Daca Montezi Xenon Aftermarket Poti Avea Probleme Cu Politia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am auzit ca se lasa cu arest daca ai xenoane si nu sunt omologate
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • #17
      Ai auzit,in piata? Indica legea...!

      Comment


      • #18
        Originally posted by romeo-alex View Post
        politistul impreuna cu cel de la ARR constata;
        mai mult ca sigur ca ti-o iei in astfel de cazuri ;
        ARR? ce treaba are ARR-u'? iti cantareste becurile sa vada care sunt mai grele sau ce? poate RAR ai vrut sa spui
        laureate 1.5l, albastru marin

        Comment


        • #19
          ""Ce-ti face Politia?", "Cum constata cap de creta?", etc....chiar asa ...."prostul nu destul de prost daca nu este si fudul" zice o vorba romaneasca. Daca legea spune clar ca nu ai voie, de ce trebuie sa cautam tot timpul cai de ocolire si de interpretare?. Va propun celor care nu vad bine decat cu xenoane aftermarket sau nu se cred destul de smekeri, sa faca o iesire astfel echipati doar pana la vecinii unguri si sa testeze aptitudinile politistilor maghiari. Astfel de atitudini caracterizeaza pe unii din participantii la trafic care se cred mai presus de toti si de toate.
          PS. Daca am deranjat pe cineva, aceia si-o merita!
          Actual posesor de 1,2 16V

          Comment


          • #20
            de arest nici nu se poate pune vorba! ce ai omorat pe cineva?? in cel mai rau caz talon suspendat si amenda!
            MY CLA

            Comment


            • #21
              Eu am xenoane de 4300, fara lupe. Pun poze, dar nu azi, fiindca e ceata. Si voi pune si o comparatie cu alt coleg cu xenoane de 6000. Dar un pic de rabdare...
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #22
                incearca sa pui poze si cu halogene pe langa 4300k

                Comment


                • #23
                  1) Cu xenon aftermarket, o sa ai faza scurta mai buna ca pe halogen dar faza lunga nu este spectaculoasa deloc. Produce multa lumina dar farul a fost proiectat sa aiba bec cu filament nu hid, asa ca o buna parte din ea se duce aiurea. Recomand becuri de calitate cu halogen si o sa ai aproape aceeasi faza scurta ca o instalatie hid am dar o faza lunga net superioara
                  2) 4300k nu iese asa rau in evidenta dar se vede clar ca e xenon, temperatura culorii unui bec cu halogen este ~3500k +/- (vorbesc de bec fara filtru albastru/galben).
                  3) Ce risti cu xenon aftermarket ? Talon suspendat, amenda si eventual ITP picat.
                  4) Eu am avut xenon 4300k timp de 1 an si 4 luni, nu m-a oprit nimeni sa ma intrebe de senatate in timpul asta, un singur politist m-a intrebat de ce mi-am pus xenon ca farurile de Logan bat bine si fara dar nu m-a oprit pentru asta, nu era in timpul serviciului ci ne intalniseram undeva.

                  Uite niste poze, poate te lamuresti dar camerele foto (in special cele de la telefoane) nu redau cu acuratete culorile cand vine vorba de lumina, in realitate arata ceva diferit (nu are tenta aia de albastru cum e in poza de la profil).

                  http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=801 (primele 3 poze sunt cu Philips X-treme Vision - faza scurta -, a patra este cu xenon faza scurta)
                  http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=384 (diferenta intre bec stock Osram si xenon, diferenta pe faza scurta este foarte mare in cazul asta)

                  Daca dai click stanga pe numele meu si view public profile o sa vezi poza de la profil, este cu xenon pe faza scurta, asta cand becurile aveau culoare normala nu erau duse.

                  Originally posted by Cromatic View Post
                  BlueStar_KWO,talonul se ridica pe baza faptului ca ai un echipament retrofit neomologat. Instalatia Xenon de fabrica la ora actuala are urmatoarea compunere(indiferent de marca de masina care il monteaza):
                  -far cu lupa;
                  -autoleavling;
                  -stergatoare faruri.
                  Fabrica nu monteaza bec mai mare de 4300K.
                  Trebuie sa ai spalator faruri nu stergator faruri, masini cu stergatoare la far nu prea mai sunt si alea care erau in general erau Volvo.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Shakar View Post
                    .......... Recomand becuri de calitate cu halogen si o sa ai aproape aceeasi faza scurta ca o instalatie hid am dar o faza lunga net superioara
                    .............................
                    Din pacate costa ~triplu si se ard la fel de repede, triplu mai repede.
                    E proasta afacere.

