Depinde de cine dai, unii pot sa te oblige sa le schimbi, ca aici nu e ca la placute, el nu poate sa stie sigur ca bujiile alea tin 90.000 km, chiar daca ii zici tu ca asa zice producatorul.
Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM
Collapse
X
-
-
Ceva de genul, dar nu merita, ca dai 60 lei pe niste bujii pe care nu le folosesti.
Comment
-
Originally posted by dan.gutu View PostPe naiba bune,cine vrea ii donez un set care au costat o avere,am mers 3000 km ,prima impresie a fost buna,probabil subconstientul,dar cu timpul mi-am revenit,sub 8.5 nu aveam consum mediu,cand mergeam mai mult in oras 12-13 %,cum am pus deastea Renault cu 2 electrozi s-a schimbat treaba.Daca vrea cineva sa-si faca pareri i le dau gratis.
Comment
-
Singura gaselnita cu bujiile iridium e ca tin foarte mult....ei zic de 90.000km....am un prieten cu opel astra din anii '90 care la 130.000 km s-a gandit si el sa vada cum arata o bujie!Si acum merge cu ele!...si merge bine!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
nu are rost sa dai 2 milioane si ceva pe un set de NGK, cand poti sa iei 4 bujii bosch cu 4 electrozi, care fac aceeasi treaba, si le iei la pretul de 96 RON pe toate 4. eu am montat asemenea bujii pe 1.4-le meu, si mare diferenta nu e. Probabil se simte la un motor mai mare gen 2 litri dar sa nu va asteptati la rezultate iesite din comun. Singura diferenta pe care aceste bujii o fac e sa dea scanteia mai repede, avand 4 electrozi, si un ciclu motor normal, curentul "isi gaseste singur" calea cea mai rapida pana la explozie. (e vorba de cate nanosecunde) + ca astea ar trebui sa le aiba un motor puternic modificat in rest, pt strada si "uz casnic" e indeajuns bujiile in 2 electrozi de la renault.
bujiile NGK IX de iridium sunt mai reci, atata tot. Au un singur electrod, iar pt motoarele noastre destul de mici (in comparatie cu cele ale americanilor care utilizeaza aceste bujii pt namilele acelea de motoare de la NASCAR, unde chiar se simte nevoia de o bujie mai rece).
Totusi nu vad cum 1 electrod poate sa bata 4 electrozi.Last edited by renegade; 14 June 2009, 17:41.
Comment
-
Originally posted by renegade View Postnu are rost sa dai 2 milioane si ceva pe un set de NGK, cand poti sa iei 4 bujii bosch cu 4 electrozi, care fac aceeasi treaba, si le iei la pretul de 96 RON pe toate 4. eu am montat asemenea bujii pe 1.4-le meu, si mare diferenta nu e. Probabil se simte la un motor mai mare gen 2 litri dar sa nu va asteptati la rezultate iesite din comun. Singura diferenta pe care aceste bujii o 1.fac e sa dea scanteia mai repede, avand 4 electrozi, si un ciclu motor normal, 2.curentul "isi gaseste singur" calea cea mai rapida pana la explozie. (e vorba de cate nanosecunde) + ca astea ar trebui sa le aiba un motor puternic modificat in rest, pt strada si "uz casnic" e indeajuns bujiile in 2 electrozi de la renault.
bujiile NGK IX de iridium sunt mai reci, atata tot. Au un singur electrod, iar pt motoarele noastre destul de mici (in comparatie cu cele ale americanilor care utilizeaza aceste bujii pt namilele acelea de motoare de la NASCAR, unde chiar se simte nevoia de o bujie mai rece).
Totusi nu vad cum 1 electrod poate sa bata 4 electrozi.
1. care e principiul, conform caruia scanteia ar fi data mai rapid? Prin cei 4 electrozi, se incearca o scanteie mai puternica, pt o ardere mai buna a combustibilului...Dar povesti
2. esti amabil, sa-mi explici si mie? Ms.
Bujiile cu electrod de iridium, nu inteleg cum sunt "mai reci". Esti amabil, sa explici?
Iridium-ul are alte proprietati, ce il face excelent pt formarea scanteiei.Last edited by Cezar; 14 June 2009, 18:44.
Comment
-
E o scanteie mai ''sigura'' la bujiile cu 3-4 electrozi, cel putin in teorie.
Alea cu iridium nu au o scanteie mai mare/buna (ca doar puterea scanteii nu e data numai de bujie, presupunem ca bujia e noua) doar ca rezista mult mai bine la uzura/temp inalte de la electrod.
Comment
Comment