Denso iridium IK20 gap 1.1, logan 1.4 remapat: in 7000Km teava de esapament neagra. Nu a fost niciodata neagra in ceilalti 102.000 km.
Curatat teava + schimbat benzina PETROM -> MOL -> ROMPETROL. Nici o modificare: teava se innegreste in continuare. Masina nu tremura nu da in nas, dar nu are zvac peste 4000 rpm.
Am luat vechile bujii denso K20PR-U folosite 30.000 km, le-am reglat distanta la 0.95 si le-am pus in motor. Rezultatul: teava de esapament incepe sa se curete in nici 50km facuti, iar masina trage frumos de tot in plaja 4000-6000rpm. A crescut si zgomotul motorului probabil de la arderea completa. Parca pe turatii mici e mai putin fasneata.
Bujiile denso iridium sunt afumate (negreala pe ele) in cei 7000km.
E clar ca gap-ul de 1.1 trebuie reglat ca altfel nu le pot folosi. Cand le-am luat nu le-am masurat dar a avut curiozitatea altcineva sa le masoare si aveau de noi 1.1.
Intrebare: la cat reglez gap-ul avand in vedere forma de U-Groove pentru a obtine o scanteie pe distanta de 0.95?
Curatat teava + schimbat benzina PETROM -> MOL -> ROMPETROL. Nici o modificare: teava se innegreste in continuare. Masina nu tremura nu da in nas, dar nu are zvac peste 4000 rpm.
Am luat vechile bujii denso K20PR-U folosite 30.000 km, le-am reglat distanta la 0.95 si le-am pus in motor. Rezultatul: teava de esapament incepe sa se curete in nici 50km facuti, iar masina trage frumos de tot in plaja 4000-6000rpm. A crescut si zgomotul motorului probabil de la arderea completa. Parca pe turatii mici e mai putin fasneata.
Bujiile denso iridium sunt afumate (negreala pe ele) in cei 7000km.
E clar ca gap-ul de 1.1 trebuie reglat ca altfel nu le pot folosi. Cand le-am luat nu le-am masurat dar a avut curiozitatea altcineva sa le masoare si aveau de noi 1.1.
Intrebare: la cat reglez gap-ul avand in vedere forma de U-Groove pentru a obtine o scanteie pe distanta de 0.95?
Comment