am avut denso iridium ik20 m-au tinut 20 000 de km le-am refacut gapu si la fel de prost au mers ! de vreo 500 de km merge cu ngk iridium BKR6EIX daca te hotaresti sa le iei pe astea da un semn si incerc sa te ajut cu un pret mai bun !
Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM
Collapse
X
-
Subscriu la ce zice Kojak. Eu am Denso ik20 de vreo 2000 de km. Motorul se aude parca mai frumos in ture ( mai ales de cand am montat un racord flexibil inaintea catalizatorului parca se aude si mai frumos) si trage bine.
Sunt si eu curios de durata de viata desi la 150 de lei cat costa sunt dispus sa le schimb chiar si dupa 20k km.Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostLa 1.4 resp 1.6 trebe distanta de 0,9, ca unele bujii vin cu 0.8 e alta treaba, asta nu inseamna ca sunt mai smechere si stiu ele sa dea scanteia corecta la 0,8 mm.
Trebe reglata distanta dintre electrozi asa cum spune cartea.Originally posted by madhorsefuzzy View PostDenso iridium IK20 gap 1.1, logan 1.4 remapat: in 7000Km teava de esapament neagra. Nu a fost niciodata neagra in ceilalti 102.000 km.
Masina nu tremura nu da in nas, dar nu are zvac peste 4000 rpm.Originally posted by madhorsefuzzy View PostIncep sa obsev diferente intre denso iridium la 1.08 si denso K20PR-U la 0.95: in turatii peste 2000 rpm clar trage mai bine si mai frumos cu K20PR-U in schimb pana in 2000 parca nu mai e asa smooth cum era cu iridium la 1.08. Ceea ce e contrar a ce a observat Octavian.
Inca nu am regalt distanta la iridium sa le bag dinou in motor.Originally posted by madhorsefuzzy View PostTe rog sa le masori sa stiu si eu cum se mareste distanta in 15.000Km.
Am facut atunci la 110.000Km reglajul la 0.92 la bujiile IK20 (Denso Iridium).
Acum dupa 30.000Km am observat ca parca masina trage dinou greu in plaja 4000-6000rpm si teava e usor afumata.
Am inspectat bujiile si toate erau la peste 1.05. Deci 0.13 uzura in 30.000Km. In plus erau uzate inegal: la unele capetele de iridium parca nici nu mai existau la altele erau ca noi si uzura era in partea cealalta.
Le-am reglat pe toate la 0.8 cum veneau Denso clasice reglate, folosite anterior 75.000Km (3 schimburi) fara pic de negreala pe teava de esapament.
O prima impresie: trage liniar intre 2000 si 6000 rpm. Nu imi dau seama daca trage mai bine in 4000-6000 decat cu ele reglate la 0.92 sau cu K20PR-U la 0.95. La 1000-1100 rpm daca bag piciorul in acceleratie nu se balbaie, o ia usor.
Concluzie: ori sunt eu ghinionistul ghinionistului ori Denso Iridiuk IK20 sucks.
Probabil NGK-urile doctorului care pornesc din 0.8 nu ajung la 1mm distanta dupa 60.000-100.000Km si de asta sunt mai bune.
Denso Iridium se uzeaza la fel ca Denso clasice K20PR-U. Nicidecum nu au durata de viata de 100.000Km cum am citit pe site-ul Denso.
Comment
-
Eu merg in continuare cu Ik20 de la Denso.
Am peste 22.000km cu ele, deocamdata nu dau nici un semn de oboseala.
Le-am pus asa cum au venit, probabil cu gap 1.1mm, intre timp probabil s-a marit distanta, habar n-am, cert e ca pe toata plaja de turatii motorul urca liniar.
Teava de esapament e curata, absolut deloc afumata, chiar si la mers prin oras.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostNGK Iridium de ~40.000km. fara vreun alt reglaj, decat cel initial la 0.9.
Ce-ti trebuie mai mult de la un set de bujii?
P.S. La 15.000Km nu ai scris cat era.
Evident ca nu e obligatoriu, dar asa sa avem si noi despre ce discuta.
Comment
-
stau si ma gandesc ca am schimbat doar o data bujiile si nu mai stiu la cati km si erau PS de origine alea noi.... si ma mai mir ca nu mai trage, balbaie si intrerupe la relanti si sub 2000.
dati-mi o recomandare de bujii bune (care sa mai scoata un 10-15 CePe din 1.6 mp3.
poate fac cat un K4M macar )
Comment
-
La "zona motor", imi tot propun o inspectie a bujiilor (NGK BKR6EIX), la care n-am umblat de cativa ani si care au "adunat", cu un pic de bunavointa, ~40.000km.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment