Parerile sunt impartite pentru ca, de ex: Eu am mers numa cu NGK - Denso nici nu am incercat de proba - atunci clar eu iti voi recomanda NGK
Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM
Collapse
X
-
Ok, iata problema mea -NGK IRIDIUM - aprox 23 000km/GPL+benzina-
-masina nu mai prinde viteza maxima, nu trece de 160 nici pe benzina si nici pe GPL (desi inainte trecea)
- dupa mers constant la o anumita viteza, apoi frana motor, daca accelerez intai smuceste/ezita si apoi accelereaza ( intrerupe )
- daca ridic brusc pedala la turatii de 3500-4500 RPM smuceste ( intrerupe )
Bujiile le vedeti mai jos
http://s30.postimg.org/tz1zqbenl/20150716_101645.jpg
http://s30.postimg.org/fjoo55r01/20150716_101737.jpg
http://s14.postimg.org/qv22n4iwh/20150716_101752_0.jpg
Dupa cum se observa in ultima poza ( in dreptul literelor K si N la 2 bujii diferite ) mi-au aparut un soi de crapaturi in izolator ( se simte la deget );
Am cautat pe site la NGK si am gasit raspunsul asta (vedeti explicatia flash over)
Comment
-
Nu cumva crapaturile de pe izolator (probabil zgarieturi) au fost facute de folosirea unei tubulare cu cleme interioare otelite pentru retinerea bujiei in tubulara ? Chiar simple zgarieturi pe izolatorul bujiei produse de clemele otelite ale tubularei determina flashover.Aceste afirmatii le-am gasit si intr-un fisier de pe site-ul BERU referitor la flashover.Last edited by mike-5; 22 January 2016, 14:09.
Comment
-
Nu am rezistat tentatiei si dupa remap am hotarat sa trec pe iridium-platina.La bujiile de fabrica,se observa ca partea filetului dinspre electrozi este acoperita de un strat de depuneri care ingreuneaza desfacerea bujiei,in unele cazuri chiar ruperea ei in chiulasa..De aceea este recomandat ca dupa 20-30k km sa se desfaca bujiile pentru curatarea filetului si verificarea gap-ului.Degeaba se da cu spray pentru usurarea desfacerii,lichidul nu ajunge in zona filetului cu depuneri.Bujiile noi sunt Denso IXEH20TT,electrodul central are o "pastila"aliaj iridium-rodiu cu diam.0,4 mm,iar cel de masa,o pastila 0,7 mm platina.Au fost scoase de Denso in 2015.Gap-ul l-am reglat la aprox. 0,87 mm.Pret/set=180 lei. Sa vedem in timp cum se comporta.
Denso IXEH20TT:
Comment
-
Si cele puse de fabrica NGK LZKAR7B:
Comment
Comment