Vremea rece abia a inceput sa isi arate coltii, o solutie rapida pentru incalzirea habitaclului ar fi o instalatie auxiliara, mai ales la MCV unde volumul este mult mai mare, va propun ca solutionare
HYDRONIC D 4 W S pentru diesel
HYDRONIC B 4 W SC pentru benzina
Sistemul de functionare este cam acelasi (B-D), se alimenteza cu combustibil din rezervor, are camera proprie de ardere si evacuare, functioneaza incalzind apa si circuitul aerotermei masinii, poate fuctiona independent de motorul masinii, singurul dezavantaj este ca bujia aparatului in timp va epuiza bateria, deci din cand in cand acesta va trebui pornit.
Pretul de 1000 euro +TVA este destul de piperat insa garantez ca face fata si la -30 grade, agregat asemanator este folosit si la incalzirea cabinelor de camioni cu 2 paturi, bineinteles cu adaptarile de rigoare.
Mai exista un producator dar instalatia este universala, nu este adaptata pentru logan, pretul ar fi undeva la 700 euro +tva.
HYDRONIC D 4 W S pentru diesel
HYDRONIC B 4 W SC pentru benzina
Sistemul de functionare este cam acelasi (B-D), se alimenteza cu combustibil din rezervor, are camera proprie de ardere si evacuare, functioneaza incalzind apa si circuitul aerotermei masinii, poate fuctiona independent de motorul masinii, singurul dezavantaj este ca bujia aparatului in timp va epuiza bateria, deci din cand in cand acesta va trebui pornit.
Pretul de 1000 euro +TVA este destul de piperat insa garantez ca face fata si la -30 grade, agregat asemanator este folosit si la incalzirea cabinelor de camioni cu 2 paturi, bineinteles cu adaptarile de rigoare.
Mai exista un producator dar instalatia este universala, nu este adaptata pentru logan, pretul ar fi undeva la 700 euro +tva.
Comment