@sebi_rr: megane-ul ti-l cunosc, loganul nu;
unii s-au simtit jignti ca din primul tau post ai venit cu "nu e masina"; nici eu nu sunt super mega incantat de logan, dar ca masina noua, la banii ei, e ok. Nu zic exceptionala, dar nici mediocra; ai dreptate, e un mijloc de locomotie; personal, ma simt mai bine in logan decat in clio sau golf (in care nu am loc, nu de alta). Nu uita ca vi de pe o masina cu motor 1.8_16v 140CP si o compari cu una de 75cp...Ce ai vrea sa constati? Sa fie loganul mai sprinten decat megane-ul? Hai sa fim seriosi .
aerodinamica loganului: are cx-ul 0.36, in conditiile in care noul clio are 0.35. Daca intelegi ce vreau sa spun...Daca nu, iti "traduc" nu are aerodinamica de dulap, doar lasa impresia datorita masivitatii pe inaltime. Coboara-l din suspensii si-o sa vezi ca am dreptate; tot dupa schimbarea suspensiilor o sa-ti schimbi parerea si despre stabilitate, pe care tu la megane o simti din plin, dar parca si ala e "trantit", nu mai e stock, nu?
repet: nu-s fan logan, mi-am luat logan pt ca asta imi permit fara sa ma afecteze prea tare la buzunar, dar nu inseamna ca e o masina proasta daca e ieftina. In fine, sa nu facem din topicul asta logan vs megane1 (sa nu facem iarasi comparatii intre clasa mica low-cost si clasa medie premium, sa ne uitam care-i diferenta intre struguri si dovleci). Daca vrei detalii despre tuning suspensii, motor, exterior,interior, iti stam cu placere la dispozitie. La fel si pt probleme tehnice, desi sper sa nu se ajunga in situatia respectiva, nu doresc nimanui sa puna intrebari legate de probleme la masina.
ps: in loc de quote, vezi ca se poate raspunde si cu "@user" ca sa nu mai copiezi tot postul o sa te obisnuiesti, desi nu e gresit cum ai facut, ti-am dat o alternativa ca sa nu incarcam forumul si sa fie mai usor de citit de catre toata lumea.
unii s-au simtit jignti ca din primul tau post ai venit cu "nu e masina"; nici eu nu sunt super mega incantat de logan, dar ca masina noua, la banii ei, e ok. Nu zic exceptionala, dar nici mediocra; ai dreptate, e un mijloc de locomotie; personal, ma simt mai bine in logan decat in clio sau golf (in care nu am loc, nu de alta). Nu uita ca vi de pe o masina cu motor 1.8_16v 140CP si o compari cu una de 75cp...Ce ai vrea sa constati? Sa fie loganul mai sprinten decat megane-ul? Hai sa fim seriosi .
aerodinamica loganului: are cx-ul 0.36, in conditiile in care noul clio are 0.35. Daca intelegi ce vreau sa spun...Daca nu, iti "traduc" nu are aerodinamica de dulap, doar lasa impresia datorita masivitatii pe inaltime. Coboara-l din suspensii si-o sa vezi ca am dreptate; tot dupa schimbarea suspensiilor o sa-ti schimbi parerea si despre stabilitate, pe care tu la megane o simti din plin, dar parca si ala e "trantit", nu mai e stock, nu?
repet: nu-s fan logan, mi-am luat logan pt ca asta imi permit fara sa ma afecteze prea tare la buzunar, dar nu inseamna ca e o masina proasta daca e ieftina. In fine, sa nu facem din topicul asta logan vs megane1 (sa nu facem iarasi comparatii intre clasa mica low-cost si clasa medie premium, sa ne uitam care-i diferenta intre struguri si dovleci). Daca vrei detalii despre tuning suspensii, motor, exterior,interior, iti stam cu placere la dispozitie. La fel si pt probleme tehnice, desi sper sa nu se ajunga in situatia respectiva, nu doresc nimanui sa puna intrebari legate de probleme la masina.
ps: in loc de quote, vezi ca se poate raspunde si cu "@user" ca sa nu mai copiezi tot postul o sa te obisnuiesti, desi nu e gresit cum ai facut, ti-am dat o alternativa ca sa nu incarcam forumul si sa fie mai usor de citit de catre toata lumea.
Comment