Ce mecanici avem prin service... mai ales la Meridian. Cum sa uite sa umple instalatia de AC cu freon si ulei? Cum sa uite sa puna scutul? Deja ar merge o reclamatie la Vocea Clientului.
Accident logan (va salut)
Collapse
X
-
-
Anunta la Vocea Clientului si poate cel mai bine sa faci o scrisoare direct catre Renault -Franta sa vezi ce bine vor lucra;bune ar fi si ceva poze sau documente in care sa se vada datele ,zilele de executie si cat ti-au tinut masina in service fara sa se ocupe de ea si cat de prost,neglijent si iresponsabil au lucrat.Iti doresc ca macar de acum incolo sa ai bafta!
Comment
-
Mai bine trimite o scrisoare catre Dacia (Vocea Clientului) cu mentiunea ca masina nu este conforma cu standardele de fabricatie, si daca nu este adusa la aceste standarde esti obligat sa actionezi societatea Dacia SA in instanta. Scrisoarea sa fie trimisa cu confirmare de primire, sa aiba scris in ea VIN-ul masinii si numele proprietarului.
Comment
-
Fa cum a zis Andrei, la Dacia, dar scrie si la Renault in Franta! Pe Renault il doare in fund de service-ul x sau y , cum e la noi, ca e a lu' deputatu, a lu cumnatu', caci tin la imagine. Nu ca multi patroni romani care cica au service, dar mai rau ca la stat la ei pe "mosie"! LIPSA CRASA DE RESPECT FATZA DE CEI CARE LE PLATESC! Acum cativa ani am avut o problema cu un reprezentant BOSCH din Calarasi care facea pe nebunu, ca deh!-era patron de firma! Am dat un e-mail la Bosch-firma mama! A DOUA ZI AM PRIMIT RASPUNS PE MAIL DE LA BOSCH-GERMANIA, UN TELEFON DE LA BOSCH ROMANIA-BUCURESTI SI DE LA MARELE NOSTRU PATRON DE DUNARE...Care a si rezolvat problema!Ca nemtii au dat cu el de pamant ca de ce nu-si respecta clientii! E bine sa le mai tai din nas nesimtitilor care traiesc (si) din banii tai, oriunde s-ar afla ! Multa bafta!LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!
Comment
-
Am vb de atunci cu tipul de la receptie sistie de freon si de scut. de ce nu stie este de lonjeronul schimbat ca pe unele portiuni e cum l-a facut matritza. adica curat tabla si nu sdat cu nimic pe el. acolo sa vad cum se poate face. ei au zis sa ma duc sa imi remedieze ce mai treb. o sa vad cind am timp ca acum turbez ca am de dat bani inapoi si sunt in criza de timp cu astea. apoi am sa vad cum remediez. dc nu ai bag pe unde au iesit si nici ca ma mai duc vreodata la ei cu ceva. chestia e ca mai sunt si colaborator taxi la firma lor(a patronilor serviceului). mai degraba caut sa ma duc in audienta la unul dintre ei.desii ei sunt mai tot timpul plecati ca meridianul e firma mare si e mama multor firme.acum nu e timp, dar o scot eu la capat, sunt bucuros ca merge masina si din punct de vedere al esteticii ext e ok. adica e vopsita bine si e trasa la repere . e ok. dar cine stie ce pusti treb sa dea pe dedesupt cu ce treb si l-a durut undeva, o fii zis ca nu se vede ca vine motorul si apoi scutul si nu se observa, greseala lor ca au uitat sa bage si scutul in deviz si uite asa nu l-au pus, de am putut eu sa vad ce e pe dedesupt. dar m-a costat un rulment fatza stanga si manopera, si le-am montat la noi la service taxi care tzine tot de firma mama MERIDIAN, dar e la noi acolo. sa nu faceti confuzie, meridiantaxi e firma desprinsa din cea mare MERIDIAN, CARE E DEALER DE DACIA..ADICA ACEEASI PATRONI.
Comment
-
Sfatul meu este ca la Vocea Clientului sunati cam degeaba,ori sunt incompetenti,ori sunt pe langa subiect,dezinformati total,nu au acces la bazele de date,mai multa baza puteti avea in *222 decat in VC.Se merge frumos la service,se explica ce si cum,daca nu se merge la ANPC nu Vocea Clientului,aia e apa de ploaie,1 an si de zile am sunat la Vocea Clientului,cu o conducta de clima,pana cand in final dupa ce le-au schimbat de 3-4 ori ca nici nu mai stiu numaru lor,sa imi zica ca din cauza suspensiei si a instalatiei cu xenon se tot rup,ori eu acu 1-2 ani...masina era stock...
Cine are niste emailuri de contact de la Renault Franta,sa mi le dea si mie .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cost estimativ?
Am comis-o si eu ca prostu (iar o sa-l dezamagesc pe seba ): am dat inapoi si nu m-am asigurat bine si am lovit pe cineva; el si-o face pe rca-ul meu, dar pe mine ma intereseaza cam cat m-ar costa pe mine reparatiile ca sa vad daca o fac pe casco sau nu. Am stopu spart (dar am inteles ca trebuie inlocuiut tot, nu pot numai sticla), aripa spate urat indoita (deci se face cu ceva chit) si spoileru "barbierit" dar si putin crapat intr-o mica portiune-nu se vede in poze (deci nici asta nu merge polishat si cred ca trebuie inlocuit). Puteti sa ma ajutati cu un pret estimativ? Multumesc multIf everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Iti recomand sa o faci pe CASCO.
Ceva similar la fratello (si avea rosu pass nu gri comete) l-a costat ~ 15 mil. Deci sincer daca as fi in locul tau, nu as ezita, CASCO fara discutii. Ghinion ca s-a intamplat, dar si pt asa ceva platim atatia bani pe an.
Comment
-
Salut,
repararia te costa ...
lampa spate dreapta = 130 ron
reparat + revopsit aripa dreapta spate = 2,5 h * 40 ron=100 ron
revopsit bara spate = 2 h* 2,5 ron = 50 ron
vopsea 200 g aripa + bara maxim = 200 g* 280 ron/ kg= 56 ron
lack = 350 g * 80ron/kg =28 ron
intaritor lack = 175 g * 50ron/kg=8,7 ron
laveta degresat = 2 ron
folie izolat = 6 ron
banda izolat = 5 ron
smilgher P80 = 0,5 m * 10ron/m=5 ron
rondele P120,P240 = 2 b*3 ron=6 ron
coli matuit = 2buc*2ron=4 ron
fuller (sprit chit)= 100g * 80 ron/kg=8 ron
site vopsea= 3 buc*2 ron=6 ron
diluant pistol= 500g*10 ron/kg=5 ron
PRET MATERIALE + MANOPERA = 419,7 RON
DACA O FACI LA REPREZENTANTA SAR PUTEA SA TE DUCA DUBLU .
PRETUL SE REFERA LA UN SERVICE MAI PUTIN CALIC..
