Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eu când le-am luat nu știam „că concetățeanul” meu face și „prostii” din astea... Scuze de off.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #92
      Originally posted by Shakar View Post
      Eu le-am luat de la Cristi (nu fac reclama :>) cu 170 lei cu tot cu transport acasa, luate direct din UK (pe plic scria Royal Mail). La Unix m-am uitat anul trecut si parca erau peste 55 lei, poate ti le-a adus un prieten si a mai redus adaosul. Acum de exemplu BKR6EIX sunt ~70 lei la ei. Cel mai ieftin gasisem cu 225 lei setul in Bucuresti.
      Pe ebay le iau cu 155-170 in functie de schimb valutar, la fel ca la Cristi, e pretul corect.
      Last edited by angelo_ctin; 14 March 2012, 23:31.

      Comment


      • #93
        Altii sunt de parere ca sunt mai bune Denso IK20, avand inainte NGK BKR6EIX.

        Comment


        • #94
          Pana la urma NGK BKR6EIX sau 5EIX sunt recomandate pt 1.4 , precizez ca este resoftat . Sau Denso IK20 ?
          sigpic

          Comment


          • #95
            M-am uitat pe siteul celor de la NGK si uite ce model de bujii se potrivesc poate te ajuta :

            Niterra ist der weltweit führende Hersteller der Marken NGK Ignition Parts und NTK Vehicle Electronics. Niterra ▶ beste Zünd- und Sensortechnik


            Niterra ist der weltweit führende Hersteller der Marken NGK Ignition Parts und NTK Vehicle Electronics. Niterra ▶ beste Zünd- und Sensortechnik
            Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

            Comment


            • #96
              Eu am bujii normale de 75.000 km.Am dat (stai sa imi aduc bine aminte) 35 lei pe toate?Deci, de restu banilor pana la 220 am bagat benzina.Apropo in afara am scos consum de 5% (am remapare).Deci pentru ce sa dai 220 lei pe niste bujii?Ca sa prinzi suta cu 0.00001 s mai repede?Lamuriti-ma si pe mine, eu momentan consider ca nu merita absolut deloc banii aia bujiile astea cu iridium.
              sigpic

              Comment


              • #97
                pe astea noastre nu merita, pe cele cu X sute de cai merita... dar nu e cazul la noi.
                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                Comment


                • #98
                  V Line 28 si BKR6EIX sunt alternativa oferita la cele standard, BKR6E. Sunt doua situatii in acest caz, vizavi de cele cu iridium; le pui sau nu; in nici un caz nu contesti valoarea acestor bujii. Despre avantaje cred ca cel mai bine vorbeste producatorul (asta in cazul in care nu se vor gasi contestatarii de serviciu); noi suntem cel mai adesea subiectivi, in legatura cu propriile actiuni.
                  Parerea mea; cine isi permite iridium e foarte bine, cine nu pune standard si e bine.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #99
                    75000 km cu bujii care se recomanda a se schimba dupa maxim 60000...

                    Voi cand o sa intelegeti ca bujiile cu electrod normal, dupa ce ating "varsta" de schimbare incep a nu mai functiona in parametri?
                    Si chiar daca incerc sa inteleg 75000 km cu un set de bujii in oras - alea nu au mers VREODATA in parametri, deoarece nu au avut timp sa ajunga la temperatura optima.

                    Nu sunt partizanul bujiilor scumpe, desi le am pe masina. Dar se simte o diferenta fantastica in mers, iar amortizarea lor vine din fiabilitatea pe termen lung si reducerea (minora) a consumului.
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • Si eu tot de aceasi parere sunt mai bine " stock " k nu avem motoare de sute de cai
                      Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!

                      Comment


                      • JREwing: le-am schimbat la revizia de 60.000 (greseala mea).Eu inteleg asa: daca nu ai probleme cu pornirea, cu aprinderea, nu ai trepidatii, inseamna ca inca sunt bune.Daca 60.000 km masina a mers foarte bine cu bujii de 10 lei bucata, de ce sa pun bujii de 55 de lei bucata?Si acum intrebare:
                        De ce bagati benzina de 95 in loc de 99 ca e mult mai buna benzina de 99, daca tot va intereseaza asa de mult sanatatea motorului?

