Kit Ambreiaj SACHS 1.4MPi, Laureate/2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Acum cativa ani am vrut sa vand unui amic un Sachs pt 1.4. Era tot asa, cu "Made in Slovakia" iar in cutie fix ceea ce vad in poze, insa in loc de Sachs pe ferodou scria "Made by Valeo for Sachs"

    Am hotarat : de ce sa achizitionez un ambreiaj Valeo in cutie Sachs cu 100 lei maimult decat Valeo in cutie Valeo?

    Sachs este un fabricant de top,nu contest asta. Pe masina mea veche (1.6mpi) am pus pe la 120 000 km (nu mai tin minte exact) un Sachs care m-a tinut la cursele de indemanare. Are acum peste 230 000 km - nu prea mai stiu ca am tot schimbat tablourile de bord - si refuza sa cedeze, desi a mai aparut un sofer incepator in familie, care abuzeaza de acea masina (momentan invatam sa facem parcari )
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • #62
      Initial am vrut si eu Sachs pentru loganu meu la 80.000Km cand a cedat ala de fabrica.
      Vroiam pentru a schimba zdranganitul la ralanti specific Valeo. Vazand ca ala de 1.4 nu are arc in arc (probabil tot Valeo inside, nu ce e prezentat in poze in prima pagina) cum e la 1.6 am decis sa merg pe Luk la 330RON in defavoarea Sachs la 500RON. Astea erau preturile acum 4-5 ani.

      Comment


      • #63
        Cel mai bun ambreiaj de 1.4 este cel de 1.6
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #64
          Daca il buleste pe asta nevasta care invata sa mearga din ala ii pun.

          Comment


          • #65
            Ține minte ca trebuie volantă de 1.6
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #66
              Stiu. Eram gata sa o cumpar cand mi-a zis mecanicul ca ambreiajul e ok.

              Comment


              • #67
                Zilele trecute, ambreiajul ăsta a trecut cu brio un nou test pe off-road. În ciuda pneurilor de vară cam uzate, încărcăturii semnificative și ploii continue, am urcat ultimii kilometri de drum desfundat, cu pantă accentuată, bolovani și șleauri mari până la pensiunea Nicoară (Aluniș - Buzău), din prima. Recunosc că am fost pe punctul de a mă opri complet de vreo 2 ori dar efectiv simțeam cum zvâcnea când apuca pietre dedesubt, în viteza întâia fiind, refuzând să se oprească.
                Pentru comparație, prietenul care a urcat mai târziu cu un MCV (dCi 85CP), pneuri aproape noi și profil mai favorabil decât ContiEcoContact3, a fost nevoit să coboare și să se relanseze de trei ori pentru a putea urca.
                Last edited by ibuzescu; 27 August 2015, 20:04.
                sigpic

                Comment


                • #68
                  Un Diesel în treapta I urcă "singur" (dacă îl simţi şi ştii cum să-i gestionezi cuplul motor).

                  Comment


                  • #69
                    Într-adevăr, ar fi trebuit să urce din prima și fără să transpire ca mine dar na...
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Aici are legatura cu soferu si nimic cu ambreaju in sine.

                      Si eu cu Loganu asa amarat 1.4 cum e am dat clasa in drumetie la SangYong 2.0d 4x4 si un A4 4x4...santuri, pietre alea alea....ei au dat oamenii jos din masini ca sa treaca de obstacole (si A4-le nici n-a trecut de cateva) eu am rugat oamenii sa ramana in masina si bine am facut, noi am ajuns la destinatie elegant, ei inca mai exersau coboratu si urcatu in masina...

                      Comment


                      • #71
                        Deh ! :-D

                        Sent from my P6Life using Tapatalk
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Salutare, mi-am luat si eu un kit Sachs pentru 1.4, fizic arata la fel ca in pozele gasite pe acest forum. Problema sau nu este ca daca scutur discul in mana se aud zornaieli de arcuri care imi par oricum cam slabute la atingere se misca parca prea usor si fara prea mult efort.. cele mari se rotesc usor iar cele mici se vad cum se misca. Este normal? La voi faceau la fel inainte de montaj? Ma gândesc ca dupa montaj sa nu aud iar zornaieli ca la cel stock aflat acum pe masina.
                          Last edited by panter1; 7 December 2015, 21:07.

                          Comment


                          • #73
                            Chiar nu îmi amintesc să fi remarcat asta.

                            Sent from my P6Life using Tapatalk
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Ibuzescu m-am uitat la primele pagini ale acestei discutii si am vazut ca ai montat un ambreiaj similar in anul 2012.. cum se simte in 2015? deci dupa 3.5 ani? si cati km ai.. mers afara\oras... ??

                              Comment


                              • #75
                                45k km (50/50), merge Zeiss !

                                Sent from my P6Life using Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google