se poate face lucrul asta? daca da cum si ce implicatii are asupra motorului?
ce modificari trebuie facute la dci ca sa lucreze turbo de pe la 1000-1200 rpm?
Collapse
X
-
pai din cate stiu eu ,turbo nu porneste la o turatie anume,turbo lucreaza tot timpul,si depinde de cum o calci baga mai mult sau mai putin ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
am eu remapare si o simt la 1900rpm. imi spunea cineva aici pe forum ca el o aude de la 1300rpm. ok, o aud si eu, dar iadul se dezlantuie la 1900 si aia conteaza.
Cristi_XP are dreptate, turbina functioneaza tot timpul, dar trebuie sa formeze o anumita presiune ca sa dezvolte si putere.
ar fi interesant sa intre turbina instant, dar creste simtitor consumul. am mers cu o alfa romeo care avea indicator pentru turbina, pornea instant cind dadeai drumu la ambreaj. oricit de incet acceleram, misca si acul. adevarat ca iadul se dezlantuia doar cind ajungea putin sub cifra 1, aproximativ 0,7-0,8. nu stiu ce anume indicau acele cifre, banui ca presiunea.
tot ce ai citit e experienta si parerea mea, nu sint expert, deci doar lecturaDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
poate nu m-am exprimat eu bine. ideea era urmatoarea: vreau sa evit sa merg cu motorul prea mult subturat avand in vedere ca folosesc masina in oras(am 18000 de km din care cel putin 15000 facuti in oras pe aglomeratie). eu schimb vitezele pe la 2000-2300 rpm dar in unele cazuri si pe la 1800 rpm ceea ce am inteles de pe forum ca dauneaza turbo suflantei. acum nu pot sa mentin pe aglomeratie o turatie constanta de 2300-2500 rpm. care ar fi rezolvarea? ce parere aveti voi?
Comment
-
turbina te ajuta daca supui motorul la sarcina. daca acecelerezi incet si constant turbina nu intra nici la 3000rpm. daca fortezi putin motorul, turbina te ajuta sa accelerezi. daca ajungi la acei 2.500rpm si nu mai accelerezi sau nu fortezi motorul (panta, greutate), turbina se opreste.
parerea mea e sa schimbi intr-o treapta inferioara si asa rezolvi problema, dar nu si consumul .
chiar daca mergi cu ea subturata, sa nu accelerezi brusc, dar din cind in cind da-i in gura la golan!
posibila ar fi modificarea din calculator ca sa intre turbina mai devreme.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Originally posted by bciprian82ok.acum am inteles. din cand in cand( cam o data la luna sau la 2 luni) am mai mers la drum extern si i-am mai dat in gura sau am mai turat motorul in parcare. este prima masin diesel a mea si de-aia am intrebat ce e mai bine. mersi fain
Comment
-
Pai turbina isi face treaba cand are suficienta presiune in turbina, actioneaza compresorul care forteaza aerul pe admisie.La diesel este deajuns debitul de gaze de la 2500 de rpm in sus pe cand la benzina la peste 4000 de rpm.
Vrei supra-alimentare si la relanti , pune-i supercharger ...BMW 320i e36
1.5dci 65cp (de la munca)
Comment
Comment