                        PS:si sunt destul de sigur ca sunt persoane care au dat 220 de lei pe bujii si pe ulei au dat 100 de lei, ca e bun si uleiul ala ieftin.
                        Last edited by Pacco; 2 November 2012, 12:49.
                        sigpic

                        Comment


                        • Eu inteleg asa: fac cam 3000 km pe luna, din care 2000-2500 pe autostrazi. Dupa ce am topit un rand de bujii de origine (poze facute de dr_mke), am pus Iridium.
                          Si nu bag benzina de 98, ca e statuta...
                          Iar uleiul il schimb la fiecare 10000 km
                          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                          Comment


                          • Originally posted by Pacco View Post
                            Eu inteleg asa: daca nu ai probleme cu pornirea, cu aprinderea, nu ai trepidatii, inseamna ca inca sunt bune.Daca 60.000 km masina a mers foarte bine cu bujii de 10 lei bucata, de ce sa pun bujii de 55 de lei bucata?
                            Nu inteleg de ce esti asa de pornit impotriva celor ce au facut "greseala" sa puna bujii cu iridium pe Logan; cred ca am fost destul de clar si de ...pacifist.
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            Sunt doua situatii in acest caz, vizavi de cele cu iridium; le pui sau nu; in nici un caz nu contesti valoarea acestor bujii. Parerea mea; cine isi permite iridium e foarte bine, cine nu pune standard si e bine.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Nu inteleg de unde ati tras concluzia ca sunt pornit.Eu doar am pus o intrebare.De ce sa dau 55 de lei pe o bujie?
                              Pentru ca eu nici acum nu sunt lamurit cu bujiile astea.Unii zic ca merita, ca a crescut puterea motorului, a scazut consumul, etc...altii ca nu au vazut nicio diferenta, sau daca diferenta exista, e nesemnificativa.
                              Si din replica " cine isi permite iridium e foarte bine, cine nu pune standard si e bine" nu inteleg decat faptul ca nu e nicio diferenta intre ele, si ca sunt niste "fite".
                              Deci intrebarea nu e daca sunt bune bujiile.Pentru ca sunt destul de sigur ca sunt mult mai bune calitativ fata de cele normale, si sunt destul de sigur ca merita pe masini mai pretentioase, mai puternice.
                              Intrebarea e daca merita sa pui bujii de 220 de lei pe LOGAN?
                              Adica, de ce as pune bujii mai scumpe daca masina merge bine?Sau ce v-a facut pe voi sa alegeti bujiile astea, ce nu mergea bine la masina?
                              Adica sa ne lamuriti si pe noi, doritorii.
                              Sper sa nu se supere nimeni, dar de 180 de lei diferenta meritam niste raspunsuri mai clare, fara basme de genul mi-a crescut puterea, etc...ca daca vrei putere mai mare, si consum mai redus iti faci remapare.Nici macar remaparea nu costa 220 de lei.Si o faci o singura data, nu din 90.000 km in 90.000.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by Pacco View Post
                                Intrebarea e daca merita sa pui bujii de 220 de lei pe LOGAN?
                                Adica, de ce as pune bujii mai scumpe daca masina merge bine?Sau ce v-a facut pe voi sa alegeti bujiile astea, ce nu mergea bine la masina?
                                Adica sa ne lamuriti si pe noi, doritorii.
                                Sper sa nu se supere nimeni, dar de 180 de lei diferenta meritam niste raspunsuri mai clare, fara basme de genul mi-a crescut puterea, etc...ca daca vrei putere mai mare, si consum mai redus iti faci remapare.Nici macar remaparea nu costa 220 de lei.Si o faci o singura data, nu din 90.000 km in 90.000.
                                Daca ai timp si bunavointa o sa gasesti raspunsuri (nu neaparat cele care iti convin) la intrebarile tale tocmai in paginile acestui topic.
                                Pentru ce am incepe o discutie noua pe o tema deja dezbatuta?
                                Succes la documentare.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google