Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    sa inteleg ca imi dai ca exemplu pretul cel mai mare .
    la mine acestea sunt preturile.
    valeo turcia 577- 230 ron
    si ambreiaj renault de origine -302055852r -320 ron
    cu factura bineinteles.
    daca mi-ai da de ales dintre valeo turcia si luk as alege luk fara sa ma gandesc dar nu la pretul de 320 ron.
    chiar am vrut sa folosesc un logan ppropriu pe post de cobai dar cand am aflat ca discul de ambreiaj era defapt de dacia 1310 ,m am lasat pagubas si am luat zilele trecute o volanta de 1,6 si am pus ambreiaj pe 200

    Comment


    • #47
      Nu inteleg, de ce nu ai alege Valeo de Turcia? (am dat exemplu capetii de bara Lemforder Turcia, sunt foarte buni).

      Ce drac mai stii sa pui pe masina? E inuman, Luk nu la pretu asta, Valeo nu de Turcia, aiailata de Sachs nu e ok ca tot Luk scrie pe placa...
      Eu chiar le iau de bune si incerc sa gasesc si eu ca restul colegilor o iecsplicatie, maine-poimaine poate trebuie si eu sa schimb kitu, ce sa aleg?

      Sa dau o caruta de bani pe kit in reprezentanta doar sa am garantia ca e Valeo France ?(care defapt NU e produs in Franta)

      Comment


      • #48
        da

        sa inteleg ca nu cumperi piese de pe net ca nu ai incredere . crede. ma ca stiu ce vorbesc pt ca am folosit masinile mele pe post de cobai . si am pus si valeo turcia si valeo franta si ambreiajul de origine . repet cu asta ma ocup cu comercializarea pieselor de logan. acelasi lucru am facut si cu placutele lde frana . am folosit cel putin 10 branduri de placute . am folosit o perioada de aproape 2 ani trw. iar acum am trecut la cele de origine pt ca la trw s.a umblat la compozitie

        Comment


        • #49
          Originally posted by madhorsefuzzy View Post
          Prima data am schimbat kit-ul de ambreiaj de fabrica la 80.000Km din cauza placii de presiune. Discul de ambreiaj era ok. Pedala era reglata sa tina sus.

          Acum dupa 35.000Km cu Luk se pare ca imi cedeaza dinou placa de presiune: incepe sa agate in 1-a si a 2-a cand se incalzeste. La rece e ok. De patinat nu patineaza nici la cald, deci banuesc placa.

          Cum naiba se decalesc la mine placile de presiune? Ce naiba le fac de se strica? Nu imi dau seama...
          Ti-ai raspuns singur.