Comment
-
O sa razi, dar ce ai tu se apropie de 15-20milioane. Dupa cum vad cred ca aripa e strapunsa, nu? Un stop e in jur de 3mil si aripa de indreptat si chit si nu uita ca se vopseste toata aripa. Mai e si metalizata. Nu mai vorbesc de bara si de tot feluri de prinderi de pe dedesubt. Fa-o pe casco. Mai intai programeaza-te undeva ca ai de stat la rand , indiferent de service la care te duci. Bafta
Comment
-
Ok, multumesc de raspunsuri. Am vorbit la service si mi-au zis ca mai intai sa ma duc la asigurator, sa-mi deschida dosar de daune si apoi sa mai vorbesc o data la service. De luni incep demersurile (le-as fi inceput de azi dar a trebuit sa fac un drum pana in bucuresti)If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
Buna copii.Am o dauna TOTALA.(deviz estimativ de peste 260 mil.)Dar masina nu arata rau deloc.Daune vizibile:bara fata(cu faruri si halogene)o aripa,capota,parbrizul,(capota INTACTA),pompa servodirectie,ambele air-baguri+calculator.Air-bag,radiator,condensor,alte "maruntisuri" cum ar fi cablaj nu stiu de care...21 milioane fara manopera, cadru nu stiu de care8 milioane, ^ntarituri nu stiu de care plus alte c^teva chestii...Nu stiu ce sa fac...Motorul porneste perfect,cutia de viteze n-are nimic,am dat-o jos de pe platforma pe rotile ei, caroseria n-are o zg^rietura sau ^ndoitura.Sa o v^nd pe bucati?Sa caut o alta "dauna totala" lovita in spate care are caroseria varza? Sa caut piesele separat la ea? Daca postez lista cu daunele mele ma poate sfatui cineva ce sa fac? Daca merita sa caut piesele una c^te una? CE SA FAAAAAC?Sunt din Galati.Si urmeaza ca astia de la asigurari sa-mi dea bani si rabla.^nca nu am batut in cuie suma.Mai dureaza. Dar nu ma grabesc f. Tare. ^nca nu stiu care oferta e mai buna:cea de la Tiriac unde are R.C.A. Imbecilul care m-a lovit sau casco-ul meu la UNITA.Mai vad in c^teva zile,dupa ce-mi fac propunerea aia de la Tiriac.
Comment
-
Nu stiu ce sa iti zic . Ai vazut tot topicul ce am patit eu si cit am stat la reparat. Da? Aici . Aia galbena. la mine a fost de 200mil. cu lonjeron . Dar directia era intreaga. eu am pus si poze si deviz si tot aici pe topicul asta. De reparat nu poti sa o tragi la linie decit intr-un service. Vad ca ai si cadru motor dus asa ca e clar ca ai lonjeroanele duse. Ai aici si preturi de service unde am facut-o eu si ai si unele preturi puse de andrei(supermoderatorul),din vitan. Depinde de cit iti da rca-ul lui si casco tau. Tu esti ok? Ai patit ceva de la airbaguri? Ca eu m-am ars la mana de la ele.. Parerea mea este ca sa iti iei banii de la casco ca s-ar putea ca rca-ul lui (compania de asigurari)sa te traga in piept.Vezi ca daca optezi sa iti pastrezi troaca(scz), adica epava, o sa iti scada din banii pe care ai putea sa ai primesti ca dauna totala. Ai grija cum joci ca ei calculeaza epava destul de mult, si daca scade pretul ei din aia cit trebuie sa iei pe dauna totala. Nu prea ramai cu bani ca sa o poti repara pe asta. Eu zic sa renunti la ea si sa vezi cine iti ofera mai mult. de ex; sa zicem ca treb sa primesti 230mil la dauna totala, da? Si ei calculeaza epava ta la 100mil ca cica e intreg motorul si geamuri si spatele tot,etc, si ei scad din suma aia pretul epavei si ramai cu 130mil. ce faci cu ei? Crezi ca mai faci masina noua cu banii astia? Eu inteleg ca iti iei piese din magazine dar iti treb si un service care sa iti traga masina la linie si sa iti monteze lonjeroanele si nu treb cu sudura ci in arc voltaic sau cum s-o face acum ca daca o vinzi ai probleme la rar ca cica nu e facuta in parametrii. Sunt trecut prin asta cu un matiz. si mai ai si alta proiblema daca o repari. intrii in baza de date ca epava si n u mai poti sa ai faci casco niciodata , si ce faci daca o vinzi si vine ala si te ia de urechi ca i-ai vandut masina si cind s-a dus cu ea la o comp de asigurari ai zic aia ca nu poate face casco la ea ca e declarata epava? Hmm? Asta e parerea mea. Oricum citeste toata patania mea de aici de pe topicul asta si vezii ce zic si ceilalti forumisti si moderatori. Iti doresc bafta multa, rabdare si tutun ca ai de stat cam 3 luni pina vezi banii. BAFTAAAAAAAAAA. Daca e cazul da cu ei de pamant la oficiul de protectie al consumatorului sau la comisia de supraveghere a asiguratorilor. Are sediul in bucuresti in zona dorobani(televiziune) pe str amiral balescu nr 18.
Comment
Comment