Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parerile sunt impartite pentru ca, de ex: Eu am mers numa cu NGK - Denso nici nu am incercat de proba - atunci clar eu iti voi recomanda NGK

    Comment


    • Eu care am folosit doar Denso Iridium 40.000Km iti recomand NGK. ;)

      Comment


      • Stii unde as putea gasit NGK iridium cu livrare imediata? Am gasit doar Denso...
        MY CLA

        Comment


        • Racing Nick parca de acolo am luat eu - daca nu ma insel.

          Comment


          • Prestige cati km ai cu vechile bujii? Sunt cele de origine?
            Am aprox 50.000km si nu le-am schimbat pana acum pe cele de origine. De la un timp se cam balbaie la prima pornire si parca nici cei 105 caluti nu ii mai simt.

            Comment


            • Am 54 000 km acum cu masina. Le-am mai schimbat o data la 35 000 la reprezentanta.
              MY CLA

              Comment


              • Ok, iata problema mea -NGK IRIDIUM - aprox 23 000km/GPL+benzina-
                -masina nu mai prinde viteza maxima, nu trece de 160 nici pe benzina si nici pe GPL (desi inainte trecea)
                - dupa mers constant la o anumita viteza, apoi frana motor, daca accelerez intai smuceste/ezita si apoi accelereaza ( intrerupe )
                - daca ridic brusc pedala la turatii de 3500-4500 RPM smuceste ( intrerupe )

                Bujiile le vedeti mai jos

                http://s30.postimg.org/tz1zqbenl/20150716_101645.jpg

                http://s30.postimg.org/fjoo55r01/20150716_101737.jpg

                http://s14.postimg.org/qv22n4iwh/20150716_101752_0.jpg


                Dupa cum se observa in ultima poza ( in dreptul literelor K si N la 2 bujii diferite ) mi-au aparut un soi de crapaturi in izolator ( se simte la deget );

                Am cautat pe site la NGK si am gasit raspunsul asta (vedeti explicatia flash over)

                Comment


                • Nu cumva crapaturile de pe izolator (probabil zgarieturi) au fost facute de folosirea unei tubulare cu cleme interioare otelite pentru retinerea bujiei in tubulara ? Chiar simple zgarieturi pe izolatorul bujiei produse de clemele otelite ale tubularei determina flashover.Aceste afirmatii le-am gasit si intr-un fisier de pe site-ul BERU referitor la flashover.
                  Last edited by mike-5; 22 January 2016, 14:09.

                  Comment


                  • Pt bujii am cheie obisnuita, fara cleme ; bujiile le scot dupa desfacere cu un furtun

                    Am rezolvat problema demult ( alte bujii, alte fise ) ; acum prinde viteza maxima din nou - vezi postul meu pe topicul dedicat

                    Comment


                    • La 31500 km, este recomandabil sa se schimbe bujiile sau pot sa merg in continuare linistit cu cele de fabrica. In caz contrar, ce tip de bujie recomandati? Multumesc anticipat!

                      Comment


                      • Nu am rezistat tentatiei si dupa remap am hotarat sa trec pe iridium-platina.La bujiile de fabrica,se observa ca partea filetului dinspre electrozi este acoperita de un strat de depuneri care ingreuneaza desfacerea bujiei,in unele cazuri chiar ruperea ei in chiulasa..De aceea este recomandat ca dupa 20-30k km sa se desfaca bujiile pentru curatarea filetului si verificarea gap-ului.Degeaba se da cu spray pentru usurarea desfacerii,lichidul nu ajunge in zona filetului cu depuneri.Bujiile noi sunt Denso IXEH20TT,electrodul central are o "pastila"aliaj iridium-rodiu cu diam.0,4 mm,iar cel de masa,o pastila 0,7 mm platina.Au fost scoase de Denso in 2015.Gap-ul l-am reglat la aprox. 0,87 mm.Pret/set=180 lei. Sa vedem in timp cum se comporta.
                        Denso IXEH20TT:
                        Attached Files

                        Comment


                        • Si cele puse de fabrica NGK LZKAR7B:
                          Attached Files

                          Comment


                          • Drumuri bune cu ele.
                            Cat era gap-ul initial?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Aproximativ 0,95 mm.

                              Comment


                              • mike-5 ai simtit vreo diferenta cu ele? pornire mai usoara ? , cum se comporta pe toata plaja de turatii ?
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google