Reglare faruri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglare faruri

    Salut,

    am avut de curind masina in service pentru o avarie in urma careia mi-a fost schimbat farul stinga. Evident ca "inginerii" doar l-au pus fara sa regleze ceva la el, astfel incit acum bate pe avioane. Exista vreo explicatie cit de cit profesionala despre cum as putea sa-l reglez sa nu orbesc ceilalti participanti la trafic ? Nu am cum sa ajung curind prin service si nici chef de alti "ingineri" nu am.

    Thx.

  • #2
    Am sa incerc sa-ti explic eu , dar va trebui sa ma astepti un pic , ca sa merg la masina, si sa-mi aduc aminte ce si cum , ok? Dar in principui ai putea sa o faci si tu. Te vei orienta de la farul din dreapta, sau de la un alt Logan.
    Iar reglajul cat de cat bun il vei face cel mai bine noaptea, parchezi masina la cca 4m de un perate sau un garaj ceva, si acolo vei vedea cat de dereglate sunt farurile. In functie de asta le readuci la pozitia initiala.
    Vei observa ca doar un singur surub este cel care regleaza farul sus/jos, ala la care vine si cablul de reglaj in el. Celelalte regleaza traiectoria, si o data reglate nu se mai umbla la ele.
    Imi pare rau stiu ca este greu de explicat si nu stiu cat de mult am putut sa te ajut. Dar iti doresc succes!
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      Pai vezi ca in spatele farului ai niste piulite. Una e pentru reglajul inaltimii si una pentru reglajul stanga-dreapta.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        de curand am montat o instalatie de xenon pe masina si uitanduma la faruri am observat ca lumina din farul dreapta nu era la acelasi nivel cu cea din stanga,precizez ca m'am orientat in functie de liniile care sunt pe far,acum am 2 nelamuriri farurl din dreapta a fost schimbat anul trecut si din ce imi amintesc eu parca decat l'au montat pe masina nu au si reglat farurile,problema este urmatoare voi merge la un service sa imi regleze farurile dar ma gandesc si ca farul acela nu a fost original si de aici problema,farul schimbat nu are nici acelasi sistem de prindere al becului ca cel care a fosttrebuie slabit un pic un surub innainte de a apasa.

        Comment


        • #5
          oricum farul din stanga trebuie sa bata mai sus decat decl din dreapta
          laureate 1.5l, albastru marin

          Comment


          • #6
            Faru din dreapta ar trebui sa bata ceva mai sus.

            Dreamer, nu conteaza daca nu e original faru, sa aibe sistemu de reglare la fel. Te joci din surubu (cu cap imbus) de sus si-l reglezi.

            Comment


            • #7
              ms mult baieti,am fost in dupa amiaza asta la service si mi'au reglat farurile cu un aparat din ala,acum totul este in regula,nici becu din stanga nu era asezat perfect le'am repozitionat si mi'au reglat farurile.oricum sincer credeam ca am dat degeaba o gramada de bani pe xenoane vedeam mai bine cu farurile stock,acum insa situatia s'a schimbatmersi mult inca odata

              Comment


              • #8
                Originally posted by Octavian___32 View Post
                Faru din dreapta ar trebui sa bata ceva mai sus.

                Dreamer, nu conteaza daca nu e original faru, sa aibe sistemu de reglare la fel. Te joci din surubu (cu cap imbus) de sus si-l reglezi.
                daca ar bate cel din dreapta s-ar duce fix in ochii celora care circula pe partea opusa a drumului deci incorect ce ai spus farul stang trebuie sa bata cat mai sus sa lumineze marginea drumului iar cel din dreapta o idee mai jos
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #9
                  @ ten - farul din dreapta al masinii mai sus (atunci cand stai in masina) si stanga mai jos ... ca stanga chioraste dupa sensul opus.... daca stai in fata masinii dreptul mai jos si stangul mai sus ...
                  B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                  Comment


                  • #10
                    invers crede-ma ca stiu ce vorbesc gandeste-te ca farurile bat in X daca ar fi cum zici tu i-ar chiori pe cei care vin spre tine ;)
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • #11
                      @ten farurile bat in "X" dar din reglajul de convergenta se ajusteaza ca farul din dreapta sa aiba fascicolul paralel cu axul drumului iar cel din stanga sa aiba centrul fascicolului luminos catre partea dreapta si nu peste axul drumului.
                      Farul din dreapta trebuie sa bata mai sus deoarece trebuie sa vezi pe partea dreapta a drumului indicatoarele si marginea drumului. Daca ai curiozitatea sa urmaresti prezentarile la becurile de far ai sa vezi forma de "para" a zonei iluminate cu varful pe partea dreapta.
                      sigpic
                      Ambition 1.5 dc

                      Comment


                      • #12
                        bine cum zice-ti voi eu cunosc prea bine dar nu ma inteleg cu voi reglati-le cum vreti o zi buna
                        laureate 1.5l, albastru marin

                        Comment


                        • #13
                          Farul din partea soferului trebuie sa bata ceva mai jos decat cel din partea pasagerului.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            se ia politia de tine daca mergi cu farurile reglate sa bata pana departe ?

                            Comment


                            • #15
                              Politia nu stiu, da' e posibil sa te bage vreun camionagiu in sant )
                              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google