Nu zic ca nu conteaza amortizorul si arcul,dar atata timp cat exista o coordonare intre sofer si masina,cunoasterea limitelor masinii si a soferului,aceste incidente nefericite s-ar diminua.
Efectul placebo te face sa crezi ca masina este o ventuza pe sosea,oriunde si oricand iar tu cel mai schumi dintre toti!
Am testat cateva configuratii de suspensie si am ajuns la un numitor comun momentan.
Am hr (taiate 1 spira fata/spate) si amortizoare scurtate 4-5cm si NU intarite,facute stock .Masina este ferma si confortabila in niste limite rezonabile
Efectul placebo te face sa crezi ca masina este o ventuza pe sosea,oriunde si oricand iar tu cel mai schumi dintre toti!
Am testat cateva configuratii de suspensie si am ajuns la un numitor comun momentan.
Am hr (taiate 1 spira fata/spate) si amortizoare scurtate 4-5cm si NU intarite,facute stock .Masina este ferma si confortabila in niste limite rezonabile

Comment