Eu sunt nou noutz pe acest forum,am ramas posesorul unui golan fortzat de inprejurari....Ma intereseaza cum il pot lasa jos(niste artifici)sau doar cu suspensie sport?ma intereseaza ori ce accesoriu sport de calitate pe el,nu vreau sa subestimez pe nimeni dar loganu nu e masina si nici nu poate deveni,deci nu merita sa bagi bani prea multzi in el,eu am mai bagat pina acum intr-un reno si nu vreau sa imi repet gresala"prieteni stiu dece"
Suspensie Sport
Collapse
X
-
In primul rand invata sa scrii..Ma refer la "artifici" si prieteni" care la plural se scriu cu 2-i.Si daca logan nu-i masina,nu mai baga bani in ea..Ca sa vi dupaia si sa ne zici..Ce prost ai fost ca ai bagat bani in asa ceva si ca-i cea mai proasta masina facuta vreodataCumpar volan de Duster
Comment
-
Mai fratzilor...Ma speriatzi,unu face cursuri de ortografie cu mine,altul ma cearta ca critic loganu....Imi pare rau ca nu am multe clase si ca nu iubesc masina autohtona dar asta e ,nu am voie la o opinie ?
Originally posted by Cezar View PostAi bagat bani multi in el facand un kitch tuning.
Poti taia din arcuri, sau poti opta pt o suspensie sport ( arcuri) - 550 ron.Last edited by Seba; 26 September 2008, 01:37.sigpicnu o mai vind...am donato
Comment
-
sebi te sperii de ce te critica baietii pai normal ca te critica daca tu intri pe un forum de logan si incepi si spui de logan ca nu e masina
acum sa devin on topic, decat sa tai din arcuri mai bine pui niste arcuri si amortizoare sport si ai terminat cu garda la sollaureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
pai ...Intru ca am si eu si nu stiu ce dracu sa fac cu el sa ma multzumeasca cit de cit dar asta nu inseamna ca sunt incintat de el,dar nici nu inseamna ca atac pe cineva,nu cred ca daca cineva de aici de pe forum ar avea posibilitetea sa urce "mai sus" nu ar face-o,ar ramine atasat de logan
si acum on topic:am niste arcuri de megan,ce mi-au ramas de la mine,oare pot face ceva cu ele?Last edited by Seba; 26 September 2008, 01:38.sigpicnu o mai vind...am donato
Comment
-
Gata cu offtopicul .
Ca sa lasi masina jos,arcurile care coboara cel mai mult sunt H&R ,si costa in jur de 170euro,sau daca preferi poti sa tai din astea stock.Deci nu trebe neaparat amortizoare,pentru drumurile noastre e cam criminial cu amortizoare sport.Combini arcurile cu niste jante pe 15 sau 16 cu talon mic, ex 205/50/15 sau 205/45/16 si o mai cobori un pic si de acolo
Daca vrei sa fii ajutat,sa nu te astepti ca daca arunci o replica de genul "Loganul nu e masina" etc nu o sa provoci lumea.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@sebi_rr: in primul rand, bine-ai venit pe forum, in al doilea rand, iti sgerez daca vrei sa ai o viata linistita aiaci sa citesti regulamentul forumului, din care trebuie sa intelegi ca nu ai voie sa jignesti, nu trebuie sa raspunzi ultimului post cu "quote" ci cu "post reply" si ca nu se admit postari consecutive la intervale mai mici de 10 minute. In cazul asta, ai butonul "edit" care-ti permite timp de 10 minute de la postare sa-ti modifici propriul post.
numarul 3: mergi la logtuning pe calea lugojului si gasesti suspensii sport pt logan la preturi acceptabile; valabil si pt rudy...
numarul 4: as dori niste argumente clare ca loganul nu-i masina, nu chestii subiective sau auzite de la prieteni. Ca fapt divers, am vazut la colegi de-ai tai taximetristi loganuri cu sute de mii de km fara probbleme serioase (exceptand greierasii) si as fi curios daca meganul tau in care-ai si bagat o groaza de bani, dupa acum spui, e cel putin la fel de fiabil ca un logan. Avand in vedere ca piesele de pe logan sunt in mare majoritate cele de pe megane1 si clio2, ma indoiesc sa fie mare diferenta.
