Eibach – Bilstein Pro Kit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    nu , e prea scurta tija pentru arcul stock.
    ai vrea un struto-camil ?

    Comment


    • #47
      daca foloseste prese si strange arcul,posibil sa functioneze
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • #48
        da , iti sare talerul in gura.

        Comment


        • #49
          le strange pana le pune pe amortizor,dupa care pune talerul si piulita,and voila!!!(totusi sunt rezervat la cat de bine se vor intelege cele doua componente,datorita diferentelo de lungime).
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • #50
            pai daca amortizorul e mai scurt o sa ii dea in cap la denivelari cand se extinde arcul ...
            sigpic

            Comment


            • #51
              O sa bata cand masina e goala.Am avut eu niste amortizoare pe spate scurtate cam mult si bateau.Daca puneam 3 insi in spate nu se mai auzea nimic.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #52
                Originally posted by - Geo - View Post
                Eu am mers asa...referinte de pe locul din stanga fata:
                1. H&R stoc+amortizoare stoc - destul de rigida, troncane la denivelari, pe curbe se aseaza bine, daca e drept, daca e cu denivalari topaie.
                2. H&R -1 spira +amortizoare Bilstein +bara torsiune - incredibil de bine asezata, din toate punctele de vedere, tot am impresia ca o pierzi pe denivelari da foarte greu.
                3. Eibach +amortizoare stoc - foarte pacatoasa pe curbe, fuge urat de pe trasa, la drum mai comfortabila decat restu.
                4. Weitec -1spira + amortizoare scurtate si intarite+ bara torsiune (eu) - foarte rigida, cateodata mult prea mult, daca o bruschezi e pacatoasa, ca te arunca imediat, pe curbe sta foarte bine, asta cu cauciucuri stoc, daca o pierzi se duce toata lateral, nu fuge de spate sau fata separat.
                In spate, in orice configuratie, e dureros la drum lung
                Din ce spuneti voi, cel mai safe e sa o lasi stock.
                La un drum de 2000km, e posibil sa-mi iasa h&r/eibach-urile pe nas.

                Originally posted by Christnacht View Post
                Lascarica ai inteles ceva ?
                Daca eram in Ro acum cred ca apelam la cineva pentru test drive.

                Comment


                • #53
                  Pe ce dimensiune de anvelope vrei sa pui suspensia sport?
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    pe 185/65/15 e cel mai bine arcuri h&r cu amortizoare stoc...da sa nu te astepti la performante..doar un aspect mai placut si cat de cat mai stabila
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Dimensiune stock, 185/65r15 pe jantele originale de aliaj @ 2.5bar.
                      Slick-uri nu vreau sa pun, mi-e suficient de scurta treapta a V-a.

                      Faza e ca la diesel (mai ales varianta full) fata e mai coborata iar spatele sta mai ridicat. La mine e o diferenta cam de 5 cm. Evident daca ar corecta chestia asta s-ar mai imbunatati si cx-ul.

                      Comment


                      • #56
                        Performante maxime daca vrei, h&r cu telescoape sport, practic atunci intreadevar ai suspensie sport pe masina. Vb lui Geo doar cu arcuri sport nu ajungi la performante maxime decat un look mult mai ok si mai stabila fata de stock.
                        Si arcurile Eibach ( ca iar vine vorba, le dau foc ))) ), doar cu ele e stabila nu zic nu dar impreunate cu telescoape sport se schimba situatia.
                        Este pe internet si un filmulet: test doar cu arcuri eibach pro kit si tot sistemul ( arcuri + telescoape ). E o diferenta vizibila in bine daca ai tot sistemul
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • #57
                          lancer evo X are amortizoare bilstein cu arcuri eibach din fabrica plus 4x4, deci pt logan ar fi chiar o imbunatatire la stabilitate, mai nasol la gropi care in romania sunt din belsug.

                          Comment


                          • #58
                            Ai dreptate dias02.
                            Eu am mai si spus-scris odata, Eibach sunt ele moi dar daca intrii intr-o curba mai in forta aceste arcuri actioneza mai ferm.
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • #59
                              Cicule, las-o, o dai in paranoia..cu ce actioneaza arcu mai ferm? ce fac mah arcurile la o masina, inginerule?)
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Eu asta am simtit. Cand o bruschez devine mai rigida, este mai ferma suspensia. Un KW, ar linisti toate problemele
                                Last edited by Christnacht; 10 February 2012, 09:18.
                                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google