Kit Ambreiaj LUK Sau Pe Afara Vopsit Gardul si inauntru Leopardul !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    sau te poti risca si pui exedy
    sigpic

    Comment


    • #47
      Exedy sunt foarte bune fara dar si poate. daca sunt Exedy originale de la mama lor.

      problema este ca in cutia de Exedy exista sanse sa gasesti tot Valeo. aceiasi poveste ca la Sachs

      pentru Logan 16v garantat asa e. cutie de Exedy si inauntru un disc si o placa Valeo inscriptionate cu Exedy
      Last edited by alessandro; 14 June 2012, 19:50.

      Comment


      • #48
        din ce am vazut, discul exedy are numai 3 arcuri si razele soarelui sunt mai groase ... asta in pozele de prezentare pe un site...
        sigpic

        Comment


        • #49
          3 arcuri dar mai solide. in fine arcurile alea pot fi scoase de tot ca nu se intampla nimic. o sa cupleze mai energic.
          cuplul motorului in loc sa fie absorbit de elesticitatea arcurilor se va traduce in mai mult cuplu catre disc

          fara arcuri se dau socuri in transmisie si sfaraie gumele fara jena si intra a 3a. exclus trepidatii sau vibratii

          Comment


          • #50
            eu am zis de cele 3 arcuri... in comparatie cu un disc valeo ... ca arata altfel. In fine, ai inteles tu
            sigpic

            Comment


            • #51
              de strutzo-camila gen placa de presiune cu D= 215mm si disc cu D= 200mm ai mai auzit ?

              Megane 1 BA00 1.6 16v are asa ceva. e nebunie curata. nu inteleg de ce au facut asta

              Comment


              • #52
                da oare niste ferodouri exedy nu se gasesc? sa le nituiesti pe vechiul disc ...
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Originally posted by yrman View Post
                  ............................... Asa cum a zis si alessandro, pune niste antigel pe disc, sa vezi ce aluneca discul ala intre placa si volanta.
                  Aluneaca o laie, e taman invers.

                  Am scapat eu ceva antigel la cutie, smuceste de o ia dracii pana se curata, zici ca ai ambreaj sport.

                  Comment


                  • #54
                    la mine trepida ca nebuna ... acum probabil conteaza si cantitatea de antigel. Ca mine mai stiu cel putin 2 cazuri ... si eram pasager in masini.
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      am gasit si o poza ratacita cu volanta
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by yrman View Post
                        la mine trepida ca nebuna ... acum probabil conteaza si cantitatea de antigel. Ca mine mai stiu cel putin 2 cazuri ... si eram pasager in masini.
                        Pai tremura ca ''musca'' din placa.
                        Daca lasai mai rapid pedala de ambreaj fie pleca bine fie murea motorul )

                        Are chiar comportament de ambreaj sport cu antigel turnat pe placa...dupa cateva plecari mai violente se curata (din pacate pt unii).

                        Comment


                        • #57
                          la mine s-a curatat in vreo 15 20 km. Si trepida cu pedala ridicata de tot ;)
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Piese diferite au preturi diferite si calitati diferite. Astia de la SACHS nu o sa scrie NICIODATA VALEO sau LUK pe piesele facute de ei si nici invers. Daca scrie ceva pe cutie si altceva pe piesa e CLAR CA BUNA ZIUA ca cineva a schimbat continutul!!! Asta se cheama INSELACIUNE. Daca nu ma credeti, scrieti un mail la SACHS, la VALEO, la LUK si intrebati daca ambaleaza in cutiile lor produsele concurentilor. Asta e valabil pentru toate piesele nu numai pentru ambreiaje. NU MAI MUSCATI VRAJEAJA!!

                            Comment


                            • #59
                              Feriti.va de Luk.....au probleme. Am schimbat si eu ambreiajul cu Luk si trepideaza furca ambreiajului de ma scoate din masina. Si nu sunt singurul cu problema asta. Problema recunoscuta si de cei de la service.

                              Comment


                              • #60
                                ....m

                                Asa se intampla cand te carpesti si mai rau te rupi...
                                99% dintre cei cate au pus luk pentru diametru 180 sau 200 au fost total nemultumiti.
                                Nu inteleg de ce nu vreti sa puneti piesa de origine?
                                Ambreiaj pe 180 tine minim 130 k
                                Ambreiaj pe 200 tine minim 200k
                                Asta in regim normal si vorbesc de piese de schimb nu de ambreiaj pus din fabrica.
                                Bineinteles depinde de sofer - cum uita piciorul pe ambreiaj sau cate scarturi ii da.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google