Instalatie Incalzire Auxiliara (Diesel Si Benzina)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Instalatie Incalzire Auxiliara (Diesel Si Benzina)

    Vremea rece abia a inceput sa isi arate coltii, o solutie rapida pentru incalzirea habitaclului ar fi o instalatie auxiliara, mai ales la MCV unde volumul este mult mai mare, va propun ca solutionare
    HYDRONIC D 4 W S pentru diesel
    HYDRONIC B 4 W SC pentru benzina



    Sistemul de functionare este cam acelasi (B-D), se alimenteza cu combustibil din rezervor, are camera proprie de ardere si evacuare, functioneaza incalzind apa si circuitul aerotermei masinii, poate fuctiona independent de motorul masinii, singurul dezavantaj este ca bujia aparatului in timp va epuiza bateria, deci din cand in cand acesta va trebui pornit.

    Pretul de 1000 euro +TVA este destul de piperat insa garantez ca face fata si la -30 grade, agregat asemanator este folosit si la incalzirea cabinelor de camioni cu 2 paturi, bineinteles cu adaptarile de rigoare.
    Mai exista un producator dar instalatia este universala, nu este adaptata pentru logan, pretul ar fi undeva la 700 euro +tva.
    Attached Files
    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

  • #2
    Originally posted by mdi_pro View Post
    Vremea rece abia a inceput sa isi arate coltii, o solutie rapida pentru incalzirea habitaclului ar fi o instalatie auxiliara, mai ales la MCV unde volumul este mult mai mare, va propun ca solutionare
    HYDRONIC D 4 W S pentru diesel
    HYDRONIC B 4 W SC pentru benzina



    Sistemul de functionare este cam acelasi (B-D), se alimenteza cu combustibil din rezervor, are camera proprie de ardere si evacuare, functioneaza incalzind apa si circuitul aerotermei masinii, poate fuctiona independent de motorul masinii, singurul dezavantaj este ca bujia aparatului in timp va epuiza bateria, deci din cand in cand acesta va trebui pornit.

    Pretul de 1000 euro +TVA este destul de piperat insa garantez ca face fata si la -30 grade, agregat asemanator este folosit si la incalzirea cabinelor de camioni cu 2 paturi, bineinteles cu adaptarile de rigoare.
    Mai exista un producator dar instalatia este universala, nu este adaptata pentru logan, pretul ar fi undeva la 700 euro +tva.
    Dar o instalatie de racire ? AC?

    Comment


    • #3
      eu am instalatie de incalzire auxiliara electrica la dci-u meu ...intrebarea mea este daca este echipata cu sistemul asta din fabrica (optional)? ca am vazut multe logane care nu au asa ceva

      Comment


      • #4
        al tau o fi de clasa superioara

        Comment


        • #5
          ce principiu de functionare are instalatia de care vorbesti? gen webasto la bmw?
          acum am vazut... e electrica. foarte scumpa oricum

          Comment


          • #6
            E vorba de o rezistenta electrica integrata in aeroterma, toate dci-urile au, la temperaturi scazute intra in functiune.
            Attached Files
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #7
              nu fane se alimentea din rezervor...este identica cu cea de acum 20-25 ani de pe trabant doar k asta e mult mai performanta si este si foarte buna...eu am avuy pe vechea dacie 1300(an 1974) si facea fata cu brio doar k mirosea foarte rau a benzina in masina in timpul functionarii; de precizat k era o versiune mai veche (20-25ani)

              Comment


              • #8
                Originally posted by nikuniku View Post
                al tau o fi de clasa superioara
                Nu e de nici o clasa superioara(e chel)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mdi_pro View Post
                  Vremea rece abia a inceput sa isi arate coltii, o solutie rapida pentru incalzirea habitaclului ar fi o instalatie auxiliara, mai ales la MCV unde volumul este mult mai mare, va propun ca solutionare
                  HYDRONIC D 4 W S pentru diesel
                  HYDRONIC B 4 W SC pentru benzina



                  Sistemul de functionare este cam acelasi (B-D), se alimenteza cu combustibil din rezervor, are camera proprie de ardere si evacuare, functioneaza incalzind apa si circuitul aerotermei masinii, poate fuctiona independent de motorul masinii, singurul dezavantaj este ca bujia aparatului in timp va epuiza bateria, deci din cand in cand acesta va trebui pornit.

                  Pretul de 1000 euro +TVA este destul de piperat insa garantez ca face fata si la -30 grade, agregat asemanator este folosit si la incalzirea cabinelor de camioni cu 2 paturi, bineinteles cu adaptarile de rigoare.
                  Mai exista un producator dar instalatia este universala, nu este adaptata pentru logan, pretul ar fi undeva la 700 euro +tva.
                  From passenger cars to special-purpose vehicles: Eberspächer is your partner for OEM and retrofit climate control solutions such as air conditioning systems or heaters.

                  pacat ca pretul este mare pentru mine
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cristimar View Post
                    Dar o instalatie de racire ? AC?
                    Cu AC nu te pot ajuta.

                    Originally posted by Claudeel View Post
                    eu am instalatie de incalzire auxiliara electrica la dci-u meu ...intrebarea mea este daca este echipata cu sistemul asta din fabrica (optional)? ca am vazut multe logane care nu au asa ceva
                    Este un sistem suplimentar se monteaza pe circuitul de apa al masinii, nu vine din fabrica si nici nu l-am vazut ca fiind optional. Are avantajul de a incalzi iarna apa din motor pe langa faptul ca incalzeste spatiul interior.

                    Originally posted by nikuniku View Post
                    al tau o fi de clasa superioara
                    Nici vorba

                    Originally posted by silviu_cos View Post
                    ce principiu de functionare are instalatia de care vorbesti? gen webasto la bmw?
                    acum am vazut... e electrica. foarte scumpa oricum
                    Este produsa de concurentul direct al lui webasto , cei doi isi disputa suprematia.
                    Functioneaza pe benzina sau motorina depinde de model D de la diesel, B Benzin , are un arzator care este consuma combustibil, un mic esapament, pompa de carburant pompa de apa, ventilator pentru a asigura fluxul de aer cadl in interior, controlate de o centralina electronica cu ajutoul uni modul de comenzi( mai multe veriuni ) colegul ICE a postat mai sus o documentatie completa in limba engleza, atasez si eu inca ceva .

                    Originally posted by Fane View Post
                    E vorba de o rezistenta electrica integrata in aeroterma, toate dci-urile au, la temperaturi scazute intra in functiune.
                    Vorbesti de instalatia standard n-are nici o legatura cu instalatia auxiliara, a raspuns si doru mai jos

                    Originally posted by dorupiticu-RS View Post
                    nu fane se alimentea din rezervor...este identica cu cea de acum 20-25 ani de pe trabant doar k asta e mult mai performanta si este si foarte buna...eu am avuy pe vechea dacie 1300(an 1974) si facea fata cu brio doar k mirosea foarte rau a benzina in masina in timpul functionarii; de precizat k era o versiune mai veche (20-25ani)
                    Sa-i spunem varianta imbunatatita.

                    Originally posted by ice View Post
                    pacat ca pretul este mare pentru mine
                    Este un pret bun pentru o astfel de aeroterma tinand cont ca vine completa cu kit de montaj - cele vandute de mine pana in prezent pentru microbuze si camioane pleaca de la 700 si ajung chiar la 3000 de euro depinzand de model , capacitate de incalzire si alte functii.

                    Am postat mai jos alte detalii tehnice.
                    Attached Files
                    http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google