Eu când le-am luat nu știam „că concetățeanul” meu face și „prostii” din astea... Scuze de off.
Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM
Collapse
X
-
Originally posted by Shakar View PostEu le-am luat de la Cristi (nu fac reclama :>) cu 170 lei cu tot cu transport acasa, luate direct din UK (pe plic scria Royal Mail). La Unix m-am uitat anul trecut si parca erau peste 55 lei, poate ti le-a adus un prieten si a mai redus adaosul. Acum de exemplu BKR6EIX sunt ~70 lei la ei. Cel mai ieftin gasisem cu 225 lei setul in Bucuresti.Last edited by angelo_ctin; 14 March 2012, 23:31.
Comment
-
M-am uitat pe siteul celor de la NGK si uite ce model de bujii se potrivesc poate te ajuta :
Niterra ist der weltweit führende Hersteller der Marken NGK Ignition Parts und NTK Vehicle Electronics. Niterra ▶ beste Zünd- und Sensortechnik
Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!
Comment
-
Eu am bujii normale de 75.000 km.Am dat (stai sa imi aduc bine aminte) 35 lei pe toate?Deci, de restu banilor pana la 220 am bagat benzina.Apropo in afara am scos consum de 5% (am remapare).Deci pentru ce sa dai 220 lei pe niste bujii?Ca sa prinzi suta cu 0.00001 s mai repede?Lamuriti-ma si pe mine, eu momentan consider ca nu merita absolut deloc banii aia bujiile astea cu iridium.sigpic
Comment
-
V Line 28 si BKR6EIX sunt alternativa oferita la cele standard, BKR6E. Sunt doua situatii in acest caz, vizavi de cele cu iridium; le pui sau nu; in nici un caz nu contesti valoarea acestor bujii. Despre avantaje cred ca cel mai bine vorbeste producatorul (asta in cazul in care nu se vor gasi contestatarii de serviciu); noi suntem cel mai adesea subiectivi, in legatura cu propriile actiuni.
Parerea mea; cine isi permite iridium e foarte bine, cine nu pune standard si e bine.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
75000 km cu bujii care se recomanda a se schimba dupa maxim 60000...
Voi cand o sa intelegeti ca bujiile cu electrod normal, dupa ce ating "varsta" de schimbare incep a nu mai functiona in parametri?
Si chiar daca incerc sa inteleg 75000 km cu un set de bujii in oras - alea nu au mers VREODATA in parametri, deoarece nu au avut timp sa ajunga la temperatura optima.
Nu sunt partizanul bujiilor scumpe, desi le am pe masina. Dar se simte o diferenta fantastica in mers, iar amortizarea lor vine din fiabilitatea pe termen lung si reducerea (minora) a consumului.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
JREwing: le-am schimbat la revizia de 60.000 (greseala mea).Eu inteleg asa: daca nu ai probleme cu pornirea, cu aprinderea, nu ai trepidatii, inseamna ca inca sunt bune.Daca 60.000 km masina a mers foarte bine cu bujii de 10 lei bucata, de ce sa pun bujii de 55 de lei bucata?Si acum intrebare:
De ce bagati benzina de 95 in loc de 99 ca e mult mai buna benzina de 99, daca tot va intereseaza asa de mult sanatatea motorului?
PS:si sunt destul de sigur ca sunt persoane care au dat 220 de lei pe bujii si pe ulei au dat 100 de lei, ca e bun si uleiul ala ieftin.Last edited by Pacco; 2 November 2012, 12:49.sigpic
Comment
-
Eu inteleg asa: fac cam 3000 km pe luna, din care 2000-2500 pe autostrazi. Dupa ce am topit un rand de bujii de origine (poze facute de dr_mke), am pus Iridium.
Si nu bag benzina de 98, ca e statuta...
Iar uleiul il schimb la fiecare 10000 kmThe future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Originally posted by Pacco View PostEu inteleg asa: daca nu ai probleme cu pornirea, cu aprinderea, nu ai trepidatii, inseamna ca inca sunt bune.Daca 60.000 km masina a mers foarte bine cu bujii de 10 lei bucata, de ce sa pun bujii de 55 de lei bucata?
Originally posted by IancuMIC View PostSunt doua situatii in acest caz, vizavi de cele cu iridium; le pui sau nu; in nici un caz nu contesti valoarea acestor bujii. Parerea mea; cine isi permite iridium e foarte bine, cine nu pune standard si e bine.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nu inteleg de unde ati tras concluzia ca sunt pornit.Eu doar am pus o intrebare.De ce sa dau 55 de lei pe o bujie?
Pentru ca eu nici acum nu sunt lamurit cu bujiile astea.Unii zic ca merita, ca a crescut puterea motorului, a scazut consumul, etc...altii ca nu au vazut nicio diferenta, sau daca diferenta exista, e nesemnificativa.
Si din replica " cine isi permite iridium e foarte bine, cine nu pune standard si e bine" nu inteleg decat faptul ca nu e nicio diferenta intre ele, si ca sunt niste "fite".
Deci intrebarea nu e daca sunt bune bujiile.Pentru ca sunt destul de sigur ca sunt mult mai bune calitativ fata de cele normale, si sunt destul de sigur ca merita pe masini mai pretentioase, mai puternice.
Intrebarea e daca merita sa pui bujii de 220 de lei pe LOGAN?
Adica, de ce as pune bujii mai scumpe daca masina merge bine?Sau ce v-a facut pe voi sa alegeti bujiile astea, ce nu mergea bine la masina?
Adica sa ne lamuriti si pe noi, doritorii.
Sper sa nu se supere nimeni, dar de 180 de lei diferenta meritam niste raspunsuri mai clare, fara basme de genul mi-a crescut puterea, etc...ca daca vrei putere mai mare, si consum mai redus iti faci remapare.Nici macar remaparea nu costa 220 de lei.Si o faci o singura data, nu din 90.000 km in 90.000.sigpic
Comment
-
Originally posted by Pacco View PostIntrebarea e daca merita sa pui bujii de 220 de lei pe LOGAN?
Adica, de ce as pune bujii mai scumpe daca masina merge bine?Sau ce v-a facut pe voi sa alegeti bujiile astea, ce nu mergea bine la masina?
Adica sa ne lamuriti si pe noi, doritorii.
Sper sa nu se supere nimeni, dar de 180 de lei diferenta meritam niste raspunsuri mai clare, fara basme de genul mi-a crescut puterea, etc...ca daca vrei putere mai mare, si consum mai redus iti faci remapare.Nici macar remaparea nu costa 220 de lei.Si o faci o singura data, nu din 90.000 km in 90.000.
Pentru ce am incepe o discutie noua pe o tema deja dezbatuta?
Succes la documentare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment