Eibach – Bilstein Pro Kit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eibach – Bilstein Pro Kit

    As vrea sa stiu daca sunt useri care au montat acest kit de suspensie complet pe logan (arcuri eibach + amortizoare bilstein) si daca sunt multumiti:
    Tuning Onlineshop derautoladen - Ihr Profi für Gewindefahrwerke & Sportfahrwerke sowie Sportdämpfer & Tieferlegungsfedern, Autopflege uvm.


    La capitolul amortizoare, nu stiu daca are rost sa inlocuiesc actualele Sachs super touring, care sunt relativ noi, cu Bilstein, mai ales daca cursa nu difera.

    Mentionez ca nu am un mers agresiv, scopul pentru care vreau sa schimb suspensia fiind, in primul rand, siguranta.

  • #2
    De ce nu montezi h&r cu bilstein ? O sa faci ca mine, mi-am montat arcuri Eibach si acum vreau masina si mai joasa ca tot cocotata mi se pare. Cand le-am montat am zis wow super dar acum " neah " . Centru de greutate mai jos mai multa stabilitate plus ca si franarea va fi imbunatatita
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • #3
      Subscriu ce a zis Cristi , multi nu au fost multumiti de Eibach si au trecut repede la H&R

      Comment


      • #4
        amortizoarele Sachs super touring au aceasi cursa ca Bilstein sport?

        Comment


        • #5
          N-am idee despre cursa, asta incerc sa aflu. Cert e ca au un comportament mai bun fata de cele stock.

          Originally posted by Christnacht View Post
          De ce nu montezi h&r cu bilstein ? O sa faci ca mine, mi-am montat arcuri Eibach si acum vreau masina si mai joasa ca tot cocotata mi se pare. Cand le-am montat am zis wow super dar acum " neah " . Centru de greutate mai jos mai multa stabilitate plus ca si franarea va fi imbunatatita
          In principiu nu am nevoie de sportivitate ci doar sa o fac mai stabila fara sa compromit prea mult confortul. Pneurile si amortizoarele au imbunatatit comportamentul insa arcurile stock sunt prea soft pentru regimul in care utilizez masina.

          Comment


          • #6
            Am inteles. Atunci mergi pe Eibach + Bilstein. Oricum si Eibach sunt bune, eu unu sunt multumit de ele numai ca acum o vreau si mai trantita .
            Ai grija ca daca iti iei si Telescoape Bilstein B8 o sa-ti cam zdruncine ficatii. Nu stiu cat comfort o sa mai ai tu cu telescoape sport.

            Pune si tu poze la my ride sa vedem si noi masinuta!
            Last edited by Christnacht; 6 February 2012, 18:45.
            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

            Comment


            • #7
              la banii aia + transport mai cateva sute si iei reglabila ... nu cred ca merita .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Christnacht View Post
                Ai grija ca daca iti iei si Telescoape Bilstein B8 o sa-ti cam zdruncine ficatii. Nu stiu cat comfort o sa mai ai tu cu telescoape sport.
                De ce tastezi mai fara sa stii ? este din contra , la ce ai zis tu acolo.
                ce te zdruncina sunt amortizoarele stock intarite si scurtate.

                Comment


                • #9
                  subscriu la ce a zis fofu..e chiar moale cu b8, am testat..cicule, iar ai 4 ) e combinatie buna da scumpa..
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    mare grija cu alegerea amortizoarelor.

                    Bilstein stiu ei de ce recomanda Eibach. sa nu cumva sa ...http://www.youtube.com/watch?v=lo-qt...f9RVAAAAAAAAAg

                    Comment


                    • #11
                      Presupun ca damping-ul amortizoarelor nu s-a impacat cu arcurile sport sau au cedat pe parcurs.
                      Acum stau in dubiu daca sa merg direct pe H&R si sa las Sachs-urile sa-si faca treaba pana la capat.

                      Comment


                      • #12
                        am mers cu un Logan care avea Eibach cu amortizoare stock. efectul denivelarilor in curba era de a dreptul infricosator.
                        pe o saritoare masina nu are voie sa ricoseze din asfalt asa cum fac amortizoare stock + arcuri sport la denivelari si gropi. din punctul meu de vedere este sinistru

                        suna la Bilstein Romania si iti vor recomanda diferite arcuri pentru diferite tipuri de amortizoare

                        Comment


                        • #13
                          asa face si cu amortizoare sport... ti frica ca la un denivelare mai urata sa nu zbori in camp
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            am si zburat odata din cauza unei combinatii nefericite de arc + amortizor care civa vezi doamne asezau masina blana pe sosea.
                            atat de blana incat ne am rantalit un pic prin verdeata
                            la o denivelare in curba la stanga roata dreapta fata pur si simplu nu a mai dorit sa aibe aderenta.

                            Comment


                            • #15
                              masina sta exceptional pe drum bun , fara nicio denivelare.
                              Situatia se schimba pe drum accidentat ...e totusi o suspensie fara pretentii de macadam , cum sunt majoritatea din drumurile noastre.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google