          Comment


          • #50
            Salutare!!! Sunt si eu nou pe aici dar uite am o vasta experienta intr-ale amreiajelor de logan. Deci!!! Unu la mana... De luat in seama ar fi: 1. Valeo (in cutie de piese de origine Renault si nu in cea de valeo propriuzis de culoare verde, alea cica sunt turcesti si nu prea tin) asta pune si fabrica, adfica Valeo original. 2. Luk, din asta am pus o data pe masina mea si dupa cateca sute de kilometri a inceput sa vibreze furca atat de tare incat tragea de cablul de ambreiaj si imi vibra pedala in habitaclu de am crezut ca fac cu nervii. Acum cateva zile l-am dat jos si doua lamele din diafragma erau indoite (dica nu erau la acelasi nivel cu restul) e posibil sa fi fost lovit cu priza directa a cutiei cand mi l-au montat, dar putea fi si rulmentul sau chiar placa de discul insusi nu stiu si nici nu voi afla vreodata dat fiind faptul ca nu e prea simplu sa tot dai jos cutia doar sa vezi care dintre cele trei piese au fost defecte. 3. A treia varianta a r fi sachs, pe care ti-l recomand si eu. Apropo de dimensiuni grija mare!!! La tote cele trei marci diametrul exterior al suprafetei de frictiune este la fel adica 181.5 mm. Discurile insa doar la valeo sunt tot de 181.5. Restul marcilor, adica Sachs si Luk sunt de 180, de interiorul ferodoului sa nici nu vorbim ca e si ea mult mai ingusta. Deci daca vrei o suprafata de frictiune mare cica sa te si tina) atunci cumpara de unde crezi tu Valeo dar in cutie originala de Dacia/Renault. Ah si inca ceva: diafragma la Luk este mult mai mare ca si la Valeo. Deci daca vrei sa simti mai bine Ambreiajul atunci pune Valeo. Dar daca vrei ceva tare de tot atunci faci cum am procedat eu!!!!! Eu am dat jos volanta (dealtfel buna) si am luat din dezmembrari o volanta de 1.6 cu 100 ron in stare perfecta si am imperecheat-o cu un set original de Sachs cu rulment Snr (ca si ala de fabrica identic chiar si la aspect si constructie/design) . Am facut doar 2-3 km cu ea si oricum trebuie sa isi faca rodajul dar presupun ca va fi Super. Apropo ca zicea cineva in forum ca masina va merge mai greu. Gresit. Am masurat volanta de 1.4 si cea de 1.6, si au aceeasi greutate. Kitul de 1.6 insa este intr-adevar mai greu cu 900 de grame. Din cauza asta stai linistit ca nu se va tura mai greu, ba chiar in turatii de peste 1500 vei castiga putin cuplu si astfel poate va si scadea consumul insa probabil nesemnificativ... Daca mai aveti intrebari in materie de ambreiaje de benzinare va ajut cu drag. Apropo eu am dat pe Sachs-ul de 1.6 390 ron. cel de 1.4 era chiar mai scump, cu 15 roni ha ha ha! Bafta (y)

            Comment


            • #51
              Da, bun comentariul si multumim.

              Asta vroiam sa intreb vizavi de volanta de 1.6, daca zici ca nu e mai grea ca cea de 1.4 este super OK.

              Problema la Valeo de origine (in cutie de Reno) e pretul...foarte mare.

              Comment


              • #52
                Originally posted by D T M View Post
                Apropo ca zicea cineva in forum ca masina va merge mai greu. Gresit. Am masurat volanta de 1.4 si cea de 1.6, si au aceeasi greutate. Kitul de 1.6 insa este intr-adevar mai greu cu 900 de grame. Din cauza asta stai linistit ca nu se va tura mai greu, ba chiar in turatii de peste 1500 vei castiga putin cuplu si astfel poate va si scadea consumul insa probabil nesemnificativ... Bafta (y)
                Nu pot sa apreciez daca e gresit sau nu ce spun altii mai ales daca au spus-o din experienta insa pot sa spun ce zice fizica. Orice lucru pe care vrei sa-l urnesti din loc trebuie sa-i invingi momentul de inertie(mărime fizică tensorială care exprimă măsura prin care un corp se opune modificării stării sale de repaus relativ sau de mișcare de rotație uniformă la acțiunea unui moment al forței).
                Momentul de inertie are formula: I=mr2(masa corpului inmultita cu patratul distantei pana la axa de rotatie).
                D T M, teoretic vorbind, este gresit faptul ca iei in considerare doar masa corpului asa cum o faci mai sus - conteaza si cum este distribuita masa asta - aceeasi masa distribuita pe suprafete diferite are ca rezultat cresterea momentului de inertie pentru corpul care are masa distribuita pe o suprafata mai mare. Acum, cat influenteaza cei 20mm in plus pentru volanta de 1,6mpi montata pe 1,4 mpi, nu stiu, doar cei care au ceva experienta in timp cu schimbarea asta ne-ar putea spune concret.

                Comment


                • #53
                  La SuperNova parca e de 200 mm nu?

                  Comment


                  • #54
                    La SupeRNova e de 215.

                    Comment


                    • #55
                      No frate m-ai spart cu fizica!!! Nu pot sa contrazic legile fizicii evident, insa daca voi pune in miscare masinuta va voi relata cum se comporta cu ambreiajul de 1.6. dar pana atunci mai este, vreau sa schimb mai multe la ea, vezi: suspensie, frane pe fata cu disc ventilat de pe 1.5dci, si alte cateva piese.

