Magnum Turbocharger Turbo Electric

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    io-s curios cum combateti voi legile motoarelor termice cu benzina, adica la mai mult aer sa ardeti mai putina benzina

    unde mama dracu e cold eir inteichu ala ca io vad un hot eir inteic la cum e montat?

    ce presiune dinamica si ce presiune statica creeaza ventilatorul ala la un debit de 100delitrii/secunda? asta ca sa simti ceva power de la motor, altfel nu-si are rostul.

    cat timp merge, cat consuma, cata putere absoarbe de la motor ca sa se invarta si ce castig are per total?

    @alindrgn: 10% din 8 =0.8, deci va consuma 7.2%, nu -2%. nu confunda procentele cu litrii la suta de kilometrii

    ca si comparatie, ar trebui facute niste run-uri gen 0-100, 40-100, 80-130 cu masin astock si apoi cu electric chargeru' asta. cronometrul o sa spuna in mod real ce se intampla cu masina, nu senzatiile fiecaruia, ca se misca mai bine, se infige, trage de jos, etc. daca timpul iese substantial mai bun cu jucaria aia, e ok.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Seba eu cred ca tie chiar iti place acest subiect.
      S-a mai discutat de aspirator si aici
      sigpic

      Comment


      • #18
        pai pana la urma se merita pe motaore pe benzina nu afecteaza cutia, motoru , etc etc
        drive with speed than you die fast

        Comment


        • #19
          Originally posted by andy_x3m View Post
          Seba eu cred ca tie chiar iti place acest subiect.
          S-a mai discutat de aspirator si aici
          se continua acolo
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google