Indicator combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Intra si 67 L, daca astepti sa se duca spuma si mai pui. Dar repet, nu e indicat.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #62
      Inca putin si ajunge hummer :P ... la mine cel mai mult au intrat 53 de litri la un plin, nu stiu prea exact cata benzina mai era in rezervor.
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #63
        nush ce zice-ti voi de un plin de 60l benzina la un logan,k eu am un preferance de 1.6 MPi,si de cate ori imi fac plinul,cu rezervorul gol, intra 50l.Se opreste pompa singura,si incerc sa mai introduc acolo cateva sute de grame,si nik.In fine.....iar in legatura cu,consumul,fac Piatra N-Bucuresti si intors {700km} cu plinul {50l}. Am facut si Constanta,tur-retur{950km},cu 65l. Ce zice-ti de treaba asta??
        Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

        Comment


        • #64
          Dupa ce se opreste pompa ii dai iarasi drumul si pui pana ajunge sus, la gaura de umplere.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #65
            Am avut 10 l si am mai bagat 60 de motorina la rompetrol pt un drum timisoara pitesti pitesti timisoara
            sigpic

            Comment


            • #66
              O alta problema, care m-a innebunit:
              Am luat masina de la dealer cu 2 litri benzina. Am bagat in rezervor benzina de 150 ron si dupa 452 km parcursi s-a aprins becul. Am ramas interzis. Nici BMW-ul nu consuma 12% la drum intins!

              Bun, m-ai aveam 26km pana sa ajung acasa si am zis sa-i bag 4 litri de benzina. Total aiurea. Becul tot aprins. Am zis fie ce-o fi si am mers incontinuare. Ajuns acasa, am citit inca o data cartea privind instructiunile de folosire si anume consumul pe calculator. Indica corect adica un consum de 5,3% la drum intins, dar eu nu mai aveam benzina in rezervor, dupa indicatorul litometric, de aici consumul postat de 12%. Singura solutie, am zis sa scot borna de plus de la baterie si STUPOARE, la punerea contactului si pornirea motorului, imi indica ca mai am doua linii, deci aproximativ 10 litri.

              Intrebare:

              Ce s-a intamplat? A ramas blocat plutitorul, sau este vreo eroare de soft?Daca mai patesc o data faza asta, sa stau cu morcovul (pe o distanta de 150km, nu aveam peco) cred ca nu stiu ce fac!

              Sfaturi?

              Comment


              • #67
                E tot dacie
                nu ai ce sai ceri
                sigpic Alexandria

                Comment


                • #68
                  Dacie, dacie, dar o solutie tot trebuie sa existe. Este inadmisibil la o masina noua sa se intample asa ceva. Am vaga impresie ca in ,,schimbul trei" la romani nu exista calitate, fapt testat si cu autoturismele Daewoo. La 8500 euro, multi zic ca nu tb. sa ai pretentii. Poate asa este tinand cont ca e un autoturism lipsit de personalitate, confectionat din 85% materiale reciclabile asa cum scrie in manualul de instructiuni.

                  O duc maine la service, ca ma scoate din sarite. Sa-i schimbe pompa, litometru, incuietoare portbagaj (rupta), sa-i rezolve simetria aripilor fata raportat la capota si sa-i vopseasca o bucatica portiera spate, interior care a fost smirgheluita pt. retus, dar nu a mai ajuns vopseaua pe ea.

                  Comment


                  • #69
                    Ai stat cu cheile in contact in timpul alimentarii?
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #70
                      Daca erau cheile in contact, cu ce mai deschideam busonul de la rezervor? Rezerva nu era la mine ci acasa.
                      Suspectez senzorul care indica, cantitatea de benzina din rezervor.

                      Comment


                      • #71
                        Am auzit cateva cazuri in care a deschis omul busonul si a scos cheia din el, a pus-o in contact sa se uite cati L mai are, a pus benzina, a scos cheia si a inchis busonul, de aia intrebam.
                        Deci e de la plutitor, sigur. Daca mai face vreodata, mergi in service.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #72
                          Am fost astazi si mi s-a explicat ca e posibil din cauza drumurilor sa se fi blocat. Adica denivelarile nu fac bine acelui plutitor. Si eu care imi luasem masina pt. drumurile din RO................

                          Si cei de la service au spus ca daca mai am pb. sa ma duc la ei ca-mi schimba tot ansamblu plutitor. Astazi mi-au montat noua incuietoare portbagaj.

                          Comment


                          • #73
                            Ceva asemanator mi-au explicat si mie cand mi sa blocat mp3ul, cica sa folosesc numai cd-uri originale (dar la ce dracu am dat banii pe mp3? eu unul n-am gasit cd-uri cu mp3 originale). servisurile care iti recomanda nu stiu ce chestie e clar ca habar n-au despre ce e vorba. eu zic sa te tudi peste ei si sa insisti sa-ti schimbe tot ce tine de plutitor, inclusiv senzorul, dar tare mie teama ca in plutitorul tau a intrat benzina si masoara aiurea nivelul benzinei

                            Comment


                            • #74
                              Despre ce senzor e vorba?
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #75
                                E impropriu spus senzor. La Dacia, nu s-a inventat inca asa ceva. E vorba ori de plutitor, ori de contactorul ala oscilant (cu sarma pe el). Posibil si ala sa fi avut ceva. Si daca stau bine si ma gandesc, nu e plutitorul vinovat pt. ca e o pb. electrica. La resetul dat din borna acumulatorului nu-si revine plutitorul ci mufa care alimenteaza pompa de benzina si contactorul oscilant cu brat.

                                Bai frate, astia de la service is paraleli rau. Eu mi-am dat cu parerea si ei au dezvoltat ideea!

                                Offtopic: Va spuneam ca am pb. cu o portiera. Ei bine stiti ce mi-au spus?:
                                ,,Pentru moment, nu avem vopsea bej tundra si daca vreti dvs., cumparati un spray si dati putin acolo" Am ramas interzis si am spus ca totusi e o masina in garantie si ar tb. rezolvate pb. mai ales ca a iesit din fabrica cu defectele astea. Au dat din umeri si mi-au luat inca o data nr. de tel. sa ma sune daca vor primi vopseaua de la fabrica. Nu am facut mare tam-tam pt. ca vreau sa-mi montez PDC in alt service decat al lor si nu vreau sa pierd garantia.
                                Inginerul mi-a spus ca pot sa-i fac ce vreau numai sa nu umblu la motor, calculator si cutia de viteze. Deci de maine plec la cumparaturi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google