Aici e si vina autoritatilor ca nu controleaza suficient tot ce e pe piata, sa dispara toate piesele contrafacute. Nu ar trebui sa existe "piese nesigure", adica piese care sa poata pune in pericol siguranta masinii.
Diferentele Dintre O Piesa De Origine Si O Piesa Contrafacuta
Collapse
X
-
Originally posted by Shokatikus View PostMi s-a zis ca Motrio sunt mai dure si pot deveni zgomotoase, iar diferenta de vreo 40 de RON intre a pune Motrio si placute de origine... doua meniuri la McDo
Deci am mers pe varianta cu piesele de origine.
multi, pentru 100 de lei diferenta la 4 anvelope, pe care le tii 5-6 ani, pun anvelope slabe, cand exact cu 100 de lei ar putea pune premium, fiindca, pana la urma, de ele viata lor.
Comment
-
Am luat azi o pereche de bielete antiruliu. Sunt originale sau nu? Si înca ceva, nu am primit la el piulita, e normal? N-am facut poza la piesele mele, ca nu mai cobor pana jos, dar sunt intr-un ambalaj exact ca asta.Attached FilesLast edited by 77sky; 30 March 2016, 22:35.
Comment
-
Sunt niste bielete contrafacute de o calitate foarte proasta
Originally posted by alexsr View PostPlcute + discuri motrio ...frâne bune, numai la rece parca sunt tren, scârâie. Frâneaz ca in prima zi , nu sunt piese nesigure , am cam 30 k cu Combinaia asta
Sent using Tapatalk
titlul e clar diferentele dintre o piesa contrafacuta si o piesa originala
piesa contrafacuta este bieleta pusa de masriusstf
nu motrio care este un brad renault ieftin pt tarile din lumea a treia-europa de est
hai sa nu mai confundam piesele contrafacute cu piesele de o calitate slaba fabricate de branduri ca motrio ,brekner ,asam,itn,klaxcar,master sport,starline,ngh,
Originally posted by mihalacheGhe View PostDa, planetara, o fi simplu pentru tine, pentru mine nu este simplu sa scot 2100 lei din buzunar sa merg la un service in conditiile in care loganul meu valoreaza la ora actuala 1500 de euro, unde mai pui si ca sigur imi va recomanda, cei de la service, si schimbarea pompei adica inca vre-o mie de lei.
Iar legat de garantie, sa fim seriosi, toti iti baga placa cu ,, pompa produce pilitura ,, deci garantia pica.
Cand te duci la service si constata ca ti-au picat injectoarele iti spun din start ca ,,trebuie sa schimbi si pompa ca sa elimini cauza,, dar o schimbi tot cu una la fel care sigur va genera si ea pilitura.
Discutiile ca vezi doamne au fost un lot de pompe care au fost proaste si ca altele sunt bune este vrajeala curata, toate fac pilitura si ei se inbogatesc pe prostia utilizatorilor.
In concluzie, pentru mine formula nu este simpla pentru ca vreau sa rezolv problema cat mai ieftin, chiar daca nu este o reparatie profesionala.
Tu ai plati jumatate din valoarea unei masini sa-ti repari sistemul de injectie?
Legat de informarea gresita, este foarte probabil sa fiu informat gresit, tocmai pentru a ma informa am postat aici, sa ma lamuresc cu privire la piesele respective.
Iar cei de la care ar trebui oficial sa primim informatia corecta ne vinde gogosi. Asta este valabil in toate domeniile de la politica pana la mecanica.
Cu stima!
pt mine e simplu pt ca am pe stoc supape de retur ,si din fericire nu am avut nevoie sa schimb asa ceva , oare de ce?
primul meu logan nou a fost un diesel 1,5 euro 3 din 2006
la 400.000 km doar o supapa dadea semne de oboseala
legat de manopera iarasi e o problema
da e 2100 e scump ...si e un pret exagerat zic si eu
daca iti spun ca am pe cineva care monteaa cu 1200 ai sa spui ca sunt chinezesti
cat ce privesc celelalte concluzii nu le comentez pt ca nu vreau sa intru in polemica ...
poate ma acuzi si pe mine ca vand gogosi
si in final legat de informarea ai avut ghinion sa vorbesti cu cine nu trebuie
si te-a bagat si in ceata.Last edited by 77sky; 31 March 2016, 19:20.