                    Comment


                    • #25
                      E cu dus intors ce zici tu. Da, costa mai mult, da se ard mai repede (nu stiu daca de 3 ori mai repede) dar fac parte dintr-o categorie de consumabile cu care nu te joci, cel putin asa le cataloghez eu - elemente de franare (placute/discuri), becuri, stergatoare, cauciucuri, chiar si folie. Faci o economie de 20-100 lei si poti sa ajungi sa platesti de 10 ori mai mult din cauza lor. Prefer sa minimalizez riscurile. Gandeste-te sa dai intr-un caine la 140 km/h, caine pe care poate il vedeai pe margine daca aveai un set de becuri calumea. Rezultat ? Bara fata + vopsit, grile, radiator, radiator ac - minim. Daca exprimi diferenta de pret procentual pare foarte mult dar nu e acelasi lucru ca la unele piese de 200-250 lei fata de 600-750. Diferenta la becuri e de 50 lei, ce faci cu 50 lei care sa merite riscurile respective ? Cumperi bere ? O pereche de chiloti buni ? Bagi 9 litri de benzina sa te plimbi 2 zile aiurea prin oras ? Merita sa renunti o data la ele si un an sa mergi cat mai in siguranta.

                      PS - poti sa sari peste inconvenientul asta - exista Philips Night Guide Double Life. Ei zic ca tin dublu fata de celelalte becuri de top, ba chiar ca tin mai mult ca un set standard de becuri si ofera o lumina foarte ok, clar peste becurile stock (am avut, am testat).
                      Last edited by Shakar; 22 February 2012, 21:41.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • #26
                        E lasa ca becurile nu intra in aceeasi categorie cu elementele de siguranta placute, pivoti, etc.
                        Anume ca becuri clasice poti sa ai si sa conduci preventiv, pivoti slabi degeaba mergi preventiv ca tot iti rupi gatu.

                        In caine poti sa dai si cu 3 randuri de xenoane, nu vad un motiv prea intemeiat.

                        Dai ~50 lei in plus la fiecare rand de becuri performante, dar treaba asta o faci cam de ~trei ori mai des fata de niste becuri clasice (Osram, Hella care recomand calduros).
                        Spun cazul meu, pt ca merg permanent cu becurile aprinse (e gest reflex) si becurile cu performante superioare nu sunt o alegere buna.
                        Chiar nu e placut sa schimbi de doua-trei ori la an un rand de becuri.
                        Cu Hella de doi ani n-am mai schimbat nimic. Sunt mai chioare (ca Osram clasic) dar tin mult.

                        PS: Cu Loganu Doamne ajuta n-am lovit nici un caine, cu un micorbuz care avea lumini incomparabile cu Loganu am dat intr-un caine pe la 90/h de mi-a spart si spoileru si radiatoru intercooler.
                        Treaba de ''noroc''.

                        Ma tenteaza mult OSRAM NIGHT BREAKER PLUS, dar ma calmez cand vad cat costa.
                        Last edited by Octavian; 22 February 2012, 22:33.

                        Comment


                        • #27
                          Eu circul foarte mult noaptea, deci becurile pentru mine chiar sunt foarte importante. Bineinteles ca poti sa ai si 10 000 de lumeni si sa dai in caine, ideea e care sunt sansele, atata timp cat vizibilitate buna = sanse mici, merita banii.
                          In niciun caz nu iti cumperi becuri de 3 ori pe an, asta daca nu faci 50 000 km / an ceea ce ma indoiesc. Un set de becuri tine cam 15 000 km, avand in vedere ca ziua mai circul si cu ele stinse, ar trebui sa ma tina mai mult de un an. Tind sa cred ca si tu ai un rulaj similar.

                          2 lei sa pui de o parte saptamanal si la sfarsitul anului ai banii de un set de Philips X-treme Vision, sincer 2 lei / saptamanal = inexistenti, numai din marunt si tot ii strangi.
                          Eu pana si stergatoarele le consider importante desi le folosesc foarte rar (cand nu ploua). Un set bun ma tine 2 ani, cum sa nu merite niste stergatoare bune ? Respecta masina si masina te va respecta pe tine .

                          PS - renunti la o lanterna din aia si alea sunt becurile .
                          Last edited by Shakar; 22 February 2012, 23:16.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Shakar View Post
                            Trebuie sa ai spalator faruri nu stergator faruri, masini cu stergatoare la far nu prea mai sunt si alea care erau in general erau Volvo.
                            Conteaza ca am gresit un termen? Ma gandeam la spalator si am scris stergator, ideea era oricum alta.

                            Comment


                            • #29

                              de becurile astea ce parere aveti? merita ? astea sunt legale ?
                              Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                              Comment


                              • #30
                                Bineinteles ca sunt legale, de ce nu ar fi ?
                                Sunt ok daca vrei o lumina mai alba dar sa si bata ceva mai bine ca becurile stock. Din cauza filtrului albastru insa, nu ofera aceeasi luminozitate ca un set de X-treme Vision.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google