io-s curios cum combateti voi legile motoarelor termice cu benzina, adica la mai mult aer sa ardeti mai putina benzina
unde mama dracu e cold eir inteichu ala ca io vad un hot eir inteic la cum e montat?
ce presiune dinamica si ce presiune statica creeaza ventilatorul ala la un debit de 100delitrii/secunda? asta ca sa simti ceva power de la motor, altfel nu-si are rostul.
cat timp merge, cat consuma, cata putere absoarbe de la motor ca sa se invarta si ce castig are per total?
@alindrgn: 10% din 8 =0.8, deci va consuma 7.2%, nu -2%. nu confunda procentele cu litrii la suta de kilometrii
ca si comparatie, ar trebui facute niste run-uri gen 0-100, 40-100, 80-130 cu masin astock si apoi cu electric chargeru' asta. cronometrul o sa spuna in mod real ce se intampla cu masina, nu senzatiile fiecaruia, ca se misca mai bine, se infige, trage de jos, etc. daca timpul iese substantial mai bun cu jucaria aia, e ok.
unde mama dracu e cold eir inteichu ala ca io vad un hot eir inteic la cum e montat?
ce presiune dinamica si ce presiune statica creeaza ventilatorul ala la un debit de 100delitrii/secunda? asta ca sa simti ceva power de la motor, altfel nu-si are rostul.
cat timp merge, cat consuma, cata putere absoarbe de la motor ca sa se invarta si ce castig are per total?
@alindrgn: 10% din 8 =0.8, deci va consuma 7.2%, nu -2%. nu confunda procentele cu litrii la suta de kilometrii
ca si comparatie, ar trebui facute niste run-uri gen 0-100, 40-100, 80-130 cu masin astock si apoi cu electric chargeru' asta. cronometrul o sa spuna in mod real ce se intampla cu masina, nu senzatiile fiecaruia, ca se misca mai bine, se infige, trage de jos, etc. daca timpul iese substantial mai bun cu jucaria aia, e ok.
Comment