Dayline Logan ...Model Nou De Faruri...ce Ziceti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Farury Dayline china care nu sunt "Day Line"

    Probabil ca deja ati vazut in trafic skode, golfuri si alte cateva VW-uri pentru care a aparut "dayline" chinezesc. Si ziua le-ati observat vre-o pozitie ?!?
    Asta pentru ca nu se poate observa, ledurile sunt de putere f mica, si luminozitate f redusa.
    Anul asta la 4_TuningDays a fost un logan cu faruri "dayline" pe bune. Aveau in far scris "Sechtor all" sunt si ceva poze puse de curand pe forumul 4_Tuning , si cred ca gasiti si de vanzare
    Am vazut ca sunt multi care vor, mai ales pe logan , DE TOATE, dar gresesc atunci cand estimeaza un cost. Vrem faruri cu reglaj, cu lupa , cu xenon, cu dayline-adica leduri puternice care sa se vada ziua, etc. Dar nu suntem dispusi sa platim nimic din toate astea. Multi se raporteaza la cel mai mic pret, dar vor produsul cu cele mai multe optiuni si de cea mai buna calitate. ATENTIE!! Voi cei care sunteti cumparatori faceti ca piata sa se umple de porcarii, pentru ca vreti atat de ieftin incat numai de proasta calitate poate fi produs la atat de putini bani.Am un opel, si am dat 700 ron pe niste faruri angel eyes, acum 1 an, cand deja era destul de "apusa" vremea de angeleyes. Are si reglaj pe faruri electric -doar mecanismul(motoarele originale opel) dar de cand le-am reglat nu am mai umblat la ele.Am suspensii sport si chiar cand am rezervorul plin si porbagajul, nu se simte la drum aproape deloc.
    Deci de ce cautam reglaj pe far daca odata ce am reglat,s-a pus praful pe buton ?
    Attached Files
    www.mulaje.ro

    Comment


    • #62
      Originally posted by FLORYN View Post
      Nu neaparat , si pe cele actuale care sunt din fabrica , daca pui un bec fara protectie UV , in timp plasticul ala se ingalbeneste si devine mat . Asa ca ... atentie la ce becuri folositi .
      NU exista bec cu protectie UV ,sursa de lumina la care e expus farul si care emite cea mai mare radiatie UV e soarele de vara , nu becul.

      Dar sti tu ceva. Exista protectie UV pentru sticla organica, pentru a nu se degrada in timp, asta la "matuirea" in masa sau "ingalbenirea" farului.- care e ireversibila- poti arunca geamul .
      Al doilea tip de matuirea de suprafata , care e cauzata de zgarieturi si medii abrazive. Daca apare de timpuriu- cum zicea cineva , la suv urile china, este pentru ca duritatea sticley organice este slaba - plexy- sau alti policarbonati.
      Daca apare dupa o utilizare indelungata,si mai ales daca obisnuiti sa spalati masina in spatele blocului - la carpa , e normal,oricum procesul este reversibil si exista solutii de polish care pot readuce luciul si transparenta "sticlei" de far.
      www.mulaje.ro