in ideea ca "nu-i masian" as putea sa-ti spun ce sa faci cu arcurile de la megane? serios acum, nu prea ai ce sa faci cu ele pe logan. Eu te-as sfatui sa nu le tai, ci sa pui altele sport. Prima varianta strica tinuta de drum a masinii, a doua o imbunatateste substantial. Si nu costa o avere... Tuning exterior se face relativ usor, gasesti kituri la mai multe firme de tuning, preturile incep sa scada...Interiorul ti-l poti face cum vrei cu investitii minime. A, faptul ca plasticul de pe bord e tare n-ai cum sa-l schimbi, dar te intreb daca stai cu curu pe el toata ziua, ca sa stiu daca te deranjeaza din motivul asta sau doar simplul fapt ca e tare...Si ultima intrebare: la 9500 de euro, ce masina mai buna iti iei decat loganul? Noua...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Post@sebi_rr: in primul rand, bine-ai venit pe forum, in al doilea rand, iti sgerez daca vrei sa ai o viata linistita aiaci sa citesti regulamentul forumului, din care trebuie sa intelegi ca nu ai voie sa jignesti, nu trebuie sa raspunzi ultimului post cu "quote" ci cu "post reply" si ca nu se admit postari consecutive la intervale mai mici de 10 minute. In cazul asta, ai butonul "edit" care-ti permite timp de 10 minute de la postare sa-ti modifici propriul post.
numarul 3: mergi la logtuning pe calea lugojului si gasesti suspensii sport pt logan la preturi acceptabile; valabil si pt rudy...
numarul 4: as dori niste argumente clare ca loganul nu-i masina, nu chestii subiective sau auzite de la prieteni. Ca fapt divers, am vazut la colegi de-ai tai taximetristi loganuri cu sute de mii de km fara probbleme serioase (exceptand greierasii) si as fi curios daca meganul tau in care-ai si bagat o groaza de bani, dupa acum spui, e cel putin la fel de fiabil ca un logan. Avand in vedere ca piesele de pe logan sunt in mare majoritate cele de pe megane1 si clio2, ma indoiesc sa fie mare diferenta.
in ideea ca "nu-i masian" as putea sa-ti spun ce sa faci cu arcurile de la megane? serios acum, nu prea ai ce sa faci cu ele pe logan. Eu te-as sfatui sa nu le tai, ci sa pui altele sport. Prima varianta strica tinuta de drum a masinii, a doua o imbunatateste substantial. Si nu costa o avere... Tuning exterior se face relativ usor, gasesti kituri la mai multe firme de tuning, preturile incep sa scada...Interiorul ti-l poti face cum vrei cu investitii minime. A, faptul ca plasticul de pe bord e tare n-ai cum sa-l schimbi, dar te intreb daca stai cu curu pe el toata ziua, ca sa stiu daca te deranjeaza din motivul asta sau doar simplul fapt ca e tare...Si ultima intrebare: la 9500 de euro, ce masina mai buna iti iei decat loganul? Noua...
nu vreau sa compar meganul meu cu loganul,TOT AL MEU,nu vb din auzite,am idee ce inseamna sa tunezi o masina(daca esti timisorean opreste-ma pe strada sa te comvingi)nu sunt nici un tip de bani gata,nici un "figurant"am muncit pt ce am,nu am primit nimic si nu vorbesc doar sa ma aflu in treaba.
argumente despre logan....Specific parerea mea strict personala,nu va simtzitzi jignitz.Loganul nu e masina,e doar un mijloc de deplasare pt ca:
1-comfort....Lipsa
2-performantze.....Pauza(cu exceptzia 16 16v )
3-stabilitate.....Catre nulitate
4-aspect....Stitzi si voi
5-aerodinamica....De dulap
6-fiabilitate,sincer al meu are 75000km si intradevar nu am avut probleme insemnate,deci asta ar fi cu plus
7-pretzul e decent pt o masina noua
ASTA A FOST ULTIMUL MEU COMENTARIU DESPRE LOGAN,NU MAI VREAU SA SUPAR PE NIMENI.
P.S.Multzam de sfaturi....sigpicnu o mai vind...am donato
Comment
-
2-performantze.....Pauza(cu exceptzia 16 16v )
3-stabilitate.....Catre nulitateLast edited by Cristi_Xp; 26 September 2008, 22:01.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Ma vad in postura de a-mi spune parerea, avand in vedere ca detin ambele modele... Loganelu cu suspensie sport simte orice denivelare dar pe viraje si schimbari bruste de directi nici macar nu clinteste... Pe cand saracul Megane care detine inca suspensia de fabrica a devenit barcuta... Ca performate Megan-ul este un 1,9 dTi clar mai puternic decat Loganelul 1,6MPi... Legat de confort dotarile de pe megane le am si pe logan, deci nu vad plusul uneia fata de cealalta... Aerodinamica ceva mai buna la megane
Comment
Comment