Stai linistit ca nu pe tine te intrebam de senzor, ci pe Omega.
Indicator combustibil
Collapse
X
-
-
Dupa masuratorile mele si daca indica bine.. aveam in rezervor 5 L si in plus pe langa aia.. 5 L pana a iesit la usa am mai bagat inca 62 de L !!! 62 !! Deci concluzia ii ca pe langa aia 50 L din carte mai intra 17 L cel putin asa mi-a dat mie.. nu stiu la restu.. Mentionez 1,5 DCILAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
-
Originally posted by sebi4fc View PostDaca se aprinde pompa si mergi asa ca sa consumi vreo 2 litri apoi poti baga 4 ca tot aprinsa ramane am patit si eu si am repetata chestia de inca vreo 3 ori sa vad care e figura si nu e nimic stricat asa face ea.
Comment
-
Multumesc de raspuns csebalyn! Benzina era de 98 si, dupa ce am studiat cam tot ce s-a scris in legatura cu indicatoarele si capacitatea rezervorului, inclin sa iti dau perfecta dreptate. Cred ca aia s-a intamplat: a luat-o benzina inspre motor si sigur s-au udat ori injectoarele, ori bujiile. Cert este ca masina a pornit excelent dupa ce am lasat-o circa 3 ore. Si, cu ocazia asta, am mai invatat ceva: niciodata nu se umple in buza rezervorul! E mai bine asa. Aviz amatorilor!
Comment
-
Off . Eu am un prieten cu un clio 1.4 benzina care a bagat benzina prea mult , adica dupa ce a declansat pistolul de la pompa , el a tot continuat sa bage benzina , dupa ce a plecat de la benzinarie la cativa km i s-a ars pompa de benzina. Din diferite discutii i s-ar fi spus ca din cauza faptului ca a pus prea multa benzina a patit ce a patit.Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei
Comment
-
N-are a face coada vacii cu prefectura. Pompa cred ca e centifugala si chiar de n-ar fi, nu conteaza cata benzina e deasupra ei (pt ca functioneaza imersata, e chiar de preferat sa fie cat mai mult lichid deasupra nivelului pompei) pt ca sarcina motorului o da rampa de alimentare. Daca lasi masina cu contactul pus si totusi nu se porneste motorul un timp indelungat, atunci poate aparea, teoretic, suprasarcina. Practic, nu apare, ca pompa are si regulator de presiune, deci surplusul se elimina printr-o supapa cu arc.
in schimb, mult mai plauzibil mi se pare sa fi avut putina benzina in rezervor (adica nu conteaza ca numai ce-a facut atunci plinul, daca are obiceiul sa mearga cu benzina putina in restul timpului) si atunci pompa nu s-a racit. Fiind imersata, benzina din jur raceste motorul pompei. Ori, fara lichid in jur si daca a mai si uitat conntactul pus, e clara treaba.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Datele problemei:
Mai aveam o liniuta de combustibil pe CB.
Alimentez cu 11l de motorina.
Mai apar 3 liniute=> deci 4 in total.
Resetez CB si dupa 13.9l motorina consumati pe CB, dispar cele 4 linii in totalitate si intra pe rezerva.
Nu trebuia sa fi consumat undeva in jurul a 15l motorina, poate putin peste?
Comment
-
Daca mai persista problema si la o alta alimentare, posteaza ca sa-ti zic o rezolvare. Daca nu, inseamna ca nu e o problema, ci plutitorul a ramas blocat pentru putin timp.
Comment
-
Defectiune indicator benzina
Defectiunea persista: am consumat aproape toata cantitatea de benzina din rezervor, situatia nu s-a schimbat(nu a scazut numarul de linii, a ramas neschimbat pe durata a doua alimentari cu combustibil), iar dupa o noua alimentare au ramas tot doua liniute "libere"...Be blessed!
Comment
-
cred ca s-a blocat plutitorul. de aia nu iti mai indica tie.
@brutus: intra 68 de litri in rezervor. dar nu e indicat sa bagi mai mult de 50l in repetate randuri.Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
Comment