Kit Ambreiaj SACHS 1.4MPi, Laureate/2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu știu dacă mai avea rost să pun pozele cu kitul vechi, dar măcar ca idee, am zis să se știe cam cum arată kitul de ambreiaj din fabrică după 95000km rulat cca. 80% în București. Așa cum bănuiam și eu, ambreiajul mai mergea mulți km prin București, problema e că rulmentul deja era defect, abia se mai învârtea, de aici, presupun, și trepidațiile la pornirea de pe loc. Oricum, pentru drumurile pe care ar urma să le fac, nu mai prezenta încredere.
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • #17
      ai uitat sa mentionezi cum merge Sachs ul

      Comment


      • #18
        Cuplează ferm, răspunde prompt la plecare de pe loc, nici strop de vibraţie iar de zgomot de arcuri, nici nu poate fi vorba.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by ibuzescu View Post
          Nu știu dacă mai avea rost să pun pozele cu kitul vechi, dar măcar ca idee, am zis să se știe cam cum arată kitul de ambreiaj din fabrică după 95000km rulat cca. 80% în București. Așa cum bănuiam și eu, ambreiajul mai mergea mulți km prin București..........................
          Intr-adevar arata bine la 95000 km.
          Cat te-a costat manopera?

          PS: eu zic multam pt toate pozele si detaliile care le-ai impartasit cu noi.

          Comment


          • #20
            150 și ceva bere, evident, nu la un service ci ca la un particular.
            Cu plăcere, m-am gândit că poate fi util și altora.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Eu tineam minte ca sachs are 6 arcuri, 3 mai groase 3 mai subtiri. Cel putin ala de l-am montat eu pe masina unui prieten asa era. Originea era fara dubii.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Era pentru 1.6MPi în mod sigur.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Da de 1,6. Facem compartie cu pozele de dinainte care sunt tot pt 1.6 ...
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    A, cu cele puse de Octavian adică.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Octavian View Post

                      PS: eu zic multam pt toate pozele si detaliile care le-ai impartasit cu noi.
                      De acceasi parere sunt si eu, multumim pentru pozele cu discul. Am tras concluzia ca al meu la 65.000 km si uz preponderent in fara localitatii, foarte putin mers bara la bara, mai are mult pana la pensie. Singura problema ar fi sa ia nevasta permisul, e vai de fundul lui (discului) si de buzunarul meu. Km multi si fara probleme cu Sachs-ul !

                      Comment


                      • #26
                        Mulțumesc, Urs !
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          salut...am si eu o nedumerire.vreau sa schimb chitul de ambreiaj si am comandat sachs la service-ul unde schimb. nedumerirea mea e ca eu i.am dat banii inainte si acum imi e teama sa nu ma trezesc cu alt chit mai ieftin in cutie de sachs.cum imi pot da seama daca chitul este original?ex:la valeo vin facute in franta la o calitate mai buna si un pret mai mare dar vin facute si in turcia la un pret mai mic si o calitate mai proasta..mie imi e sa nu gasesc chit "valeo facut in turcia" in cutie de "valeo facut in franta",sper sa intelegeti aluzia.
                          mentionez ca scz a mea ca sunt incepator.
                          Last edited by Niki; 17 January 2013, 22:41. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Te uiti si tu bine la iel inainte sa til puna pe masina.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              pai si rulmentul are ceva pe el dupa care sa.mi dau seama ca e cel original?
                              nu stiu cum se procedeaza dar in mod normal ar trebuie sa gasesc cutia sigilata,nu?sa o desfaca in prezenta mea...garantie ai idee la ce se ofera,adica si la piesa si la manopera?si daca se ofera garantia la piesa ar trb oferita de service sau de cei care distribuie?multumesc anticipat.

                              Comment


                              • #30
                                Eu zic să îți salvezi toate pozele pe care le-am prezentat în mobil, tabletă etc. ori să le tipărești așa încât să se vadă bine și de asemenea, notează-ți toate codurile menționate de mine la început. Apoi, compară aceste informații cu ceea ce vezi la kitul achiziționat. În altă ordine de idei, ai făcut o alegere excelentă, felicitări.
                                A, cât despre garanție, bineînțeles că vânzătorul ți-o acordă pentru kitul de ambreiaj în sine cu condiția montării într-un service autorizat iar garanția pentru manoperă este responsabilitatea service-ului în care îl vei schimba.
                                Last edited by ibuzescu; 18 January 2013, 02:12.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google