                            Stii macar ce-i aia cumetre? Stii la ce se pune ????

                            Sau ai avea primul 1.4 turbo pe Logan !!!

                            Sincer, m-am spart de ris
                            Last edited by Seba; 9 September 2008, 01:22.
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Mai, omul e nou si n-a citit tot topicul (aici n-are scuza) sau i-or fi zis si lui unii sa-si puna...Acum faceti misto...S-a aruncat ca baba-n carje, a fost taxat....
                              @bambuchea: rezumatul topicului bov se pune pe benzinare turbo (nu-i cazul la 1.4mpi), iar la diesele n-are rost (ala are bypass valve pe turbina). In general, motoarele aspirate (fie diesel, fie benzina) nu necesita intercoolere si bov-uri, ca n-ai pe ce sa le pui; iar daca totusi incerci si reuseti, mai rau ii faci motorului sau auxiliarele alea nu vor functiona, nu-si vor indeplini veci pururi rolul constructiv.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Off topic: dar pe turbina de la aeroterma?
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google