If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Se poate, dar se merita ? Costurile sint cit ai cumpara un Logan SH facut de fabrica cu motorizarea care o vrei.
Si de penalizari nu poate fi vorba, penalizari pentru masinile noi da, dar cele in circulatie e absolut neconstitutional. Mai sint Trabanturi pe strada ? Sint, proprietarii nu au nici o penalizare, merg cu ele ii doare fix in c** !
Da domnilor, se iau piese de pe un ( sau mai multe ) Logane accidentate si se muta pe cel la care se lucreaza, se ia tot ce e nevoie, calculatoare, motor, cablaje tot-complet-absolut.
Treaba de 2 zile, am un prieten care toata ziua asta face, muta din dezmembrari pe alte Logane ce vrea propritarul la alegere, bani sa fie ca de munca este.
@alexanfp te-as intreba in primul rand daca ai mers cu motorul de 1.2 D4F pana acum ? ca s-ar putea sa fi extrem de dezamagit de performantele acestuia.
Ce na-s da sa am eu motorul tau...
Last edited by prometheus; 23 September 2015, 11:40.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Am mers cu 1.2 care mi-l spui si intr-adevar, chiar sunt dezamagit de performante. Oricum intrebarea era pusa in mod curiozitate, deci se poate
Acum am aflat si eu ca in SUA majoritatea masinilor sunt benzina, nu numai ca motorina e mai scumpa dar si regulile omologare la diesel sunt foarte dure. Tocmai citeam stirea aia cu VW si softul care modifica emisiile cand masina trece niste teste de poluare.
Last edited by crististreulea; 28 September 2015, 21:45.
-la x52 D4F732 euro5 servodirecția e cu pompă mecanică iar la k9k e gepda.
-ai nevoie și de cutia viteze de pe D4F(JH3), JR5 e inutilizabilă;
-ai nevoie de alt rezervor/pompă carburant;
-am precizat că suspesia pe față e diferită(arcurile/amortizoarele calculate pentru altă motorizare/greutate etc?
-nu poți schimba doar cablajul motor și calculatorul de injecție trebuie schimbate toate calculatoarele - prietenii știu de ce;
-omolgarea la RAR o iei sau mergi cu frică pe orice stradă?
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Doar la itp sa se seseizeze ca ai alt motor , ca daca te opreste politia pe strada el nu iti va ridica niciodata capota sa vada motorul , iar daca ai noroc si te descopera o ei "GRASA" .
Am un logan 2 dci. De curios intreb daca pe modelul meu se poate monta motorul 1.2 benzina (care le au tot loganurile 2).
Daca nu, alt motor se poate monta?
Asta dupa ce am vazut ca dieselurile or sa fie foarte "pedepsite" pe viitor.
Omule, stai calm, ce-ti veni?
Auzi la el, sa schimbi un K9K E5 cu un motor pe benzina? Motivul e unul, dezarmant; imi vine sa-mi dau palme.
...
Prima victima de pe forum in cazul dieselgate.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Mi se pare o intrebare de prost si in necunostinta de "carte" .... poi cat platesti manopera , piese , omologare .... vinzi masina si ei una conform cerintelor tale ....e o munca de sisif, in care nu vei sti rezultatul final pentru ca vei avea de schimbat nu doar motorul ci si restul componentelor , aici inlcuzand si cutia de viteze!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment