Am nevoie sa stiu urgent un pret de punte spate logan....sau macar daca se gaseste la dezmembrari....ast rsp urgent
Punte Spate Logan!!! HELP!!
Collapse
X
-
un magazin de dezmembrari din bucuresti, care are si site si livreaza in tara prin curierat are pretul asta:
Punte spate sh 400 lei
Punte spate cu tamburi 500 leiDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
-
Vezi ca mai gasesti noi, de origine in targ la vitan cu 750 de ron. Din ce stiu eu, cu astea sh e cam loterie.... Daca au o deviatie de 1 mm si nu mai sta masina bine pe sosea......ceea ce nu se poate vedea cu ochiul liber.....
Sper ca ti-am fost de ajutor....
@alidrgn...ai putea sa dai macar adresa site-ului?To be or not to be....???
Comment
-
Ca sa nu mai deschid un thread,scriu aici.Am un vecin,are o Skoda Octavia si pe spate are punte fixa si o bara stabilizatoare.Pe site scrie ca e semi-independenta,daca are bara stabilizatoare,daca nu o are e punte fixa.La Logan,scrie pe site,ca puntea e in profil H cu epura programata.Am vazut un Logan ridicat pe elevator,exact ca la Skoda arata puntea,avea si o bara prin punte,unde e scobitura sau cum sa-i zic.E semi-independenta si la Logan?Apropo..ce inseamna epura programata?Am cautat pe google si nimicCumpar volan de Duster
Comment
-
Bun.Si ce rol are pana la urma?Attached FilesCumpar volan de Duster
Comment
-
Da,acea bara din punte este bara de torsiune si este din fier plin mai elastic,nu teava.Puntea la Logan nu este independenta;o punte independenta este ca si cea de pe fata,adica stg nu are treaba cu dr decat printr-o bara stabilizatoare si nimic altceva.Si eu zic ca e semi-independenta pt ca puntea se torsioneaza intr-o oarecare masura,de aceea are si bara de torsiune in ea.Daca ar fi fost punte rigida nu s-ar fi torsionat si nici n-ar avea bara de torsiune in ea,mai precis ar fi ca si la Dacia 1310.
Comment
-
Da are si Batrana Dacie bara stabilizatoare pe spate dar e o mica diferenta,la 1310 puntea e rigida si bara e separata de ea,iar la Logan puntea fiind mai alastica bara este prinsa in ea.Oricum ambele tipuri de bare de torsiune sau stabilizatoare au cam acelasi rol la stabilitatea masinii.
Comment
-
Nu te contrazic ca nu stiu nici eu exact,cand am postat m-am luat după poza de mai sus unde pare din fier plin nicidecum teava.Cand am avut masina pe elevator am vz ca-i o bara de torsiune in punte dar nu m-am uitat atent din cei facuta,daca-i din fier plin sau teava.M-am uitat mai mult la alte chestii,la punte numai asa fugitiv.Am vz si la alte masini asa sistem dar bara de torsiune era din fier plin si atunci m-am dus tot pe ideea asta si la Logan.
Comment
Comment