      Comment


      • #63
        faruri cu angelyeyes si instalatie xenon pt logan

        buna ziua,
        doresc sa va impartasesc cite ceva despre aceste faruri:
        am montat in 2009-iunie un set de faruri angeleyes si am pus pe faza scurta instalatie de xenon H1de 6000k,iar pe faza lunga becuri cu xenon PHILIPS de 55w pentru a elimina timpul mort intre trecerea de pe faza scurta pe lunga(aprox 1-2sec)iar la trecerea inversa apare un timp de incalzire a becului de 1-2 sec dar nu esti in bezna desi este deranjant si a doua probleme este ca daca o incarci (portbagaj plin sau 2-3 persoane in spate)deranjeaza un pic pe cei care vin din sens opus pt ca nu se poate cupla sistemul original de reglaj prevazut pe logan.Am inceput montarea totul ok pina la reglajul lor (vai mama mea si pielea de pe miini !!!am fabricat o cheie tubulara cu rozeta pentru a regla farurile,am reusit ff bine pe faza lunga ,dar pe faza scurta dreapta este destul de bune bate sus si dreapta ,iar stinga bate destul de jos am ajuns la concluzia ca este totusi becul de vina.Ma gindesc sa trec inapoi la farurile de logan dar am sa pun instalatie cu becuriH4 bi-xenon.
        Am montat si instalatie pt spalat farurile,astfel am cumparat 3 instalatii pt spalat parbrizulDACIA1300 cu un singur rind de`diuze (la inceput am avut un singur rind de diuze duble dar fiind de o calitate proasta au sarit bilutele de alama sin ele)am montat in locul liber din dreapta linga evacuare (logan diesel 2006 preferance)un bidon cu pompa pt spalarea parbrizului de VW pe acela l-am avut disponibil si am schimbat maneta de la stergatorul de parbriz cu una de tip logan MCV pt a putea folosi partea de comutator cu revenire pt spalare.
        am sa revin cu fotografii de zi si de noapte.
        Deci in incheiere dupa un an de circulat mai mult noaptea NU sint multumit de ele ,deci sfatul meu este sa nu luam lucruri ieftine pe ca sunt realizate la banii pe care i-am dat pe ele am sa caut ceva cu sistem de reglare cu motoras si cu sistem de reglare automata(sistem giroscopic) la inclinatii(incarcare masinii sau urcari de pante) de la HELA daca au
        revin cu fotografii

        Comment


        • #64
          au la HELLA asa ceva, este un pachet ce contine spalatoare faruri ( motoras, diuze si etc ) si acei senzori ce se monteaza pe puntea spate si pe fata ( unde pe fata nu stiu ).
          1- daca nu ai deja motoras electric pentru reglaj faruri, nu poti monta acei senzori
          2- trebuie modificat la far sa poti monta acele motorase electrice
          3- pretul estimativ al acestui set este de 200 euro, estimativ adica asa costa anul trecut, acum nu mai stiu
          Life is short...play more!
          http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

          Comment


          • #65
            Deci ramane valabila lista pentru comanda ? Ma bag si eu.
            :popa:

            Comment


            • #66
              asa, in primul rand, respect pentru baietii care au realizat aceste faruri
              dar...as avea cateva intrebari
              1- sper ca pozele nu-s facute cu o iluminare corespunzatoare, si de aia se vede lumina ledurilor galbuie si nu alba
              2- de ce ati facut semnalizarea, oglinda sa zic asa, neagra? inseamna ca ziua se vede un bec galben abea palpaind, neavand unde sa reflecte lumina lui, nefiind oglinda in jurul lui si negru
              asa ca, mai bine, sincer, merg pe cele chinezesti, mai ieftine cum zici tu, macar alea is facute dupa niste norme, chit ca nu-s normele europene care trebuie, dar stiu ca ale voastre is facute de voi, si nu aveti cum sa aveti pe ele omologare, mai ales la faza cu semnalizarea "pe negru"
              bafta
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • #67
                Originally posted by bolo View Post
                asa, in primul rand, respect pentru baietii care au realizat aceste faruri
                dar...as avea cateva intrebari
                1- sper ca pozele nu-s facute cu o iluminare corespunzatoare, si de aia se vede lumina ledurilor galbuie si nu alba
                2- de ce ati facut semnalizarea, oglinda sa zic asa, neagra? inseamna ca ziua se vede un bec galben abea palpaind, neavand unde sa reflecte lumina lui, nefiind oglinda in jurul lui si negru
                asa ca, mai bine, sincer, merg pe cele chinezesti, mai ieftine cum zici tu, macar alea is facute dupa niste norme, chit ca nu-s normele europene care trebuie, dar stiu ca ale voastre is facute de voi, si nu aveti cum sa aveti pe ele omologare, mai ales la faza cu semnalizarea "pe negru"
                bafta
                Multumim pentru feedback, am observat ca sunt putini care citesc scrisul, si din cei ramasi, putin vad in poze amanuntele. Deci,
                1) in poza, daca ii dai un save pe calculator si dai zoom la semnalizare o sa vezi ca oglinda semnalizarii este reflector, adica oglinda- deci nu e neagra. Se vede mai inchis pentru ca se reflecta in oglinda respectiva fundalul negru din restul farului.-presupunerea ta e eronata
                2) in text am spus ca se afla poze pe forumul 4_TUning acolo o sa vezi clar ca teoria ta pica
                3) Albul pozitiilor pentru farurile din poza este alb cald 5000K , dar exista la alegere si ledurile de 6000K , la aceeasi instensitate luminoasa. Sunt pareri si placeri -unii nu accepta ideea de lumina albastra-6000k alti invers.
                4) Da walyd59, daca nu ai suspensii sport, farurile angel eyes, si cele fara reglaj nu sunt tocmai recomandate mai ales pe logan ,masina care are porbagajul mare, si e predispus la carat.
                Totusi recomand reglarea jos de pe masina pentru alinierea offsetului intre faza scurta si lunga- reglarea focalizarilor cu acelasi bec cu care va fi montat pe masina, iar apoi, ultima reglare pe masina cu unghiul pe care il face cu sasiul.
                FACETI REGLAJUL PROGRESIV LA AMBELE FARURI!!
                Motorasul poate fi montat relativ usor pe farurile stok, dar depinde de la ce model/marca incercati bricolajul.
                Attached Files
                www.mulaje.ro

