pedala de acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Deci sunt începător din Craiova cu un Logan Laureate Roşu nou nouţ 3 zile, şi mă înebuneşte pedala de acceleraţie e prea fină, sensibilă, aproape fără rezistenţă, cursa ei e bună, adică trebuie să mişc talpa ceva ca să accelereze dar nu o simt sub talpă mă şi mir că revine la zero singură aşa de slabă e. Se poate pune un arc ceva să simt când o apăs sau măcar să-mi ţină talpa căt de căt, că dacă relaxez puţin talpa (efectiv numai talpa, nu tot piciorul) pe pedală, brrrrummmm...

    Comment


    • #32
      da, si eu am pedala moale si ma deranjeaza...am mers pe un drum mai denivelat si nu puteam sa tin viteza constanta...vorba unui coleg de mai sus, ma mir ca mai revine la ce fulg tin sub talpa...

      Comment


      • #33
        Eu mi-am facut comanda de un Logan F2 1.6/16v si trebuie sa vina pe 16iunie din ce mi-a zis dealerul si in tot timpul asta cat am asteptat(ca am comanda data la inceput de mai) am mai condus loganul unei rude insa nu pot deloc sa ma obisnuiesc cu aceeleratia care e foarte moale si ambreiajul care prinde prea sus si intrebarea mea este : Cand am sa merg sa ridic masina de la dealer pot sa merg cu ea la un mecanic din service de la dacia sa il rog sa imi regleze el pedalele?a fost cineva la service, se poate?
        Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

        Comment


        • #34
          pe un drum denivelat nici cu pedala tare nu prea poti sa o tii constant.si nici pedala tare nu e prea bine.am uns cablu(era ok),dar nu adurat decat o saptamana.e din nou tare.ma gandesc sa schimb cablul...

          Comment


          • #35
            salut!si eu am aceeasi problema...am acc cam tare..,am uns.o a mers bine o luna,2 si dupa iar a revenitla cum era!ce e de facut??sa fie de la cablul de acc??

            Comment


            • #36
              la unii tare...la altii moale...la mine e numa buna...
              eu cred ca , ca ultima solutie poti improviza cu un arc pris deasupra pedalei de ceva...
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #37
                daca padala ar fi deplasata din fabrica mai in fata...nu ar exista aceasta problema...
                dar asa...au pus-o ca naiba...mai aveau un pic si o puneau in mijlocul masinii.
                cred ca rezolvarea ar fi cu o contragreutate.

                Comment


                • #38
                  si eu am pedala de acceleratie foarte tare! cand vine frigul si gerul parca e de piatra. am vrut sa schimb cablul de acceleratie, dar cand am ajuns la service mesteru' de acolo a zis ca mi'l schimba, dar nu o sa se rezolve nimc pentru ca problema e la arcul din compartimentul motor!

                  asa este sau debiteaza ala prostii? as vrea sa fie un pic mai moale, acum iarna se simte aiurea rau de tot, tre' sa apesi cu incredere ca sa se miste masina din loc!
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #39
                    Dacă mai are maşina în garanţie, cred că ar fi bine să meargă la service.

                    Comment


                    • #40
                      nu mai am garantie, masina este din 2005
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • #41
                        La mine pedala de acceleratie la unul [ Preferance ABS Plus ] este foarte moale, iar la celalalt [ Laureate ] este destul de tare. Personal imi place mai mult cu pedala ceva mai tare, pentru ca practica o simti mai bine si cum a zis massimiliano sa mergi cu pedala moale pe un drum denivelat e foarte incomod.

                        Comment


                        • #42
                          Probleme acceleratie !!!

                          Am si eu LAUREAT de 1.4 din sept. 2008, cu 20000 km la bord.
                          A aparut prima problema! La accelerare in treapta I si II mai ales, ramane cablu blocat, degeaba accelerez, pentru ca daca apas tare, sare brusc la o turatie prea mare si fiind si ambreiajul apasat in secunda aceea de luare a piciorului de pe ambreiaj ""ma prinde" cu motorul accelerat prea mult si apar smucituri, socuri... E tare deranjant, mai ales in oras unde stiti cum se conduce...
                          M-am uitat cu lanterna la cablu de acceleratie, e intreg, nimic rupt!
                          Poate sa fie gripat cablu ?
                          Sau sistemul acela complicat la care este prins cablu de acceleratie are ceva care opune rezistenta ?
                          Trebuie uns ceva, undeva pe acolo, cred!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google