                      Originally posted by planetara View Post
                      sa inteleg ca nu cumperi piese de pe net ca nu ai incredere . crede. ma ca stiu ce vorbesc pt ca am folosit masinile mele pe post de cobai . si am pus si valeo turcia si valeo franta si ambreiajul de origine . repet cu asta ma ocup cu comercializarea pieselor de logan. acelasi lucru am facut si cu placutele lde frana . am folosit cel putin 10 branduri de placute . am folosit o perioada de aproape 2 ani trw. iar acum am trecut la cele de origine pt ca la trw s.a umblat la compozitie
                      Apropo despre placute pt. logan, de prin 2005 am pus si eu mai toate marcile existente asta si din cauza ca am mania franelor (nu stiu de ce) si pana la urma tot la Ferodo Premier am ramas. Am un Logan pe care am pus disc nou Brembo (nu stiu sa fie din ala oroginal ca a fost vre-o 120 de ron daca bine tin minte insa cu placuta Ferodo Premier pur si simplu se iubesc. Dupa o utilizare de vre-o 100 de km uneori la franare usoara la anumite nivele de temperatura fluiera chiar si asta pe langa faptul ca imi place (sa fluiere) prinde foarte bine!!! Chiar si cand sunt suprasolicitate. Daca vreti frane Racing eu am mai montat si modelul semisport (de strada) DS Performance de la Ferodo. Peste acest model mai fenomenal este doar DS 2500 si DS 3000, care cer si discuri intarite astea fiind utile doar pt. competitionisti. No am si dat pe ele vre-o 300 si ceva de roni dar pe masura ce le incingi incepi sa ai orgasme la franare. Pe bune !!! Prind de daca nu ai ceva anvelope mai late cu suprafata mai mare de aderenta blocheaza rotile instantaneu. Partea proasta este ca se pot utiliza in regim de condus sportiv doar vara !!! Daca sunt reci aproape ca nu prind. Daca pleci cu ele La racoare, trebuie sa pleci usor si cu piciorul stang usor pe pedala de frana sa le incalzesti nitel ca daca nu la primul stop tre sa te opresti cu frana de mana. Concluzia!!! Go for Ferodo!!! Am mai pus si Mintex care sunt ok, sau ATE, sunt satisfacatoare.

                      Originally posted by Octavian View Post
                      Nu inteleg, de ce nu ai alege Valeo de Turcia? (am dat exemplu capetii de bara Lemforder Turcia, sunt foarte buni).

                      Ce drac mai stii sa pui pe masina? E inuman, Luk nu la pretu asta, Valeo nu de Turcia, aiailata de Sachs nu e ok ca tot Luk scrie pe placa...
                      Eu chiar le iau de bune si incerc sa gasesc si eu ca restul colegilor o iecsplicatie, maine-poimaine poate trebuie si eu sa schimb kitu, ce sa aleg?

                      Sa dau o caruta de bani pe kit in reprezentanta doar sa am garantia ca e Valeo France ?(care defapt NU e produs in Franta)
                      Fratilor, piesa originala de Reno si reprezentanta nu sunt legate unul de altul. Adica... Nu trebuie sa cumperi piesa originala de la reprezentanta. Acolo pretul e mult umflat, insa daca ai un prieten poate care are un magazinash si aduce piese de la furnizori sau en-gros-isti atunci ti-l poate aduce poate ceva mai ieftin. Eu asa procedez. Iar in ceea ce priveste Sachs-ul, inainte sa-l cumperi desfaci cutia si te uiti atent. Eu kitul pe care l-am montat de cateva zile nu numai ca scria pe el sachs dar pana si mirosul materialului era placut. Ce chestie!!! Pana una alta hai ca am gasit fituica pe care mi-am notat niste preturi care daca va convin pana la urma poate ma fac distribuitor ha ha ha . Deci preturi pt. 1.4: >Valeo (Turcia) 292 ron, >O.E. (Original Equipmement, adica Valeo in cutie de Renault) 410 ron , >Sachs 393 ron. Preturi pt. 1.6: >Valeo (Turcia) 310 ron, >O.E. 515 ron, >Sachs 390 ron. Deci dupa cum vedeti preturile intre 1.4 si 1.6 abia difera. Sper ca v-am fost de folos. Aceste preturi sunt la Cluj-Napoca.

