Eibach – Bilstein Pro Kit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu zic ca nu conteaza amortizorul si arcul,dar atata timp cat exista o coordonare intre sofer si masina,cunoasterea limitelor masinii si a soferului,aceste incidente nefericite s-ar diminua.

    Efectul placebo te face sa crezi ca masina este o ventuza pe sosea,oriunde si oricand iar tu cel mai schumi dintre toti!

    Am testat cateva configuratii de suspensie si am ajuns la un numitor comun momentan.
    Am hr (taiate 1 spira fata/spate) si amortizoare scurtate 4-5cm si NU intarite,facute stock .Masina este ferma si confortabila in niste limite rezonabile
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #17
      comportamentul la gropi denivelari in curba ma intereseaza

      de nu stiu cate ori mi s a intamplat sa intru intr o curba mai tare crezand ca asfaltul este bun iar la jumatatea curbei, gropi, santz, denivelari

      Comment


      • #18
        care e cea mai buna combinatie arc+amortizor

        Comment


        • #19
          pai care e ? ca asta incercam sa aflam si noi , stii ceva nou ?

          eu ma gandeam sa`mi fac amortizoarele , sa le scurtez si sa le intaresc maxim 100% , cu arcuri stock taiate 2 spire fata si 3 spire spate , sa fie si lasata.
          Last edited by CataFOF; 8 February 2012, 00:51. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Originally posted by alessandro View Post
            mare grija cu alegerea amortizoarelor.

            Bilstein stiu ei de ce recomanda Eibach. sa nu cumva sa ...http://www.youtube.com/watch?v=lo-qt...f9RVAAAAAAAAAg
            Foarte tare filmuletul. Insa aici nu a fost o problema de stabilitate, cum e atunci cand iei un viraj mai strans in viteza.

            In film masina cand "aterizeaza" cu puntea spate pe asfalt, sare inapoi in sus mai mult decat trebuia... E foarte posibil ca problema sa provina de la cursa suspensiei prea scurta si prea rigida - si in loc sa preia socul, a sarit ca broasca iar de fund in sus. Oricum, pilotul si masina a scapat destul de usor din treaba respectiva - la ce viteza avea.

            Comment


            • #21
              care din voi ati sarit cu masina pana acum ?

              eu am sarit chiar cu loganul. se poate sari si in bucuresti pe splai inainte de camera de comert
              cu suspensii stock aterizarea este perfecta. masina se lipeste pe asfalt la aterizare

              in acelasi loc un E90 mi a sarit o data de fund in sus.

              Comment


              • #22
                Eu am arcuri Eibach pe amortizoare Monroe (gaz). Vreau sa va spun ca nu intampin acele dificultati despre care vorbiti voi acolo. Daca omul nu vrea sa fie suspensia prea rigida, din punctul meu de vedere ar putea sa mearga linistit pe configuratia pe care o vrea. Acel video este o situatie extrema. Sunt pasionat motorsport de mic copil si nu am reusit sa vad asa ceva pana acum. Intradevar daca o suspensie este prea rigida, iar tu ataci curba cu viteza mare si drumul este denivelat, atunci ai toate sansele ca masina sa inceapa sa capete un caracter sub/supravirator in functie de viteza pe care o ai si sa nu ia virajul tocmai cum trebuie. Bafta in alegerea pe care o faci!

                Comment


                • #23
                  Geo eu imi mentin parerea in privinta telescoapelor sport. Nu poti sa spui ca un kit suspensie sport e mai confortabila decat o suspensie stock. Poate sa ma contrazica cineva aici cat o vrea, sunt incapatanat in privinta asta . De asta colegul nostru ( nu dau nume ) si-a dat jos telescoapele Bilstein de moi ce erau. A revenit la telescoape originale + arcuri Eibach ( " Alta viata in echiparea asta " ).

                  Eu chiar nu mi bat capu , din contra imi doresc un kit suspensie sport.
                  Last edited by Christnacht; 8 February 2012, 13:06.
                  Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Christnacht View Post
                    Geo eu imi mentin parerea in privinta telescoapelor sport. Nu poti sa spui ca un kit suspensie sport e mai confortabila decat o suspensie stock. Poate sa ma contrazica cineva aici cat o vrea, sunt incapatanat in privinta asta
                    bai nene , acuma compari suspensia sport cu cea stock ?
                    era vorba de diferente intre bilstein vs. amortizoare stock intarite si scurtate.
                    normal ca nu poti cumpara stock cu sport...

                    Comment


                    • #25
                      E foarte relativ...a ta mi se pare foarte moale, 99% stoc, doar putin mai lasata, da tu zici ca e mai bine decat stoc..alex poate sa ti spuna cel mai bine..a mers cu toate configuratiile de la noi...unora li se pare foarte obositoare si suspensia stoc..aici e vorba de comportamentu fizic al configuratiei suspensiei
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Da scuze Catafof, n-am fost atent am 4 ( am ochii bagati in popo ) ))). Ai dreptate

                        Geo cum poti sa mi spui mie ca 99% e moale a mea ? Sa fim seriosi. Pe mine ma intereseaza comparatia facuta de mine intre ce am avut inainte si ce am acum. Vreau sa zic ca arcurile Eibach nu sunt chiar asa moi cum se zice, ca sunt mult mai moi ca h&r sunt de acord dar nu poti sa zici ca 99% sunt moi. Eibach sunt si ele gandite cumva nu doar sa-ti lase masina acolo 3cm.
                        Eu unu cand aveam suspensia stock era destul de moale, trecand la Eibach am simtit ca este mult mai rigida cel putin pentru cei din spate e chin. Am stat si eu in spate pentru teste si pe drum denivelat faceam de parca eram un handicapat deci nu poti sa spui ca e moooooaleeeee.

                        Au inima ... )
                        Last edited by Christnacht; 8 February 2012, 13:59.
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • #27
                          Atunci la mine ce sa mai zic..scuipi oasele pe gura...am stat si la tine si spate si fata, d-aia zic..oricum, raman la parerea mea...o combinatie buna pentru cei care nu doresc veleitati de motorsport..aspect pentru ca coboara masina, stabilitate cu niste amortizoare mai ferme..noi astia cu febra "cat mai low" o cam dam in nebunie asa ) da nu le vad bine ca un kit complet...parca dai prea multi bani deodata...mai bine iei intai arcuri si apoi vezi ce mai ai nevoie..
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Da corect asa e, nu pot compara suspensia mea cu ce ai tu nici macar in visele mele .
                            Hai ca saracul baiat nu mai intelege nimic ))
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • #29
                              H&R + Amortizoare stoc - suficient de rigid sa nu fie fie barca, suficient de moale sa nu faci deplasare de organe.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                exact,asta e singura configuratie care pe mine personal m-a multumit
                                sigpic
                                "BRABUS" STYLE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google