Comment
-
Ee asta e... Le.am luat deja, cat ma tine, ma tine, asta e. Am mai schimbat un rând cu altfel de ambalaj cu holograma care isi schimba culoare, dupa 30k km sunt praf, si am dat 70de lei setul, cele originale din fabrica m.au tinut 90k km aprox, ca alea nu cred ca mai gsesc. Data viitoare nu voi mai merge pe origine, iau alte branduri.
Comment
-
De cateva saptamani am intrat in randul "loganistilor" prin cumpararea unei Laureate Plus 1.4MPI din 2007,la 30000Km.
In urma cu cateva zile am cumparat ceva piese pentru a le inlocui pe unele,conform cerintelor producatorului.Nu am gasit si nici nu am avut timp sa caut pentru a vedea din ce am cumparat,care sunt piese originale Dacia-Renault.Am observat ca pe acest forum sunt colegi cu ochiul format si cunostinte vaste intr-ale Loganului.
Va rog sa-mi spuneti daca ce am cumparat fac parte din echiparea originala a acestui tip de motorizare:
-Kit distributie(curea Gates-PowerGrip HTD,galet Koyo)
-Kit transmisie(curea Hutchinson,galeti Koyo)
-Pompa de apa Renault cu o inscriptionare care seamana a fi un "P"
-Filtru de aer Renault Group-Made in Slovenia
-Bujii Renault cu un electrod
-Filtru de ulei Purflux-Renault
-Ulei Dacia Oil Plus 5W30
-Lichid antigel Glaceol RX type D. Zice pe ambalaj ca este valabil trei ani de la data ambalarii;eu nu am gasit nicio data specificata.Singura inscriptionare este un cod de referinta:6001-997-196.
Comment
-
Originally posted by mihalacheGhe View PostDa, planetara, o fi simplu pentru tine, pentru mine nu este simplu sa scot 2100 lei din buzunar sa merg la un service in conditiile in care loganul meu valoreaza la ora actuala 1500 de euro, unde mai pui si ca sigur imi va recomanda, cei de la service, si schimbarea pompei adica inca vre-o mie de lei.
Iar legat de garantie, sa fim seriosi, toti iti baga placa cu ,, pompa produce pilitura ,, deci garantia pica.
Cand te duci la service si constata ca ti-au picat injectoarele iti spun din start ca ,,trebuie sa schimbi si pompa ca sa elimini cauza,, dar o schimbi tot cu una la fel care sigur va genera si ea pilitura.
Discutiile ca vezi doamne au fost un lot de pompe care au fost proaste si ca altele sunt bune este vrajeala curata, toate fac pilitura si ei se inbogatesc pe prostia utilizatorilor.
In concluzie, pentru mine formula nu este simpla pentru ca vreau sa rezolv problema cat mai ieftin, chiar daca nu este o reparatie profesionala.
Tu ai plati jumatate din valoarea unei masini sa-ti repari sistemul de injectie?
Legat de informarea gresita, este foarte probabil sa fiu informat gresit, tocmai pentru a ma informa am postat aici, sa ma lamuresc cu privire la piesele respective.
Iar cei de la care ar trebui oficial sa primim informatia corecta ne vinde gogosi. Asta este valabil in toate domeniile de la politica pana la mecanica.
Cu stima!
Mai gresit de atat nic ca poate gandi un om !
1. Nu-ti permiti reparatiile, ia-ti bicicleta, ca si aia merge pe roti si acolo sigur ai banuti pt reparatii. Inainte de a sari de c.r in sus, afla ca eu nu glumesc. Sau ia-ti o masina care nu se strica, o masina economica cu adevarat. Ti-ai luat dCI pt ca ai auzit tu ca consuma putin. Ei DA, ea consuma putina motorina, insa consuma multi bani din buzunar, cam aceiasi pe care ii consuma un benzinar, cu singura diferenta ca benzinarul nu te prea tine in service.