                      Originally posted by MyKe View Post
                      Ti-ai raspuns singur.
                      Fratele meu unul din cauze ar putea fi ca iti este reglata pedala prea sus si asta poate duce la o uzura prematura in timp. Pe langa asta nu stiu ce stil de condus ai, si nici cat de mult tii piciorul pe ambreiaj. Ce iti pot spune este ca in 2005 am bagat la taxi un Logan Ambiance nou nout pe care l-am killarit in trafic doar eu, nimeni alktcineva si in regim de taxi m-a tinut 180 de mii de km. Am avut bagat (cu sofer angajat, lucra doar unul singur pe masina) Logan Preferance din 2007 tot nou nout si la 90 de mii a terminat kit-ul de fabrica. Deci??? Trage si tu concluzia...

                      Originally posted by Octavian View Post
                      Da, bun comentariul si multumim.

                      Asta vroiam sa intreb vizavi de volanta de 1.6, daca zici ca nu e mai grea ca cea de 1.4 este super OK.

                      Problema la Valeo de origine (in cutie de Reno) e pretul...foarte mare.
                      Pai daca iei in mana o volanta indiferent pt. care motorizare si te uiti la el, si ai vrea sa il usuresi, nici ca ai avea de unde sa strunjesti din el e atat de subtirel. Numa de nu-l gauresti ici colo. Fabrica a pus ceva destul de performant, daca te uiti kate tone are volanta de dacia 1310 cu motor de 1.4. Dat fiind faptul ca placa de 1.6 e mai mare intra mai mult material astfel devine mai grea nitel. Dar daca ii pui o evacuare sport (cea mai ieftina optiune de a creste puterea motorului) atunci compensezi acel deficit de greutate pe volanta. Cine o mai fi inventat si tobele astea finale cu atate a serpentine in el care nu lasa gazele sa iasa in bucuria lor??? Nu-i asa??? ... |

                      Originally posted by o8MeLC View Post
                      loganul 1.4 are ambreiaj de 180, am auzit ca cica unele(destul de putine) au de 200, adica volanta de 1.6 8v. Eu unul am marit putin puterea si am zis sa incerc exedy care cica e mai sport si ma gandeam ca voi scapa si de sunetul tehnologic de la relanti. Ambreiajul se descurca foarte bine doar ca zgomotul de la relanti exista in continuare si esti mai intens. Pedala de ambreiaj merge cum nu am simtit la nicio masina (foarte foarte usor). O alta problema e ca se cam regleaza aiurea, adica cea mai ridicata pozitie a pedalei este aproape cat este de fabrica. Stiu ca un coleg a reusit sa ajunga cu exedy la 90 000 km si inca nu plange. Nu zic ca e cel mai tare dar avand in vedere pretul de achizitie este de luat in seama.
                      Salut in ceea ce priveste acel sunet tehnologic al ambreiajului la ralanti, cu pedala la liber, este din cauza jocului tehnologic al prizei directe din cutie, Nu ma intreba de ca au facut-o inginerii asa insa cu siguranta au avut un motiv bine intemeiat. Si sa nu vrezi ca numai la Logan se aude. Inainte sa am primul Logan al meu, am avut Opel Astra G 1.6 16v din 2003 si in ciuda faptului ca acela avea ambreiaj hidraulic, sunetul se auzea la fel. Tata avea mai demult un Mercedes W124 200 D si la acela suna la fel doar cu alta rezonanta. Zilele astea ma dau cu u Peugeot 306 1.6 benzinar din Atentie 1996 !!!!! ...si sa vezi chestie... Are un Ambreiaj de invidiat. Nu suna nimic, are cursa scurta, si debraiaza in aprox. 5 mm cand lasi liber pedala. francezii astia frate... Sa nu uitam ca pe vremuri baietii mari se dadeau cu ele la raliuri si campionate... Are ABS, servodirectie si o gramada de relee la compartimentul motor... Respect!!!

