Arcurile Stock

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasa Amzo masina cum este. Nu ai de ce sa o lasi mai jos.

    Las ca-ti pun eu o poza cu distanta dintre roata si aripa a unei masini sport, ca sa nu mai plangi dupa arcuri taiate
    Last edited by Cezar; 13 September 2013, 13:35. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      pai bine Cezar, tu pui poza cu distanta, dar de telescoape nu zici nimic ? ca nu or lucra ca cele de logan )

      Comment


      • #18
        Si pozele promise.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Pai nu zicea Amza ca vrea ceva mai putin "sport"?

          Comment


          • #20
            depinde de masina sport. una de circuit nu va avea aceasi suspensie ca una de macadam.

            Comment


            • #21
              Sigur ca tot ansamblul merge altfel la o masina sport, insa majoritatea luam ca benchmark distanta de la pamant la prag, sau distanta de la aripa la pamant, sau distanta intre roata si aripa.

              Amza: masina sport, adica un Porsche Cayman S. Astea sunt masini sport. Ce zici tu, sunt masini de competitie si nu cred ca-i cazul sa le aducem in discutie, ca vom ajunge la concluzia ca fara suspensii e mai bine.
              Last edited by Cezar; 13 September 2013, 13:54. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                nu am spus sport, am spus "mai tare ca barca". o masina "domestica" este si swift-ul de la munca, a carui suspensie absolut standard, pe un motor de 90 de cai, este mult mai dura ca a loganului. este aproape la fel de dura ca un logan cu vogtland/eibach, etc. cu toate astea, masina este inalta.

                Comment


                • #23
                  Si asa stau amortizoarele cu arcurile: http://files1.porsche.com/filestore....0-d3ae599fa456

                  Deci, trebuie sa lucrezi la amortizoare stimabile, nu doar la arcuri. Sau pune unele de pick-up daca se potrivesc.
                  Last edited by Cezar; 13 September 2013, 13:58. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    nu se potrivesc alea de spate. in plus, alea de dizal sunt ceva mai tari (codul de amortizor difera). o vorba din "folclor" spune ca "monroe black pe gaz" de pe forum ar fi de fapt amortizoarele de dizal, facute ceva mai tari sa compenseze "barca".

                    Comment


                    • #25
                      Parfum. Eu as lua numai amortizoare "neprelucrate". N-avem meseriasi care stiu cum sa lucreze. Cel putin, nu inca.
                      Ia unele mai tari si ti se va rezolva din problema.

                      Totusi, sa stii ca problema e in mintea ta. Acel amortizor nu-ti va da cu mult mai mult o performanta imbunatatita!

                      Comment


                      • #26
                        alaturi de amortizorul mai tare vroiam sa las si arcurile de dizal "tunse" o jumatate sau chiar o spira.

                        Comment


                        • #27
                          Nu le tunde, ca sa-ti blestemi decizia de fiecare data cand vei merge.

                          Comment


                          • #28
                            astept mai multe pareri. si oricum, pot oricand sa revin la arcurile stock. voi tunde unele de dci.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vitriol View Post
                              ...............Masina mea e din 2007, a lui e din 2004.
                              Cand am pus arcurile mele si ale lui Dsign unele langa altele, ne-am dat seama ca au aceeasi inaltime, dar ale lui Dsign au o spira mai putin.

                              Rezultatul.
                              Cu arcurile mele aveam distanta pana la aripa:
                              - fata: 68 cm
                              - spate: 69 cm

                              Iar acum, cu arcurile lui Dsign, am:
                              - fata: 64.5 cm
                              - spate: 68 cm

                              ............................
                              Confirm treaba asta, la frate-meu (Pref 2005) botu era cu vreo ~25-30 mm mai jos decat a mea (ABS+ 2007) , spate nu era diferenta (parea mai ridicata de cur, inseala ochiu) si la drum parca nu e umfla asa tare la viteza mare ca a mea si parca luam 170/h mai des decat cu a mea...poate doar senzatie.

                              Comment


                              • #30
                                Acum retin si eu ca masina sefului meu (pref 2004) era mai joasa decat a mea, dar am pus pe baza vechimii atunci.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google