                Comment


                • #68
                  Legat de norme. Cele chinezesti NU SUNT FACUTE DUPA NICI O NORMA. Sunt un cocktail de subansamble carryover- EX: lupele proiector(lupa+oglinda) sunt puse de la farurile de motocicleta care au oglinzile cu 2 focare pentru offsetul de faza scurta/lunga- pentru mot. cu un singur far. Si asta nu e singurul , sunt foarte multe, inclusiv forma interioara a farului(din spatele sticlei)-vezi cele dayline model 2009.
                  Lucrurile chinezesti sunt foarte bune, daca proiectarea lor, si managerul de proiect pentru loturile resp. sunt in tarile/zonele industrializate cu centre de proiectare: EU, US, TW,UK,JP . China e o tara industrializata "fortat", ingineria lor e la pamant.
                  Deci, fi sigur ca poti ridica calitatea unui lucru chinezesc, dar prin aplicarea corecta a principiilor tehnice.
                  Sunt adeptul deplin al calitatii, si nicioadata nu o sa vezi marca Sechtor All pe lucruri de prost gust dau de proasta calitate, dar A NU SE FACE CONFUZIA intre calitate si spor de confort.
                  www.mulaje.ro

                  Comment


                  • #69
                    Pana la urma se mai face o lista ? Sau are cineva o firma pentru a comanda o cantitate mai mare sa nu platim vama etc. ?
                    :popa:

                    Comment


                    • #70
                      loganul de la 4 tuning l-am vazut si eu arata frumos cu dayline intrebarea mea este la ce preturi se ridica achizitionarea unor astfel de faruri poate ne spune chiar proprietarul cate ceva,ar putea fi ceva probleme cu politia din cauza lor?multumesc.

                      Comment


                      • #71
                        Depinde numai si numai de politist. Acum daca ai becuri normale (halogen) nu vad ce probleme sa ai, poate daca ai avea xenoane cred ca ti-ar gasi nod in papura.
                        Dar din ce-am inteles eu acum se pot pune xenoane si din fabrica (la comanda) ... deci ... n-ar mai fi vreo problema.
                        :popa:

                        Comment


                        • #72
                          Ai auzit ca se pot pune la comanda din fabrica becuri cu xenon in farurile obisnuite fara lupa cu care vine echipat loganul stock ? Ar fi o curiozitate a naturii, am gasit in 100 de locuri scris clar: becurile xenon in oglinda far pentru halogen rezulta iluminare defectuoasa.

                          Comment


                          • #73
                            Da asa am auzit o sa ma mai interesez, or fi un anumit tip de becuri, cu un altfel de bulb .... cu toate ca nu vad de ce sa nu lumineze bine .. eu am bixenon (bec cu 2 bulbi) si se vede excelent.
                            :popa:

                            Comment


                            • #74
                              super tari , daca e ma bag si eu in lista voastra , .la max 100 USD, sunt perfecte.

                              Comment


                              • #75
                                Vad ca initiatorul topicului a lasat-o balta cu lista celor care doresc sa cumpere farurile dayline. La inceput a fost avant mare si acum nu mai zice nimeni nimic. eu as propune sa facem o lista separata care suntem doritori si sa ne ocupam separat de asta. ce ziceti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google