2. Daca iti doresti o reparatie corecta, mergi la un service autorizat, care monteaza piesele lor, asculti sfaturile si recomandarile lor, iei factura pt toate lucrarile (adica nu faci nimic la negru) si astfel beneficiezi, cf legii, de 24 luni de garantie, fara limita de km (legea nu specifica nivel de rulaj) . Poate pentru tine, 24 luni inseamna 200 000 km, lucru care, sa fim seriosi, este destul! Adica o reparatie de 2000 lei (chiar daca e o suma mare acum) iti este garantata pt un rulaj mare. Daca mi-o arunci pe aia ca nu faci km multi, atunci fii mai atent cand iti alegi masina si tipul de motorizare, vezi pct 1.
3. Vrei sa repari ieftin si neprofesional? Nici o problema, este alegerea ta, insa inca o data iti zic, alegerea este neinspirata! De ce? Ai ocazia sa dai peste piese de calitate slaba, sau din dorinta de a iesi "ieftin" sari anumiti pasi. Ei bine, in momentul acela o sa-ti plangi in pumni ca te-ai zgarcit si n-o sa raspunda nimeni pt asta. Cel mai probabil vei acuza pe vanzatorul pieselor, desi tu vrei sa faci din rahat bici si sa si pocneasca.
Inca o data : nu mi-o lua in nume de rau, insa cam asa sta situatia.
Vad zilnic oameni ca tine, care si-au luat diesel pt ca consuma putin la pompa, insa plang prin service ca dau bani in stg si in dr. si nu se pot bucura de bunul lor.
PS: Este gresita raportarea valorii reparatiei la valoarea masinii ! De ce ? Pai pana acum nu te-ai bucurat de ieftineala la motorinarie? Nu te-ai laudat printre prieteni ca mergi cu 4l/100km? A cam sosit momentul sa dai inapoi ce ai economisit.
Nu ne-ai spus cati km ai parcurs pana acum, ce alte probleme ai avut, cam de prin ce cisterne ai alimentat, de cate ori ai cerut "economie" pe statie, d-astea...Last edited by dsign; 11 April 2016, 10:19.
Comment
-
Am atasat si eu doua poze cu bieleta antiruliu si bucsa bara torsiune.
As vrea o parere daca sunt originale sau nu....
Cam toate piesele de origine din magazin au eticheta asemanatoare ca cele din imagine.
Multumesc anticipat!
Comment
-
Puteai pune si piesa si ambalajul in poza cum e mai jos.
Bine ca ai scos pozele de tot, asa nu e nevoie sa se mai priceapa nimeni.
Pentru cine cunoaste, o poza la ambalaj face mai mult decat o poza la piesa mai ales ca este un cauciuc piesa respectiva.
O cutie de iPhone nu ai, sa-ti spun daca telefonul dinauntru e original sau replica?Attached FilesLast edited by mr.K; 18 April 2016, 15:02.
Comment
-
Am atasat alte poze cum ai cerut, sper sa se vada bine acum.
Pozele nu le-am sters eu este un link catre un site care gazdueste poze si nu cred ca mergea atunci, acum vad ca se vad.
Piulita la bieleta este cumparata separat.Last edited by marianbz; 18 April 2016, 15:39.
Comment
-
toate piesele de origine pe care le-am cumparat aveau acel "sticker" cu Renault Group.
Chiar Vineri am cumparat un cablu de ambreiaj si avea aceasta eticheta....(49 RON la Dacia pe Pantelimon).
Astazi ma duc sa cumpar senzor temperatura (pana in 50 RON, tot de uzina - cum zic angajatii de acolo)) )
Ar trebuii sa ma uit la ceva? eu l-am cerut Vineri sa ma uit la el si era in folie cu eticheta renault group.....
Tre sa mai scrie ceva pe el?
Chiar m-ar ajuta un raspuns ))
Mentionez ca pe cablul de ambreiaj erau trecute in acelasi loc, aceleasi presupuse serii ca pe ala demontat de pe masina (cu care a venit din fabrica). Singura problema (de aceea am spus presupuse) era ca nu prea intelegeai cifrele si literele de pe cablul bumparat in comparatie cu cel de pe masina....
Mai exact, nu descifrai nicio cifra/litera, nici macar emblema Renaul. El era sigilat,cu eticheta Renault....ce sa cred? ca era contrafacut??)
Am schimbat senzorul de temp.....58 Ron de origine....
Atasez si o poza....eu zic ca-i original
Comment
Comment