If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ăla e cu uC, diagnoză la becuri de semnalizare decuplare ceata și AR(marșarier) când remorca e cuplată și cu plus general, comenzile vin din instalația mașinii uC face restul.
58B e similar contactului de pe o priză jack audio, se "rupe" circuitul la cuplarea jackului
nu ma complic cu uC, totusi poate da kix si surprise.... dar montajul ala cu relee intermediare tot il fac...
LE: nu vreau sa fiu mai catolic ca papa dar nici nu vreau s-o las asa ca au mai montat si altii(si chiar multi) si merge...
ma enerveaza ideea de a mi se aprinde becurile cu cadenta lenta...da ce-i bariera ce permite traversarea?
problema cea mare e ca portiunea respectiva de circuit, se incalzeste, legaturile se incalzesc deci pierderi J.
daca rasfoiesti un manual iti dai seama imediat... e simplu.
prima si prima data incepi cu lateralele care vezi ca sunt marcate cu R si L, conteaza care se pune pe lonjeronul stang si cel dreapta.
uite inceputul lucrarii, apoi restul e intuitiv!
PS: nu da bara jos!
Daca prinzi flansele pe lonjeroane, cam greu bagi suruburile din flansa in traversa aia(care nu o vedem in pozele mele), iti trebuie scule tubulare cu prelungitoare, scule de care nu am dispus in momentul desfacerii... ideea e ca nu e mare efort sa scoti un cauciuc ca sa ai loc cu scule conventionale...
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Hai frate, cu o mana tragi de cheie, cu cealalta dibuiesti pe dedesupt, fara vedere, sa asezi cheia pe hexagon, toba cu care "scula" o tragi in lateral? Io nu sunt asa dotat...negrilor!
Iti mai scapa cheia, te belesti...la gheare...
Tind sa cred ca si forumul asta se transforma in dacia clu...
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
Stai pe spate sub masina, cU o mana tii toba si cu ailalta pui cheia fixa pe sub bara. CIneva inauntru da la clichet si strange surubul . Daca nu faceam asta nu mai spuneam ca se poate.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Dragilor, credeti sau nu, in ~ o ora, mi-am montat singur carligul; nu ca n-ar fi avut cine sa ma ajute, la tara fiind, dar am zis sa vad daca ma descurc si fara ajutor.
In prealabil m-am documentat de pe acest topic, am studiat schita primita la livrarea carligului si m-am apucat de treaba.
Strangerea definitiva am facut-o de sub masina; o inelara cu cot de 17, in portbagaj, care se va invarti in momentul in care strangi, pana se va bloca, sprijinindu-se, pe tablierul "buzunarelor", tine locul amicului care tine contra. Merge si fixa, dar e mai greu de scos dupa strangere.
Scule necesare, pentru montajul exclusiv al carligului; marca Hakpol.
-inelara cu cot de 17
-fixa de 17; ideal o tubulara de 17 si un antrenor cu clichet
-inelara cu cot de 19
-fixa de 19
-surubelnita
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment