Logan Euro 4 Cu Filtru De Motorina Euro 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Euro 4 Cu Filtru De Motorina Euro 3

    Salut,

    Am o nelamurire daca ma poate ajuta cineva. Am un logan 1.5 dci din aprilie 2007, achizitionat sh la 36000km, iar in cartea lui tehnica scrie ca este euro 4.La revizia de 40000 km i-am schimbat filtrul de motorina. Atat filtrul vechi ce era pe masina cat si filtrul nou sunt euro 3 cel cu 4 mufe. Cum se explica faptul ca masina este euro 4 iar filtru de motorina este unul euro 3?

  • #2
    Toate modelele 1.5DCI 70CP E4 din 2007 au filtru E3 si respecta normele de poluare E4, doar cele de 65CP sunt E3.
    Si a mea are la fel.

    Comment


    • #3
      filtrul de motorina nu are "euro" , e filtru lung si filtru scurt, aceeasi functie o indeplineste. Ideea e ca primele motoare euro 4 au fost echipate cu primul tip de filtru astfel ca un anumit lot de masini a devenit hibrid , euro 4 cu filtru scurt
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspunsuri.

        Comment


        • #5
          Ce misto,avem masini hibrib.

          Comment


          • #6
            hibrid = de test

            Comment


            • #7
              si eu am la fel.. filtrul cel scurt....si masina din 2007....tind sa cred ca filtru lung are viata mai lunga...
              sigpic

              Comment


              • #8
                Pai cat de lunga ca tot la 20.000 il schimb pe cel scurt...acelasi hibrid am si eu
                Sau si mai si...din 10 in 10 mii la masinile mai noi.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  In documentatia Renault/ Dacia nu zice nicaieri ca filtrul scurt cu 4 conducte e euro3 si cel lung e euro4. Exista ''instalatie de alimentare Mahle" -cea cu filtru scurt si "instalatie de alimentare Delphi", cu asa-zisul filtru euro4.
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #10
                    Dar vin eu si va intreb: stiati ca cica ar fi filtre de motorina lungi cu senzor de apa si fara senzor de apa? Mie mi-a trimis un client un filtru lung inapoi pe motiv ca meseriasul in service i-a spus ca trebuia un filtru cu senzor de apa cu fire.

                    M-am mai lamurit intre timp - este acelasi filtru pe care se poate monta senzorul de apa scotand un capac de plastic.
                    Last edited by Soran; 2 September 2010, 16:26. Reason: Automerged Doublepost
                    Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                    Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google