Avand in vedere ca miscarea e circulara, cum ar putea sa vibreze doar in anumite puncte ale placii si in celelalte nu?
Kit Ambreiaj LUK Sau Pe Afara Vopsit Gardul si inauntru Leopardul !
Collapse
X
-
pai urmele alea sunt peste tot pe placa. unele mai pronuntate, altele mai slabe.
de ce ambreiajul nou prima data cand a dat caldura a inceput sa faca la fel ?
l am patinat sa improspatez ferodourile ( la sfatul mai multor persoane care au trecut prin aceiasi problema ca mine ) si acum merge de nu imi vine sa cred
are aderenta atat de bune incat imi ia scartz cu a 3 a si nici vorba de tremurat. pe cand inainte sa fac asta daca plecam din panta ziceai ca se rupe in 2.
cel mai bine se face un rodaj la ambreiaj cand este nou. atunci cand placa de presiune are niste riz uri pe ea care polizeaza mai bine discul
revin cu poze cu disculLast edited by alessandro; 13 June 2012, 15:41.
Comment
-
poze cu discul. uzat preponderent pe centru unde s au format pe placa si acele urme
problema asta nu am avut o doar eu. mai sunt cateva 16v cu aceleasi simptome iar pe afara 16v cu ambreiaj treburat sunt sute, poate mii.
unii nici nu erau constienti de problema asta pana nu i am intrebat. credeau ca asa merge.
P.S. acele pete de placa mai pot fi datorate si punctelor slabe ale materialului.Last edited by alessandro; 13 June 2012, 15:49.
Comment
-
explica mi un lucru :
ambreiajul nou a inceput si el sa trepideze la prima caldura serioasa. dupa ce l am patinat de cateva ori merge impecabil si este foarte aderent
daca era ovalizat crezi ca isi revenea ? niciodata
si ambreiajul vechi la 1000 rpm sau 2000 pleca perfect lin fara smucituri si vibratii. doar la 1400-1500 rpm facea figuri
de ce varianta de ambreiaj placa Valeo+disc Sachs de 8v nu a facut niciodata figuri ?
ia un disc Sachs si unul Valeo. studiaza ferodourile sa vezi diferente intre ele. joaca te putin cu fiecare din ele pe placa de presiune si o sa vezi ca la o simpla apasare cu mana discul Sachs nici nu poti sa il freci pe placa. atat de aderente sunt ferodourile.
plus ca difera in totalitate materialul de frictiune. culoarea, textura, fibra
am dedicat problemei zeci de ore de cautare si cercetare. sunt 100 % absolut sigur de ce vorbesc. nu m am luat numai dupa forumuri si threaduri cu probleme tehnice. exista brosuri Valeo, TRW, Sachs sau LUK in care sunt descrise posibile defecte ale ambreiajelor si cauzele lor.
P.S. pe volanta erau prezente fix aceleasi tipuri de urme ca pe placa de presiune. si aia s a ovalizat ?Last edited by alessandro; 13 June 2012, 16:46.
Comment
-
Trepidatia poata sa vina din duritatea materialului de frictiune.
Facem analogie cu discul si placuta de frana. placuta de frana daca e stramba apasa stramb pe toata suprafata discului nu doar pe alocuri. Din pozele alea e ca si cum ambreiajul a functionat ca un ABS si a avut contact partial. Ce nu inteleg eu este cum vibratiile alea s-au produs fix in aceeasi portiune a placii de presiune.sigpic
Comment
-
acele puncte sunt pe toata placa de presiune dispuse aleator.
se vad mai prost acum fiindca a stat in umezeala placa si a ruginit primul strat
cu ambreiajul vechi aveam probleme vara. iarna cand erau -10-15 grade mergea perfect, impecabil.
chiar si asa, daca mergeam mai mult cu greutate mare in masina si plecari dese de pe loc iar incepea sa trepideze.
din punctul meu de vedere este clar...temperatura era un factor foarte important
ca sa ai o reproducere foarte fidela a fenomenului...toarna putin antigel pe la furca sau pe sus pe la senzorul de turatie. sa vezi show. zici ca se rupe in 14
Comment
-
Stiu cum face cu antigel de cand am schimbat senzorul de temperatura lichid racire
Daca facea asa e nasol. Asa cum ti-am zis si intr-un mesaj anterior, discutia asta se purta altfel daca aveam si eu placa si discul in mana.
Eu intrebasem de Valeo, pentru ca initiatorul topilui are 1.4 si in conditii normale de exploatare un ambreiaj dinala duce +200k km.Last edited by yrman; 13 June 2012, 17:19.sigpic
Comment
-
asa facea doar ca fara antigel. in panta la munte cu 4 persoane si bagaje m am speriat. am crezut ca se rupe ceva. singura varianta cum puteam pleca in conditii de panta si greutate era 5000 rpm si dump
mie sincer mi se pare usor subdimensionat un ambreiaj de 180mm pentru masa Loganului. e adevarat ca nici nu are cine stie ce cuplu 1.4
Comment
-
Curios fenomenul de rezonanță al kitului Valeo la anumite turații descris și ilustrat de tine, Alessandro. În mai puțin de o lună o să-l schimb și eu pe al meu, o să văd dacă va fi LUK sau SACHS, nu m-am hotărât încă, tot ce sper însă e să se dovedească o îmbunătățire susbtanțială față de dotarea de fabrică.sigpic
Comment
-
mult spus rezonanta. sacadeaza discul in loc sa culiseze lin
daca vrei parerea mea...treci la volanta de 1.6 8v si ia kit ul Sachs
ai cumparat deja ambreiajul ?
in catalogul Sachs asa arata kit ul pentru 1.4 mpi. este Sachs original nu ValeoLast edited by alessandro; 14 June 2012, 01:23.
Comment
-
Originally posted by ibuzescu View PostCurios fenomenul de rezonanță al kitului Valeo la anumite turații descris și ilustrat de tine, Alessandro. În mai puțin de o lună o să-l schimb și eu pe al meu, o să văd dacă va fi LUK sau SACHS, nu m-am hotărât încă, tot ce sper însă e să se dovedească o îmbunătățire susbtanțială față de dotarea de fabrică.sigpic
Comment
-
Originally posted by yrman View PostTrepidatia poata sa vina din duritatea materialului de frictiune.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
la Sachs materialul de frictiune are un aspect fibros, mat, poros as spune, aspru la atingere. culoare negru-cenusiu
la Valeo ferodoul are un aspect compact, ca si cum ar fi fost ceruit pe deasupra, luciu gras si fin, sticlos la atingere. culoare cenusiu-kaki
ca duritate pare mai solid Valeo, mai greu.
P.S. inca un aspect. am vazut un ambreiaj de 16v PH1 demontat. pe placa si disc scria Valeo Made in France. pe al meu de fabrica scria doar Valeo.
asta cumparat nou este un Valeo pe care scrie Sachs si scrie Made in France si se simte mai calitativ ca cel de fabricaLast edited by alessandro; 14 June 2012, 10:52.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostMaterialul de frictiune, ca si compozitie, (in sensul ca daca e mai moale amortizeaza mai bine iar daca este mai dur produce socuri) nu cred ca are vre-un aport in preluarea socurilor transmisiei; discul are elementele lui de preluare a socurilor.Last edited by yrman; 14 June 2012, 12:09.sigpic
Comment
Comment