                      Originally posted by planetara View Post
                      nici eu nu am primit nici un raspuns legat de calitate.
                      revin cu intrebarea . este mai bun kitul de ambreiaj luk decat cel de origine valeo .
                      pt ca au cam aceiasi pret.
                      Raspuns: depinde cine il foloseste ))) Acum la modul serios Originalul e mai scump. De ce oare??? Eu acum un an si ceva am pus Luk si era vre-o 400 de roni. Si am avut probleme cu ea. Este mai ingust discul si la diametrul exterior si si la diametrul interior al ferodoului. Daca il compari cu cel al lui 1.6 care e de 200 dupa parerea ta care va tine mai mult??? Eu zic ca cel mai lat sa zic asa. Adica Valeo. Ia luati voi ruleta si puneti-va pe masurat piesele. Veti vedea ca diametrul exterior al placii de presiune pe suprafata de frictiune este de 181.5. Si discul cu acelasi diametru il are doar Valeo. Sachs-ul nu l-am masurat (pt 1.4) nu am avut ocazia, dar va recomand sa masurati tot, pana si grosimea discului. Mie nu imi place nici rulmentul cum arata in kit-ul de Luk. Mi se pare ca e Ina, dar constructiv nu place cum arata. Recomand Valeo Original sau Sachs. Dai un ban dar stai in fata. Si manopera sa tot dai cuitia jos unde o mai pui??? Plus ca tre sa desfaci vre-o 20 de suruburi sa dai cutia la o parte. Think Clever!!! Be Smart!!!
                      Last edited by D T M; 22 July 2013, 04:34. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #56
                        Cum era vorba aia, ceva de genu: "suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine si proaste"

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by D T M View Post
                          Fratele meu unul din cauze ar putea fi ca iti este reglata pedala prea sus si asta poate duce la o uzura prematura in timp. Pe langa asta nu stiu ce stil de condus ai, si nici cat de mult tii piciorul pe ambreiaj. Ce iti pot spune este ca in 2005 am bagat la taxi un Logan Ambiance nou nout pe care l-am killarit in trafic doar eu, nimeni alktcineva si in regim de taxi m-a tinut 180 de mii de km. Am avut bagat (cu sofer angajat, lucra doar unul singur pe masina) Logan Preferance din 2007 tot nou nout si la 90 de mii a terminat kit-ul de fabrica. Deci??? Trage si tu concluzia...
                          Nu cred ca mie imi era adresat postul asta, nu-mi dau seama de ce m-ai citat pe mine. Te pupa fratele tau.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by planetara View Post
                            sa inteleg ca imi dai ca exemplu pretul cel mai mare .
                            la mine acestea sunt preturile.
                            valeo turcia 577- 230 ron
                            si ambreiaj renault de origine -302055852r -320 ron
                            cu factura bineinteles.
                            daca mi-ai da de ales dintre valeo turcia si luk as alege luk fara sa ma gandesc dar nu la pretul de 320 ron.
                            chiar am vrut sa folosesc un logan ppropriu pe post de cobai dar cand am aflat ca discul de ambreiaj era defapt de dacia 1310 ,m am lasat pagubas si am luat zilele trecute o volanta de 1,6 si am pus ambreiaj pe 200
                            no frate DTM CRED ca nu ai citit toate postarile.
                            unde vezi tu ca e ambreiajul de 1,4 de origine e mai scump ca cel luk nu stiu
                            uitate la preturile de mai sus.
                            cu garantie si factura .
                            eu am vrut sa aud vreo reclamatie la cel de origine.
                            ambreiajele pus de fabrica l-am schimbat 130k si 150k in regim de taxi.
                            iar cel de 1,6 peste 200k
                            de aceea am trecut si un 1,4 la volanta de 200.

                            Comment


                            • #59
                              buna ziua, stie cineva de kitul de ambreaj MAPA pentru Logan 1.4? Cica pretul este de 270 lei. Nu stiu daca sa-l iau sau nu.

                              Comment


                              • #60
                                un ambreiaj bun pt 1,4 care ar fii????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google