Eibach – Bilstein Pro Kit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by dias02 View Post
    lancer evo X are amortizoare bilstein cu arcuri eibach ... nasol la gropi care in romania sunt din belsug.
    Eu nu prea am treaba cu gropile, folosesc loganul pe drumuri bune si din cauza asta socotesc potrivita o suspensie, hai sa nu zic dura, dar nu la fel de soft.

    La amortizoare se mai poate umbla la vascozitatea uleiului.. daca acele suspensii sunt de fabrica, probabil s-a mai umblat la astfel de ajustari, plus ca nu poti compara puntea spate de logan si greutatea pe fiecare punte cu Evo.

    Originally posted by Christnacht View Post
    Eu asta am simtit. Cand o bruschez devine mai rigida, este mai ferma suspensia. Un KW, ar linisti toate problemele
    Problema e ca pana la un kW ar trebui sa ma gandesc serios daca merita efortul in functie de cat timp am sa pastrez masina, iar din alt punct de vedere kW e o alegere pentru cei (sa nu zic impatimiti, dar) care stiu sa "profite" de acest upgrade si mai au si ceva modificari pe la motor, ori eu nu ma numar printre ei.
    Daca pot sa mai cobor centrul de greutate fara sa compromit confortul (care e vital la drumuri lungi) astfel incat atunci cand trec pe langa tiruri pe banda ingustata sa am ceva mai mult feedback in directie, iar la un sens giratoriu luat mai in forta sa am mai mult control, pentru mine e suficient.
    Last edited by Lascarica; 10 February 2012, 15:02.

    Comment


    • #62
      Ia H&R si ai terminat balciul, daca tot mergi pe drumuri bune. Lasi amortizoarele care le ai ca sa nu ai "intarire" de 2 ori. Eu am si cauciucuri cu talon mic(195/50/15) si nu ma zgaltaie tare.
      sigpic

      Comment


      • #63
        Pana la urma asta cred ca am sa fac.

        Am sa revin cu feedback marca parere personala cand voi face schimbarea.

        Comment


        • #64
          Te-ai orientat tare bine. Te asteptam cu poze si impresii

          Numai bine
          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

          Comment


          • #65
            In curand, zilele astea astept sa imi ajunga si mie arcurile H&R, am anvelope 195/65/15...sper sa se impace bine cu ele. O sa pun niste poze si impresii imediat ce le pun pe masina
            Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

            Comment


            • #66
              Bun bun . Asteptam poze cu ele montate!
              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

              Comment


              • #67
                asteptam pozele si impresiile

                Comment


                • #68
                  195/65 sunt prea mari pentru arcuri sport..sunt moi si talon mare, ce castigi cu arcuri pe curbe, pierzi cu cauciucurile..plus ca ramane inalta..
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Da, sunt constient de asta dar ideea e ca am anvelopele aproape noi, nu imi permit sa cumpar altele, altadata si anvelopele
                    Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                    Comment


                    • #70
                      Dupa cum am promis, am cam intarziat din lipsa de timp, dar revin cu poze, masina avand arcuri h&r, telescoape stock si anvelope 195/65/15...ca impresie pot zice ca se simte diferenta, fiind mai rigida, e lasata atat cat am nevoie si pe viraje sunt multumit deocamdata
                      Attached Files
                      Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                      Comment


                      • #71
                        Arata bine asa lasata. Arcurile h&r sunt albastre ? Am observat ca mai nou pe culoarea asta vin
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • #72
                          Arcurile mele sunt negre, probabil or fi si pe albastru, nu stiu
                          Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Lascarica View Post
                            Am sa revin cu feedback marca parere personala cand voi face schimbarea.
                            Si iata ca am revenit.
                            Pe scurt, Eibach si nu H&R, cu Sachs Super Touring sunt f. confortabile, se impaca excelent ca suspensie de zi cu zi. Masina e ceva mai previzibila insa nu pot spune ca "merge mai repede" in curbe si asta pentru ca nu transforma Loganul in bolid si poate ca nici cauciucurile nu ajuta (P400 M+S).

                            Pentru mine suspensia originala era prea barca, centrul de greutate prea sus, spatele prea ridicat. Pentru cei care nu au pretentii sport de la o masina low-cost, arcurile Eibach sunt excelente.

                            Comment


                            • #74
                              @ lascarica deci ce ti ai luat ? Eibach + Sachs Super Touring ?

                              Comment


                              • #75
                                Da, Eibach+Sachs super touring, doar ca am facut trecerea in 2 etape: mai intai amortizoarele si apoi arcurile. Sa fie doar o impresie dar cu Eibach, trenul de rulare a devenit ceva mai silentios.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google