Salutare! De ceva timp...mai exact de cand a venit frigul imi tot face figuri motorasul pas cu pas de la clapeta acceleratie....cel care tine clapeta la relanti...La rece mi se opreste motorul daca nu il tin accelerat iar mereu imi sta subturata...la 500 de rot...mentionez ca am un 1.4.Am incercat sa il curat dar....nimic.Daca cineva cunoaste la ce pret il gasesc....original si "made in vitan" sa ma anunte si pe mine....sau daca cineva dezmembreaza....cumpar cu mare placere
Vreau Motoras Pas Cu Pas Vdo De La Clapeta Acceleratie
Collapse
X
-
-
Motorasul pas cu pas nu il gasesti separat la dealer, eu stiu ca m-am lovit de treaba asta, se gaseste pe VDO in targ duminica la cei ce vin cu piese de unde, nu stiu, si este pe undeva la 120 de ron cel putin asa era acum 2 sapt. iar tot ansamblul este la 350 ron, la dealer este vre-o 750, eu am de gand sa cumpar tot ansamblu, pentru ca daca se uzeaza partea ansamblului unde este montat si bate capul motorasului, poti sa pui o mie ca tot nu o sa-ti mearga. de aceea producatorul nu livreaza decit cu totul.
Comment
-
evali are dreptate , daca s-a uzat scaunul conului din corpul clapetei degeaba schimbi motorasul ca etansarea tot nu se va realiza , in cazul asta iti trebuie ansamblul completPain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
EUGEN_2008 cum iti explici ca un set de fise de bujii origilal de la dacia este vre-o 250 de ron si aceleasi fise Beru cu acelas cod original 82 00 si ce mai scrie mai departe in targ este 50 de ron, are io pe masina, sunt si facaturi la clapeta la 450 de ron, dar cele originale care sunt luate pe sub mana de la Pitesti sunt 350 ron, ca numai cine nu stie sa caute da 800 la dealer.
Comment
-
Si eu am avut acceasi problema cu corpul clapeta , capul conului avea un traseu descentrat,si acei zimti nu mai prindeau.La mine problema statea in felul urmator : pe langa faptul ca nu statea turata la relanti la 750rpm, mi se oprea motorul cand o scoteam din viteza iar cand incercam sa o pornesc imi murea motorul daca nu o turam eu.
Asa ca am fost la mecanic (service dacia), mi-a spus ce are,plus pretul piesei cate trebuia inlocuit 900 ron.Am dat fuga la un centru cu pise dacia si am luat corp clapeta (ansamblu complet cu motoras cu tot vdo) la 300 ron.Pe piese e stantata si data fabricatiei, in caz ca vreti o piesa fabricata mai recent.Amea e din 2006 si de cand am schimbat-o nu-mi mai face probleme.Tinc fest !!
Comment
-
Salutare. Am un logan 1.6 16v, cu probleme la corpul clapeta cred, in sensul ca se tureaza mai greu, relantiul e oarecum instabil si se aude un zgomot ciudat la motorasul pas cu pas. Masina este in garantie insa mecanicii ezita sa repare problema si imi dau explicatiile de rigoare (e de la benzina), ce ma sfatuiti sa fac?
Comment
-
fii un pic mai ferm , golesti rezervorul te duci cu becul aprins la service, iei inginerul de mana si alimentati impreuna de unde recomanda el , mai dati o tura sa vedeti rezultatul , ceri cu un sef mai mare, suni la vocea clientului , ceri sa-ti arate si alta masina 1,6 V daca face la fel etc, sunt o gasca de solutii . Ce inseamna oarecum instabil ? E sau nu e instabil? Ca daca ralantiul e intr-adevar stabil si tu bagi o benzina de 95 de la benzinaria NO NAME , si nici nu cunosti care e zgomotul normal al unui motor atunci chiar s-ar putea sa aiba ei dreptate. Ca sa nu te faci de ras baga o benzina de 98 , si vezi daca se simte vreo imbunatatire.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
Comment